خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » تلگرام » آموزشی » افزایش ممبر واقعی تلگرام – چگونه با چند کار ساده به 10k ممبر فعال برسیم؟

تلگرام یکی از معروف ترین پیام رسان ها در ایران به حساب می آید که محبوبیت بسیار بالایی دارد. این پیام رسان دیگر توسط بسیاری از مردم نه تنها برای پیام فرستادن بلکه برای هدف های دیگری نیز استفاده می شود. بسیاری از افراد از این برنامه درآمد های بسیار بالایی بدست می آورند. در این برنامه قابلیتی به نام کانال و گروه وجود دارد که محبوبیت و برتری یک گروه با تعداد ممبر آن سنجیده می شود. اگر شما هم صاحب یک گروه یا کانال هستید حتما برای تان این سوال پیش آمده است گه چگونه می توانم تعداد ممبر واقعی کانال یا گروه خود را افزایش دهم؟ ما بعد از تحقیقات بسیار روش های جامع و کاملی را پیدا کردیم و در این مطلب به شما نحوه افزایش ممبر واقعی را آموزش میدهیم. تا انتها با زرممبر همراه باشید.

ممبر ها مهم ترین شاخص یک کانال یا گروه به حساب می آید. اگر شما قصد درآمدزایی ، محبوب شدن یا افزایش تعداد عضو هایتان را دارید حتما باید تعداد ممبرهای شما بالا باشد تا بتوانید به این اهداف برسید. اگر کانال شما ممبر های زیادی داشته باشد می توانید از تبلیغات و فروش محصولات درآمدزایی کنید. همچنین برای اینکه شما بتوانید ممبر های بیشتری جذب کنید ابتدا باید یک تعداد ممبر داشته باشید که فرد به شما اعتماد کند و عضو کانال شما شود. برای مثال شما خودتان خیلی راحت داخل یک کانالی که 10k ممبر دارد عضو نشوید تا یک کانالی که کلا 500 تا ممبر دارد؟

روش های افزایش ممبر واقعی

افزایش ممبر واقعی

تا اینجا قطعا فهمیدید که افزایش ممبر مهم است و حتما باید به این موضوع توجه زیادی داشته باشید. اما جدا از افزایش ممبر شما باید دنبال ممبر های واقعی باشید. ممبر های موجود در تلگرام به دو دسته فیک و واقعی تقسیم می شوند. ممبر های فیک در گروه یا کانال شما هیچ نقشی ندارند یا حتی احتمال بازدید کردن آنها از کانال شما عملا صفر است. شاید بگویید خب این ممبر به چه دردی می خورد؟ ممبر های فیک برای شروع کار یا برای رشد بسیار مناسب هستند چون شما می توانید خیلی راحت به تعداد بالایی از آنها دست یابید و سپس خیلی راحت با یک تبلیغات یا روش های دیگر افراد را به کانال خود جذب کنید. وقتی افراد می بینند که کانال شما ممبر های زیادی دارند راحت تر ترغیب می شوند که در کانال شما عضو شوند.

بهترین برنامه های آموزش زبان انگلیسی رایگان (آپدیت جدید)

همانطور که فهمیدید ممبر های فیک فقط برای مقاصد تبلیغات و جذب ممبر کارایی دارند. ممبر های واقعی در واقع همان ممبر هایی هستند که احتمال دارد از کانال شما بازدید کنند و با کانال و گروه شما در تعامل باشند. همچنین احتمال ریزش این ممبر های بسیار کمتر از ممبر های فیک است و پیشنهاد می شود اگر نمی خواهید همین چند روز دیگر یک تبلیغات انجام دهید به دنبال افزایش ممبر واقعی باشید چون برای شما سود های بسیار زیادی دارد.

چگونه ممبر های واقعی جذب کنیم؟

حالا که تفاوت ممبر فیک و واقعی را فهمیدید شاید برایتان این سوال پیش بیاید که حالا من باید چطوری ممبر های واقعی جذب کنم؟ چه روش هایی برای این کار وجود دارد؟

روش های جذب ممبر واقعی به دو دسته رایگان و پولی تقسیم می شود. روش های رایگان نیازمند تایم و صبر زیاد هستند اما روش های پولی راحت تر هستند و برای شروع به کار بهتر است حتما در کنار روش های رایگان از روش های پولی نیز استفاده کنید.

روش های رایگان جذب ممبر واقعی کانال تلگرام:

اگر در اینترنت جستجو کنید شاید با لیست بلند بالایی از روش های رایگان آشنا شوید اما ما بهترین و بدرد بخور ترین روش ها را به شما می گویید که وقتتان با روش های ناکارآمد تلف نشود.

تبادل ممبر: برای این کار نیاز است تا کمی کانال شما پیشرفت کند. سپس خیلی راحت می توانید با کانال هایی که هم سطح شما هستند تبادل ممبر کنید. این کار به این صورت است که شما یک پست یا تبلیغ از کانال دیگری میگذارید و آن کانال نیز یک پست و تبلیغ از کانال شما می گذارد. به همین راحتی شما می توانید صاحب ممبر های زیادی بشوید.

تولید پست های جذاب: پست های جذاب همیشه یکی از اصلی ترین روش ها برای جذب ممبر است. شما باید پست هایی را تولید کنید که برای افراد  مفید باشد و افراد ترغیب شوند که در کانال شما بمانند. همچنین سعی کنید پست هایی را تولید کنید که افراد آن را برای دوستان خود بفرستند. به این صورت ممبر های کانال شما بالا می رود.

بهتری روش افزایش ممبر واقعی

تمام روش های گفته شده خوب است که شما وقتی کمی پیشرفت کردید از آنها استفاده کنید. البته وقتی کانال شما کمی پیشرفت کرد نیز شما باید برای تبلیغات و….. هزینه کنید که سرعت این پیشرفت بسیار زیاد شود. برای شروع کار و برای سرعت بخشیدن به پیشرفت کانال شما بهترین روش استفاده از خدمات افزایش ممبر واقعی است.

مجموعه زر ممبر خدمات افزایش ممبر واقعی و اد اجباری تلگرام را ارائه می دهد که شما می توانید با یک هزینه بسیار ارزان ممبرهای واقعی کانال خود را افزایش دهید.

 

کلام آخر

در این مطلب به شما روش های افزایش ممبر واقعی تلگرام را معرفی کردیم. روش های رایگان زمانی خوب هستند که با روش های پولی ترکیب شوند. بنابراین سعی کنید از هر دو گروه استفاده کنید تا شاهد پیشرفت های عجیب و غریبی باشید.