خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » تلگرام » آموزشی » ربات دانلود آهنگ در تلگرام – معرفی بهترین ربات های دانلود آهنگ ایرانی و خارجی

تلگرام این روز ها جز محبوب ترین پیام رسان ها در ایران به شمار می آید که به لطف ربات ها و کانال هایی که دارد در هر حوزه ای می توان تلگرام را دید. فرقی نمی کند که دنبال گرفتن خلافی خودرو باشید یا خواهید زبان یادبگیرد به هرحال تلگرام می تواند برای شما کارایی داشته باشد. این برنامه نه تنها فقط یک پیام رسان نیست بلکه بیشتر نیاز های ما را می تواند برطرف کند. در این مطلب قصد داریم تا به معرفی ربات دانلود آهنگ در تلگرام بپردازیم که خیلی راحت بتوانید در تلگرام آهنگ مورد نظر خود را دانلود کنید. بنابراین قصد دارید با قسمت دیگری از تلگرام آشنا شوید و از امکانات این برنامه استفاده کنید تا انتها با ما همراه باشید.

قطعا آهنگ ها نقش بسیار مهم در زندگی ما دارند هر وقتی که سرمان خلوت می شود تا در گوشی خود در حال خواندن چیزی هستیم یک آهنگ می گذاریم تا از تمام این لحظه ها لذت ببریم. قطعا همه ما همواره به دنبال یافتن آهنگ های جدید و دانلود آنها و گوش کردن به آنها هستیم. روش های مختلفی برای دانلود آهنگ وجود دارد اما چه جایی بهتر از تلگرام برنامه ای که همه ما بر روی تلفن های خود داریم و از آن استفاده می کنیم. شاید الان فکر کنید که دارم شوخی می کنم ولی اصلا اینطور نیست به لطف برخی از ربات های تلگرام شما می توانید تنها با فرستادن نام آهنگ یا نام خواننده فایل صوتی ان را دریافت کنید و اقدام به گوش کردن آن بکنید.

ربات های مختلفی وجود دارند که می توان از آنها برای این منظور استفاده کرد. در ادامه این مطلب قصد داریم تا چند تا از بهترین آنها را به شما معرفی کنیم.

بهترین برنامه های آموزش زبان انگلیسی رایگان (آپدیت جدید)

ربات دانلود آهنگ در تلگرام

ربات دانلود آهنگ در تلگرام

ربات های دانلود آهنگ به چند دسته تقسیم می شوند. دسته اول ربات های دانلود آهنگ ایرانی و دسته دوم ربات های دانلود اهنگ خارجی که در کدام از این دسته های گزینه های بی شماری برای انتخاب وجود دارد. اگر بخواهیم به همه ربات های موجود در این حوزه بپردازیم قطعا با یک لیست عظیم رو به رو خواهیم شد. اما بسیاری از ربات ها به علت مشکلی مانند: نداشتن سرعت کافی، پیدا نکردن برخی از آهنگ ها، در دسترس نبودن، خراب بودن و….. از این لیست خط می خورند. ما فقط چند تا از بهترین آنها را به شما معرفی می کنیم و شما خود مختار هستید که از هر کدام که خواستید استفاده کنید. تصمیم با خود شما است.

ربات MeloBot

یکی از برترین و معروف ترین ربات دانلود آهنگ در تلگرام ربات ملوبات می باشد. اگر بخواهید تنها بین تمام این ربات ها از یکی استفاده کنید همین ربات قطعا بهترین گزینه برای استفاده می شود. این ربات به لطف عملکرد عالی و ویژگی هایی که دارد بسیار مورد توجه قرار گرفته است. شما فقط کافی است آیدی این ربات @melobot را جستجو کنید و سپس ربات را استارت کنید. بعد فقط کافی است نام آهنگ، نام آلبوم یا نام خواننده را وارد کنید تا آهنگ مدنظر خود را پیدا کنید. البته یکی از ویژگی های بسیار جالب این ربات این است که حتی اگر شما هیچ کدام از این موارد را نمی دانید می توانید با نوشتن بخشی از متن آهنگ آن را پیدا کنید.

شما می توانید در این ربات ابتدا یک دموی 30 ثانیه ای را گوش کنید تا متوجه شوید که اصلا از آهنگ خوشتان می آید یا نه؟ سپس می توانید در کیفیت های مختلف آن را دانلود کنید. همچنین شما می توانید متن آهنگ مدنظر خود را مشاهده کنید.

زر ممبر مرکز خدمات خرید ممبر واقعی

ربات MoozikestanBot

یکی از قدیمی ترین ربات های فعال در این حوزه ربات موزیکستان می باشد. این ربات به شما امکان دانلود انواع آهنگ های مختلف از یک آرشیو بزرگ را می دهد. شما تنها کافی است نام این ربات را جستجو کنید تا آن را بیابید. سپس تنها می توانید با جستجو از طریق نام خواننده، نام آهنگ یا نوشتن بخشی از متن آهنگ موزیک مدنظر خود را پیدا کنید و سپس آن را دانلود کنید. به خاطر قدیمی بودن و فارسی بودن این ربات استفاده از آن خیلی راحت می باشد و تا به امروز که توانسته است پاسخگوی نیاز بسیار از افراد باشد.

ربات دانلود آهنگ در تلگرام SpotyBot

تا به الان 2 ربات برای دانلود اهنگ های فارسی در تلگرام به شما معرفی کردیم. اما حالا قصد داریم تا به شما یک ربات فوق العاده برای دانلود آهنگ های خارجی معرفی کنیم. شما تنها کافی است نام این ربات را سرچ کنید و آن را استارت کنید. سپس می توانید نام آهنگ مدنظر خود را وارد کنید و در انتها به آن گوش دهید. البته می توانید در صورت تمایل آن را دانلود کنید و بعد به گوش کردن آن بپردازید. همچنین شما می توانید نام خواننده مدنظر خود را جستجو کنید و خیلی راحت به تمام آرشیو آهنگ های او دسترسی داشته باشید.

مخفی کردن شماره در تلگرام در عرض 1 دقیقه!

کلام آخر

در این مطلب به شما ربات دانلود آهنگ از تلگرام برای موزیک های ایرانی و خارجی را معرفی کردیم. ما از معرفی چند ده ربات پرهیز کردیم و تنها به چند مورد از بهترین ها پرداختیم. امیدوارم این مطلب برای تان مفید بوده باشد.