خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » تلگرام » چگونه با تلگرام فروش خود را تا 10میلیون افزایش دادم؟

چه کسی است که دوست نداشته باشد تا بتواند فروش خود را افزایش دهد؟ دیگر دنیا در حال اینترنتی شدن است و بیشتر بازاریابی ها و فروش هایی که در گذشته به طور سنتی انجام می شد حالا دیگر آنلاین انجام می شود. یکی از بهترین پلتفرم هایی که می تواند به افزایش فروش کمک کند تلگرام است. در این مطلب قصد دارم تا روش های افزایش فروش با تلگرام به شما بگویم. تا انتها با ما همراه باشید.

تلگرام را می توان یکی از محبوب ترین پیام رسان ها به شما آورد. این پیام رسان  به واسطه ربات ها و کانال هایی که دارد بیشتر به خود حالت یک وب مجزا را گرفته است و همین موضوع باعث شده است تا قدرت و پتانسیل بازاریابی و افزایش فروش توسط تلگرام بسیار زیاد باشد. بعد از ماجرای فیلترینگی که برای تلگرام اتفاق افتاد بسیاری آن را ترک کردند و گفتند دیگر این پیام رسان ارزش ندارد اما بعد از گذشت چند ماه این پیام همه فهمیدند که این اپ همچنان بین ایرانیان محبوب است و پتانسیل بسیار بالایی دارد.

افزایش فروش با تلگرام

پیش زمینه افزایش فروش با تلگرام زمان، هزینه و آنلاین بودن است. تلگرام نیز برای اینکه بتواند به شما نتیجه مطلوب را ارائه دهد نیازمند زمان است بنابراین اگر فکر کردید خیلی راحت و سریع فروشتان در تلگرام چند برابر می شود اشتباه کردید. متاسفانه تلگرام مانند اینستاگرام نیست که بتوان در آن رشد های کوچک داشت. در تلگرام برای رشد اولیه یا باید زمان و وقت زیادی بگذارید یا اینکه هزینه خرج کنید که قطعا گزینه دوم بسیار بهتر است.

همچنین شما باید آنلاین باشید یعنی یا خدمات آنلاین داشته باشید یا اینکه بتوانید آن را به نحوه و شکلی آنلاین و درون محیط تلگرام ارائه دهد.

چگونه فروش خود را با تلگرام افزایش دهیم

افزایش فروش در تلگرام یا با تلگرام

یکی از موضوعاتی که بسیاری از افراد در آن اشتباه می کنند این است که افزایش فروش در تلگرام را با افزایشی فروش با تلگرام اشتباه می گیرند. مورد اول یعنی شما کسب و کارتان ر تلگرام است و فروش خود را افزایش می دهید. اما مورد دوم یعنی کسب و کار شما خارج از تلگرام است و شما فروش خود را افزایش می دهید.

اینها همه پیش زمینه هایی بودند که لازم بود قبل از اینکه روش ها را بدانید آنها را نیز بدانید. حال در ادامه به روش های این کار می پردازم.

چگونه با تلگرام فروش خود را زیاد کنیم؟

باشگاه مشتریان داشته باشید.

یکی از بهترین استفاده هایی که می توانید از تلگرام بکنید این است که آن را برای خود به یک باشگاه مشتریان تبدیل کنید. شما می توانید در کانال خود برای مشتریان خود تخفیفات ویژه، آموزش های خاص، پشتیبانی و… در نظر بگیرید تا آنها مدام با شما همراه باشند و از شما خرید کنند. برای مثال یک موسسه آموزشی خیلی راحت می تواند به دانشجویان خود در تلگرام خدمات مختلف ارائه کند تا آنها مدام دوباره به مشتری تبدیل شوند.

به مخاطبین ارزش ارائه دهید.

شما باید در تلگرام به مخاطبین خود ارزش خاصی ارائه دهد تا آنها با شما همراه شوند. وقتی ارزشی به آنها ارائه می کنید احتمال تبدیل شدن افراد به مشتری بسیار زیاد می شود. برای مثال برای یک موسسه آموزش می توان در تلگرام جملات معروف یا کوتاهی که در انگلیسی خیلی کاربرد را دارد را قرار دهد یا افراد بدانند جملاتی که بیشتر استفاده می کنند به انگلیسی دقیقا چی می شود. به این صورت آنها بیشتر به شرکت در کلاس های شما ترغیب می شوند. بدون ارائه ارزش به مخاطب افزایش فروش با تلگرام غیر ممکن است.

حتما بخوانید: کسب درآمد از اینستاگرام مرحله به مرحله (آپدیت جدید)

مدام مخاطب را با خود درگیر کنید.

درگیر کردن مخاطب در اینترنت بسیار مهم است. در دنیای اینترنت حجم دیتا بسیار زیاد است و مخاطب مدام با شرکت ها و مجموعه های جدید آشنا می شود و ممکن است به طور کل شما را فراموش کند یا دیگر شما برایشان ارزش نداشته باشید. اما وقتی مخاطب را مدام با خود با محتواهای مختلف و …. درگیر کنید دیگر شما همیشه برایش ارزش دارید و هیچ وقت فراموش نمی شوید.

درگیری شبکه اجتماعی درست کنید.

یکی از تکنیک هایی که بسیار استفاده می شود ایجاد درگیری است. یعنی شما مخاطب برای یک چیزی به اینستاگرام بفرستید و از اینستاگرام برای یک چیز دیگر به تلگرام بفرستید و از هر دو برای یک چیز دیگر به سایت خود بفرستید. در این صورت مخاطب مدام با شما در ارتباط است و با تمام شبکه های اجتماعی شما آشنا می شود و در نهایت می توانید آن را در پلتفرم فروش خود گیر بیندازید.

تبلیغ کنید.

تبلیغ شاید بهترین و اصلی ترین روش افزایش فروش با تلگرام به حساب بیاید. شما باید ابتدا چنل خود را آماده کنید و بعد روی آن وقت بگذارید و آن را پر بار کنید. بعد از آن می توانید با درگیر کردن مخاطب آن را با خود آشنا و همراه کنید و سپس با استفاده از یک قیف فروش آن را به مشتری خود تبدیل کنید.

خدمات خرید ممبر واقعی تلگرام زر ممبر

کلام آخر

در این مطلب به شما روش های افزایش فروش با تلگرام را آموزش دادیم. بسیاری از این روش ها مستقیم نیستند بلکه شیوه ای از بازاریابی هستند تا احتمال تبدیل شدن فرد را به مشتری افزایش دهند.