خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » تلگرام » آموزشی » ذخیره آهنگ از تلگرام در آیفون (معرفی بهترین روش برای ذخیره فایل ها در آیفون)

گوشی های آیفون یکی از پر طرفدارن ترین گوشی های موجود در بازار هستند که کاربران آن بسیار زیاد است. آیفون ها کیفیت خوبی در ساخت و امکانات دارند اما متاسفانه برخی از محدودیت ها باعث می شوند تا کاربران به مشکل بر بخورند و افراد نیز مدام در حال جستجو به دنبال روش هایی برای دور زدن این محدودیت ها هستند. یکی از این محدودیت ها امکان ذخیره آهنگ از تلگرام در آیفون می باشد که چندان کار ساده ای نیست و عملا با امکانات خود گوشی اصلا ممکن نیست.

فرض کنید که برای شما یک آهنگ ارسال شده است و شما به آن گوش دادید و از ان خوشتان آمده است حالا می خواهید آن را دانلود کنید و در حافظه گوشی خود ذخیره کنید. این کار شاید در اندروید بسیار ساده باشد و تنها با چند تاچ بتوانید این کار را انجام دهید اما در آیفون موضوع خیلی فرق می کند و انجام دادن این کار مشکل است.

شما برای ذخیره آهنگ با به صورت پیش فرض راهی ندارید و نمی توانید این کار را انجام دهید برای همین باید از نرم افزار های مختلفی که وجود دارند استفاده کنند. در ادامه به شما این نرم افزارها و روند کار با آنها را به شما آموزش می دهیم. با زر ممبر فروشگاه ممبر واقعی و ممبر فیک همراه باشید.

ذخیره آهنگ از تلگرام در آیفون

شما ابتدا باید نرم افزار document 5 را از اپ استور دانلود کنید. این برنامه یکی از بهترین برنامه های ممکن برای انجام این کار می باشد.

بعد به داخل تلگرام بروید و موزیک مدنظر خود را پلی کنید. سپس بر روی نواری که در بالا نمایش داده می شود کلیک کنید تا صفحه موزیک خود آیفون برای شما باز شود. این فرایند ممکن است در نسخه های مختلف تلگرام متفاوت باشد اما هدف این است که شما موزیکی که در حال پلی شدن است را با موزیک پلیر خود آیفون باز کنید. بعد از اینکه اینکار را کردید خیلی راحت از پایین بر روی دکمه شیر کلیک کنید. (منظور همان دکمه ای است که می توانید موزیک های خود را با آن share کنید)

بعد از اینکه بر روی دکمه شیر کلیک کردید لیستی از مخاطبین به شما نمایش داده می شود که ما با آنها کاری نداریم. شما باید مجدد روی دکمه شیر کلیک کنید. وقتی مجدد روی دکمه شیر کلیک کردید برای شما لیستی از برنامه های مختلف را باز می کند. حالا فقط کافی است تا شما برنامه document 5 را پیدا کنید و روی آن کلیک کنید. در انتها محیط خود برنامه باز می شود و شما می توانید فایل آهنگ را ذخیره کنید و بعد ها از آن استفاده کنید.

ذخیره آهنگ از تلگرام در آیفون

نحوه اشتراک گذاری فایل صوتی بر روی تلگرام در آیفون

حالا که فایل مدنظر خود را در برنامه document 5 ذخیره کردید می توانید خیلی راحت آن را با دیگران به اشتراک بگذارید. تنها کافی است تا این برنامه را مجدد باز کنید. سپس موزیکی که قصد شیر کردن آن را دارید کلیک کنید تا پخش شود. بعد از آن بر روی گزینه شیر کلیک کنید تا لیستی برای شما نمایش داده شود. حالا باید بر روی دکمه open in… کلیک کنید تا لیستی از برنامه ها باز شود. حالا شما می توانید از میان این لیست تلگرام انتخاب کنید و بعد از ان فایل مورد نظر را برای هر کدام از مخاطبین خود که دوست داشتید می توانید ارسال کنید.

نحوه ذخیره فایل از اینترنت در گوشی آیفون

یکی دیگه از مشکلاتی که خیلی را افراد با آن رو به رو هستند نحوه ذخیره سازی یک فایل از داخل وب است. مشکل نحوه ذخیره آهنگ از تلگرام در آیفون تنها مشکل آیفون نیست بلکه شما برای ذخیره سازی از داخل وب نیز به همین راحتیا نمی توانید این کار را انجام دهید. اما خوشبختانه این مشکل نیز با نرم افزار document 5 قابل حل است و نیازی به نصب یک برنامه دیگر نیست. شما تنها کافی است وارد این برنامه شوید سپس در پایین سمت راست گزینه ای وجود دارد که وقتی روی آن کلیک کنید مرورگر برای شما باز می شود. سپس شما می توانید از طریق این مروگر هر فایلی که خواستید را دانلود و ذخیره کنید.

دانلود ویدیو از یوتیوب – بهترین روش های دانلود از یوتیوب (آپدیت جدید)

تنها کافی است به دنبال آهنگ مورد نظر خود بگردید و سپس سایت مدنظر خود را پیدا کنید سپس روی دکمه دانلود آهنگ کلیک کنید به همین راحتی فایل آهنگ را در گوشی خود داشته باشید. در واقع برنامه document 5 یک نرم افزار عالی برای دانلود و ذخیره سازی انواع فایل ها در آیفون می باشد و می توانید خیلی از مشکلات ذخیره سازی فایل ها در آیفون را حل کند. پیشنهاد می کنم اگر شماهم آیفون دارید حتما این برنامه را یک بار هم که شده دانلود و تست کنید.

کلام آخر

در این مطلب به شما نحوه ذخیره آهنگ از تلگرام در آیفون را آموزش دادیم. همچنین به شما نحوه ذخیره سازی فایل ها از وب در آیفون را یاد دادیم. امیدوارم این آموزش برایتان مفید بوده باشد.