خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » تلگرام » محبوب ترین موضوعات در تلگرام (در چه حوزه ای فعالیت کنیم؟)

تلگرام را می توان یکی از موفق ترین پیام رسان ها در ایران به حساب آورد که طرفداران بسیار زیادی دارد. به واسطه همین طرفداران زیاد افراد بسیاری از این شبکه اجتماعی ماهانه میلیون ها پول در می آورد. شاید شما هم مانند خیلی ها دوست داشته باشید تا وارد این فضا شوید و از تلگرام کسب درآمد کنید. اما مشکلی که بسیاری دارند این است که نمی دانند محبوب ترین حوزه ها در تلگرام دقیقا کدام ها هستند و برای همین در انتخاب حوزه دچار اشتباه می شوند. به همین دلیل من در این مطلب به شما محبوب ترین موضوعات در تلگرام را معرفی می کنم و هر حوزه را یک تحلیل سطحی انجام می دهم تا بتوانید خیلی بهتر و با دید باز تری یک حوزه را برای فعالیت انتخاب کنید.

یکی از اصل های مهم کسب و کار و دنیای تجارت و کسب و درآمد شناخت بازار و علایق افراد است. یعنی اگر شما دقیقا بدانید مردم بیشتر به چه چیز هایی علاقه دارند و بتوانید آنها را تحلیل کنید احتمال موفقیت تان بسیار افزایش می یابد. یعنی شناخت درست حوزه های مختلف و میزان محبوبیت آن در موفقیت شما تاثیر مستقیمی دارد و چه بهتر که قبل از شروع کردن چند دقیقه به تحقیق و جستجو بپردازید تا راه دست را در پیش بگیرید.

محبوب ترین موضوعات در تلگرام

محبوب ترین موضوعات در تلگرام

در ادامه به شما محبوب ترین حوزه ها را معرفی می کنیم. البته بیشتر شاخه ها را معرفی می کنم که درون هر شاخه خود میلیون ها دسته دیگر وجود دارد.

بهترین حوزه های برای فعالیت در تلگرام:

سرگرمی:

حوزه سرگرمی محبوب ترین حوزه در تلگرام به حساب می آید که نسبت به تمام حوزه های دیگر بالاتر است و حدود 20 الی 30 درصد کل بازار را در دست دارد. سرگرمی به اطلاعات عمومی، ویدیو های خنده دار، کانال های جوک و…. تقسیم بندی می شود. بسیاری از دسته های این شاخه متاسفانه زرد هستند و محبوبیت زیادی نیز دارند.

خبری:

دیدن موضوعات اخباری در اوایل لیست اصل موضوع عجیبی نیست. اخبار های فناوری، سیاسی و ورزشی جز سه حوزه پر طرفدار اخبار هستند که دنبال کنندگان بسیار زیادی دارند. البته این نوع کانال ها برای رسیدن به درآمد نیاز به بازدید و ممبر های خیلی زیادی دارد. متاسفانه این حوزه بسیار زیاد اشباه شده است و خیلی سخت دیگر می توان در آن فعالیت کرد مگر اینکه بخش جدیدی از آن مدنظر تان باشد.

تلگرام یا سیگنال – کدام یک برای مهاجرت از واتساپ بهتر هستند؟

ورزشی:

فرقی نمی کند درون آپارات باشد، تلویزیون باشد، اینستاگرام باشد یا تلگرام در تمام بخش ها موضوعات ورزشی طرفدار بسیار زیادی دارد و محبوبیت آنها بین مردم بسیار زیاد است. کانال های بسیار بزرگی در این حوزه فعالیت می کنند که مجال فرصت به افراد دیگر را نمی دهند. همچنین ایجاد یک تفاوت و مزیت برای اینکه افراد شما را دنبال کنند در این حوزه بسیار سخت است.

پزشکی:

حوزه های پزشکی و سلامت با اینکه درون دنیای اینترنت شاید خیلی طرفدار زیادی نداشته باشند اما درون تلگرام بسیار محبوب هستند و مورد توجه قرار می گیرند. از آنجایی که بیشتر مطالب و موضوعات این شاخه سبز هستند بنابراین افراد با اعتماد بسیار بیشتری به کانال های پزشکی نگاه می کنند. این کانال ها انواع و اقسام روش های درآمدی را دارند.

موزیک:

همانطور که موزیک در کل دنیای یکی از محبوب ترین شاخه ها به حساب می آید یکی از محبوب ترین موضوعات در تلگرام نیز به حساب می آید. ایجاد تفاوت در حوزه موزیک بسیار سخت است و فعالیت کردن بسیار مشکل است و اگر تفاوت و فرق خاصی با دیگران در این حوزه نداشته باشید قطعا به جایی نمی رسید.

فیلم:

بعد از موزیک ها فیلم ها موضوعات پر طرفدار بعدی هستند که دنبال کننده و پیگیر بسیار زیادی دارند. میزان پیگیری ممبر های کانال فیلم نسبت به کانال های دیگر بیشتر است و همین خود یک مزیت به حساب می آید. این حوزه درون تلگرام کامل پر نشده است اما برای فعالیت درست باید یک ایده درست حسابی و کار شده داشته باشید و برای به نتیجه رسیدن صبر کنید.

انگیزشی:

در شبکه های اجتماعی موضوعات انگیزشی بسیار طرفدار دارند که تلگرام نیز از این قاعده جدا نیست. کانال های انگیزشی هر کدام به شیوه خاص خود فعالیت می کنند و به همین دلیل هر کدام آنها محبوبیت بالایی نیز دارند.

فروشگاهی:

یکی از بخش های بزرگ دنیای شبکه های اجتماعی را فروشگاه ها تشکیل می دهند. شاید میزان محبوبیت آنها پایین تر باشد اما میزان درآمد زایی آن نسبت به دیگر حوزه ها بیشتر است و احتمال اینکه شما بتوانید با ممبر های کم به درآمد های خوبی برسید بسیار زیاد است.

زیبایی:

اگر بگوییم حوزه زیبایی در تلگرام طرفدار ندارد بی انصافی کردیم اما متاسفانه در تلگرام چندان طرفدار ندارد. البته کانال هایی بودند که بسیار عالی فعالیت کردند اما تعداد آنها بسیار انگشت شمار است.

خدمات خرید ممبر زر ممبر

گردشگری:

شاید باور کردن اینکه موضوعات گردشگری در تلگرام از محبوبیت پایینی برخوردار باشند بسیار سخت است اما واقعیت همین است. موضوعات گردشگری در اینستاگرام محبوبیت بسیار بیشتری دارد اما در تلگرام در رده های بسیار پایینی قرار دارد.

کلام آخر

در این مطلب تمام سعی خود را کردم تا محبوب ترین موضوعات در تلگرام را به شما معرفی کنم. شما کدام یک را اصلا فکرش را نمی کردید که جز این لیست باشد؟