خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » تلگرام » افزایش فروش در تلگرام – چگونه فروش خود به 5 میلیون در ماه افزایش دادم؟

تلگرام امروز یکی از معروف ترین شبکه های اجتماعی در ایران به حساب می آید که تعداد کاربران آن بسیار زیاد است. این برنامه در کل دنیا محبوبیت بالایی دارد اما در ایران بسیار شناخته است و حدود نیمی از مردم ایران از این پیام رسان استفاده می کنند. شاید شما هم خبر هایی راجب درآمد های بسیار بالای برخی از افراد در تلگرام شنیده باشید و با خود فکر کنید که چطور این میزان درآمد ممکن است؟ در این مطلب قصد داریم تا به روش های افزایش فروش در تلگرام بپردازیم تا شما هم بتوانید از این پیام رسان کسب درآمد کنید.

شبکه های اجتماعی فضای خوبی برای درآمد زایی هستند اما تلگرام یک شبکه اجتماعی نیست بلکه یک پیام رسان است و معمولا در پیام رسان ها نمی توان درآمدی کسب کرد. اما این برنامه به لطف قابلیت هایی مانند ربات و کانال باعث شده است تا حالت یک شبکه اجتماعی پیدا کند و امکان درآمد زایی افراد فراهم شود.

افزایش فروش در تلگرام

قبل از اینکه به موضوع افزایش فروش بپردازیم ابتدا می خواهیم به این موضوع بپردازیم که اصلا چرا باید تلگرام را انتخاب کنید؟ سه دلیل کلی وجود دارد که می تواند باعث شود تا تلگرام را به عنوان یک گزینه برای درآمد زایی انتخاب کنید.

دلیل اول میزان کاربران بسیار زیاد آن و شناخته شدن آن در ایران است. طبق تحقیقات مختلف حتی فیلتر شدن تلگرام هم نتوانست از محبوبیت این پیام رسان کم کند و همچنان تلگرام جز محبوب ترین و پر مخاطب ترین پیام رسان ها در ایران بشمار می ورد.

دلیل دوم امکانات بسیار زیادی است که این پیام رسان در اختیار شما می گذارد. شما با استفاده از انواع امکانات مختلف این پیام رسان می توانید موجب افزایش فروش خود و راحتی کار خود شوید.

افزایش بازدید یوتیوب با چند روش ساده

سومین دلیل به موضوعات دیجیتال مارکتینگ بر می گردد. هرچه یک کسب و کار در فضا های اجتماعی که مردم حضور دارند بیشتر خودی نشان دهد موجب اعتماد سازی می شود. در واقع شما اگر در تلگرام حضور موثر داشته باشد می توانید اعتماد کاربران خود را جلب کنید.

چگونه فروش خود را در تلگرام افزایش دهیم.

روش های درآمدزایی در تلگرام

از قلاب استفاده

یکی از اصلی ترین روش ها که می تواند در افزایش فروش در تلگرام  تاثیر بسیار زیادی داشته باشد استفاده از قلاب ها می باشد. قلاب ها در واقع همان عنوان و موضوعاتی هستند که باعث می شوند تا افراد به سمت کانال یا ربات شما جذب شوند. واقعیت را بگویم اگر بخواهید خیلی راحت و عادی در تلگرام فعالیت کنید به هیچ جایی نمی رسید. شما باید هر طوری که می توانید نظر مخاطبین را به خودتان جلب کنید. برای این کار تنها کافی است سری به کانال های مختلفی که در آنها عضو هستید بزنید و ببینید از چه ترفند هایی استفاده می کنند تا شما جذب آن کانال شوید.

برای مثال یک ویدیو از کانال معروف را ببینید و تحلیل کنید که از چه نوع عناوینی و روشی استفاده کرده است تا افراد و به خصوص شما را ترغیب کرده است تا آن ویدیو را ببینید.

تفاوتی ایجاد کنید

واقعیت این است که در فضای مجازی اطلاعات و خدمات بسیار زیاد است و مانند فضای عادی نیست که مهم نباشد شما چگونه فعالیت می کنید و خود به خود کمی مشتری جذب کنید. در فضای مجازی افراد در کسری از ثانیه می توانند هزاران شرکت و افراد را یک خدمات مشابه را ارائه می دهند پیدا کنند. اما چه چیزی باعث می شود تا این افراد از میان آن همه یکی را انتخاب کنند؟ تفاوت!

تفاوت تنها عاملی است که باعث می شود افراد شما را انتخاب کنند. شما باید یک برگ برنده داشته باشید که دیگران ندارند و بتوانید با همان تفاوت افراد را جذب کنید.  این تفاوت در روش فروش و خود محصول می تواند باشد. اگر می خواهید یک تحول عظیم و افزایش فروش در تلگرام فوق العاده ای را تجربه کنید باید تفاوتی ایجاد کنید.

خدمات افزایش ممبر، خرید ممبر واقعی کانال و خرید ممبر واقعی گروه تلگرام

از خود کاربران بخواهید

بهترین کار این است که از خود کاربران بخواهید تا به شما بگویید که چه چیزی می خواهند. در واقع شما باید از کاربران خود بخواهید تا نیازهای خود رابه شما بگویید. با این کار شما می فهمید که نیاز اصلی و مشکل اصلی آنها چیست و می توانید از همین موضوع برای بهبود کار خود استفاده کنید.

افزایش فروش در تلگرام را تبلیغات

همه روش های بالا نیاز به محرک هایی دارد تا حرکت کنند. بهترین محرک در تلگرام تبلیغات است. تلگرام مانند اینستاگرام نیست که بتوانید فقط با فعالیت کردن در آن جذب مخاطب کنید. جذب مخاطب در تلگرام بسیار سخت تر است و شما حتما باید در شروع کار هم که شده کمی بودجه برای تبلیغات هزینه کنید. بودن تبلیغات تمام تلاش های اولیه بی نتیجه خواهند ماند و عملا شما کاری نخواهید کرد. بنابراین به دنبال کانال های خوب برای تبلیغات و افزایش فروش خود باشید.

می توانید برسی کنید که کانال ها و بیزینس های بزرگ از چه روش هایی برای تبلیغات و از چه مکان هایی برای تبلیغات استفاده می کنند.

 

کلام آخر

تنها با همین چند روش ساده در صورتی که آنها را به کار بگیرید می توانید فروش خود را در تلگرام بسیار افزایش دهید. فقط توجه داشته باشید کسب و کار فضا آموزش است و باید مدام از دیگران یاد بگیرید و پیشرفت کنید.