خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » تلگرام » 6 تا از بهترین ایده های کسب درآمد از تلگرام

تلگرام این روز ها در این بسیار محبوب شده است و این محبوبیت همزمان با رشد فوق العاده اینترنت باعث شده تا افراد زیادی بتوانند از طریق این بستر کسب درآمد های فوق العاده ای را داشته باشند. بسیاری از افراد نیز در حال حاظر انگیزه ورود به تلگرام و کسب درآمد از آن را دارند اما در ابتدای مسیر به یک مشکل بزرگ یعنی پیدا کردن ایده بر می خورند. در ادامه این مطلب قصد داریم به شما چند تا از بهترین ایده های کسب درآمد از تلگرام را معرفی کنم تا بدون دغدغه و مشکل بتوانید کار خود را در این بستر آغاز کنید.

چندی پیش تصور اینکه بتوان از اینترنت کسب درآمد کرد برای همه ما سخت بود اما بعد از گذشت چندین سال دیدیم که که انواع و اقسام کسب و کارها اینترنتی راه افتادند و درآمد های فوق العاده ای را برای خود کردند. هر چقدر به جلو می رویم و اینترنت رشد می کند روش های کسب درآمد از آن نیز افزایش می یابد و می توان از جای جای آن کسب درآمد کرد. چه کسی فکرش را می کرد یک روز بتوان از تلگرام میلیونی پول در آورد؟ اما حالا افرادی هستند که ایده های مختلف را در این بستر اجرا می کنند و کسب درآمد های میلیونی می کنند.

ایده های کسب درآمد از تلگرام

ایده های زیادی وجود دارند که عالی هستند و اجرای آنها در تلگرام جواب می دهد اما من سعی دارم تا ایده هایی را به شما بگویم که شما با کمی فکر و تغییر برخی از عوامل بتوانید خود به یک ایده جدید برسید و از آن برای تولید یک کسب و کار در تلگرام استفاده کنید.

ایده های کسب درآمد از تلگرام

بهترین ایده ها برای شروع کسب و کار در تلگرام:

ساخت ربات های تلگرامی:

ربات ها را می توان یکی از جذاب ترین قابلیت های تلگرام به حساب آورد. ربات ها انواع و اقسام مختلفی دارند و شما می توانید با استفاده از این قابلیت تلگرام یک مینی برنامه موبایلی را در تلگرام به صورت آنلاین پیدا کنید. افراد زیادی هستند که تنها با طراحی یک ربات درآمد فوق العاده ای دارند. برخی با فروش خدمات ربات و برخی دیگر نیز با تبلیغات به این درآمد می رسند.

مانند: ربات تبدیل فایل به لینک تلگرام

تبدیل کسب و کار های آنلاین به تلگرامی:

این را نمی توان یک ایده به حساب آورد بلکه آن را می توان یک روش تولید ایده به حساب آورد. در دنیای اینترنت کسب و کار های زیادی وجود دارد. شما تنها کافیست تا سری به سایت های مختلف و کافه بازار و… بزنید تا با این کسب و کار ها آشنا شوید. حالا کاری که می توانید انجام دهید این است که ورژن تلگرامی آنها را منتشر کنید. یعنی کل آن کسب و کار را متناسب با تلگرام بهینه سازی کنید و در تلگرام پیاده کنید.

مانند: سفارش غذا در تلگرام

افزایش ممبر واقعی تلگرام – چگونه با چند کار ساده به 10k ممبر فعال برسیم؟

ارائه محتوای مجازی به افراد:

یکی از اصلی ترین منابع درآمدی در اینترنت فروش محتواهای مجازی است. فروش اینگونه محتوا بسیار راحت است و نیاز به هیچ دردسری نیز ندارد. تنها کافی است مشتری پول را پرداخت کند و شما لینک دانلود را برای او می فرستید. اینترنت نیز منبع اطلاعات است و بسیاری برای آموزش به آن مراجعه می کنند. بنابراین وقتی این دو ویژگی وجود دارد چرا در تلگرام به افراد محتوا ارائه نکنیم و در ازای آن پول دریافت نکنیم؟ یکی از بهترین ایده های کسب درآمد در تلگرام ارائه محتوای مجازی است.

مانند: جزوه های درسی

کسب و کار آفلاین خود را آنلاین کنید:

یکی دیگر از روش های تولید ایده که می توانید از آن استفاده کنید این است که کسب و کار های آفلاین را به آنلاین تبیدل کنید. در حال حاظر بسیاری از کسب و کار های آفلاین توانایی تبدیل شدن به آفلاین را دارند اما متاسفانه تبدیل نمی شوند.  شما تنها کافی است یک کسب و کار را انتخاب کنید و سپس آن را بهینه کنید تا مناسب تلگرام شود. به همین راحتی حالا می توانید آن را در تلگرام پیاده کنید.

تدریس کنید:

اینترنت یکی از بهترین فضاها برای آموزش و تدریس است. هم شما می توانید به افراد بسیار زیادی تدریس کنید و هم نیازی به هزینه هایی مانند اجاره مکان، هزینه رفت و آمد و هزارتا دردسر دیگر را ندارید. فقط کافی است پیدا کنید دقیقا چه تخصصی دارید و حالا آن را در اینترنت تدریس کنید.

یک فروشگاه راه اندازی کنید:

راه اندازی یک فروشگاه اولین راحت ترین و ساده ترین و بهترین کاری است که می توانید انجام دهید. فقط کافی است یک حوزه را انتخاب کنید و یک فروشگاه جمع و جور در تلگرام راه اندازی کنید. دقت کنید مردم به دنبال یک کانال جذاب می گردند و گرنه فروشگاه معمولی  سایت های مختلف و پیج های اینستاگرامی وجود دارند و نیازی به شما نیست.

مانند: فروشگاه ساعت موچی

افزایش بازدید استوری اینستاگرام به راحتی

من در این مطلب بیشتر سعی کردم تا به ایده های کسب درآمد از تلگرام بپردازیم تا مشکل افرادی که می گویند ما ایده نداریم حل شود. همچنین بیشتر ایده های مطرح شده تنها با کمی فکر شخصی سازی می شوند و یک ایده کسب درآمد از تلگرام دیگر خلق می شود.