خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » ترفند » چگونه استیکر خودمان را بسازیم؟ آموزش ساخت استیکر خودتان

حتما شما هم در شبکه های اجتماعی استیکر های مختلفی را مشاهده کردید که شبیه فرد فرستنده هستند یا استیکر های شخصی سازی شده هستند. قطعا برای شما نیز جذاب است تا بدانید که این استیکر ها چگونه ساخته شدند و اگر شما می خواهد آنها را بسازید باید چه کاری انجام دهید. در این مطلب به شما بهترین برنامه ها برای ساخت استیکر خودتان را معرفی می کنم پس تا انتهای این مطلب با من همراه باشید.

برای اینکه بتوانید استیکر های شخصی سازی شده از چهره خودتان بسازید برنامه های متفاوتی وجود دارد که تنها با چند کلیک ساده به شما این اجازه را می دهند تا استیکر هایی مربوط به خودتان را داشته باشید. در ادامه چند تا از بهترین برنامه ها در این زمینه را به شما معرفی می کنم.

ساخت استیکر خودتان

ساخت استیکر خودتان

به طور کلی برنامه هایی که در این زمینه فعالیت دارند به دو شیوه کار می کنند. شیوه اول استفاده از هوش مصنوعی برای اسکن تصویر شما و ساخت استیکر و شیوه دوم دادن اپشن های شخصی سازی زیاد برای ساخت استیکر توسط خودتان است. اینکه از کدام روش استفاده می کنید دیگر بستگی به خودتان دارد.

زر ممبر مرکز خدمات افزایش فالوور فیک اینستاگرام

برنامه bitmoji

یکی از بهترین برنامه ها در این زمینه همین برنامه می باشد که با قابلیت های مختلفی که در اختیار کاربران قرار می دهد به یکی از بهترین برنامه ها تبدیل شده است. این برنامه چه برای اندروید و چه برای ios وجود دارد و می توانید از آن استفاده کنید.

ابتدا این برنامه را دانلود و نصب کنید. سپس برای ورود به برنامه نیاز است که اکانت بسازید. شما چه از طریق ایمیل و چه از طریق اپ اسنپ چت می توانید این کار را انجام دهید.

بعد تمام کردن مراحل ثبت نام که از شما تاریخ تولد، نجسیت و … سوال می شود به مرحله ساخت استیکر می رسیم. بهتر است سوال هایی که در بخش ثبت نام از شما پرسیده می شود را به درستی وارد کنید تا به مشکلی بر نخورید.

بعد اتمام همه چیز برنامه از شما سوال می پرسد که آیا می خواهید تصویر شما اسکن شود و استیکر شما ساخته شود یا اینکه می خواهید خودتان یک کاراکتر را بسازید. اگر بر روی گزینه اول کلیک کنید تصویر شما گرفته شود و با کمی صبر اسکن می شود و کاراکتر ساخته شده نمایش داده می شود. سپس شما می توانید تغییرات تکمیلی لازم را انجام دهید. اگر روش دوم را انتخاب کنید باید خودتان صورت، مو، رنگ مو و…. را ویرایش کنید و از بین گزینه های موجود در برنامه شبیه ترین را انتخاب کنید و وقتی کار تمام شد استکیر شما ساخته می شود.

وقتی کارتان تمام شد بر روی گزینه save avater کلیک کنید تا استیکر شما سیو شود. حالا تنها لازم است تا به این برنامه اجازه دسترسی به کیبورد را بدهید تا این استیکر در کیبورد شما ذخیره بشود و بعد ها در هر جایی که خواستید از آن استفاده کنید.

آموزش برنامه تیک تاک خیلی سریع ( در ایران از تیک تاک استفاده کنید!)

اپلیکیشن mirror برای ساخت استیکر خودتان با سلفی

برای ساخت استیکر خودتان تنها روش استفاده از برنامه بالایی نیست. برنامه های دیگری نظیر mirror نیز وجود دارد که در این زمینه گزینه بسیار خوبی به حساب می آیند. این برنامه با استفاده هوش مصنوعی که دارد به راحتی چهره شما را اسکن می کند و یک شخصیت کارتونی از شما می سازد.

ابتدا این برنامه را دانلود و نصب کنید. سپس آن را اجرا کنید. برنامه از شما می خواهد یا یک سلفی از خودتان بگیرید و سپس صبر کنید تا برنامه استکیر های شما را بسازد. بعد از آن می توانید تغییراتی که می خواهید را بر روی استیکر مورد نظر اعمال کنید.

سپس بعد از ساخته شدن استیکر از منوی موجود در برنامه بر روی آیکون stickerpacks کلیک کنید. سپس بر روی گزینه Create stickerpapck کلیک کنید و بعد از آن استیکر های خود را انتخاب کنید. همچنین می توانید نام پک خود را نیز تغییر دهید. سپس بر روی گزینه Create pack with X stickers کلیک کنید که به صفحه Stickerpacks هدایت می شوید و می توانید پک استیکر ساخته شده را مشاهده کنید. شما می توانید این پک را در واتساپ، تلگرام یا اینستاگرام استفاده کنید و این کار در همین صفحه با استفاده از گزینه  add to …. خیلی ساده امکان پذیر است.

گذاشتن لینک در بیو اینستاگرام

برنامه MojiPop

این برنامه نیز یکی از برنامه های عادی در زمینه ساخت تصاویر کارتونی می باشد که می توانید از آن استفاده کنید. نسخه رایگان برنامه امکانات حداقلی را به شما برای کار کرد می دهد اما اگر به دنبال امکانات حرفه ای تر هستید می توانید نسخه پولی آن را تهیه کنید. اگر به جز دو برنامه بالا به دنبال برنامه دیگری هستید این اپ می توانید گزینه مناسبی برای شما باشد.

در این مطلب به شما 3 برنامه برای ساخت استیکر خودتان معرفی کردم که می توانید خیلی راحت یک سلفی بگیرید و تغییرات لازم را بر روی ان اعمال کنید و در نهایت استیکر خود را تحویل بگیرید. در این مطلب تمام توضیحات لازم برای ساخت یک استیکر از چهره خودتان به شما داده شده. آیا شما تا به حال از برنامه ای برای این کار استفاده کردید؟ به نظرتان کدام یک از این برنامه ها بهتر هستند؟