خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » تلگرام » آموزشی » آموزش جلوگیری از فعالیت تلگرام در پس زمینه خیلی راحت بدون نیاز به نصب برنامه

این روز ها برنامه های پیام رسان جز محبوب ترین برنامه های موجود روی گوشی هر فردی به حساب می آیند. اما این نرم افزار ها معمولا مدام در پس زمینه در حال اجرا هستند. امروزه تلگرام یکی از محبوب ترین برنامه های شبکه اجتماعی در ایران به حساب می آید که روی گوشی اکثر ایرانیان نصب است. این برنامه مدام در پس زمینه در حال فعالیت است و شاید شما دلتان بخواهد از فعالیت تلگرام در پس زمینه گوشی خود جلوگیری کنید. در ادامه به شما ساده ترین روش ممکن برای جلوگیری از فعالیت تلگرام در پس زمینه را معرفی می کنیم. با ما همراه باشید.

برنامه های مختلف در پس زمینه گوشی شما به طور خودتان باز هستند. برنامه هایی که حتی شاید شما یک بار هم از آنها استفاده نکرده باشید اما در پس زمین گوشی شما مدام در حال اجرا است. پیام رسان ها نیز جز همین برنامه ها هستند که بیشترین فعالیت در پس زمینه را به خود اختصاص می دهند. اما خیلی از افراد از این موجود چندان خوشتان نمی آید و اصلا دلشان نمی خواهد که یک برنامه ای مانند تلگرام مدام در پس زمینه گوشی شما در حال اجرا باشد.

خوشبختانه روش های مختلف چه در داخل خود تلگرام و چه در خود گوشی وجود دارد که شما از فعالیت خودکار تلگرام در پس زمینه گوشی جلوگیری کنید. در ادامه نیز قصد داریم به همین موضوع بپردازیم.

جلوگیری فعالیت تلگرام در پس زمینه

جلوگیری فعالیت تلگرام در پس زمینه

شاید تا اینجا که این مطلب را خوانده باشید این سوال برایتان پیش آمده باشد که اصلا چرا باید جلوی فعالیت خودکار تلگرام در پس زمینه را بگیریم؟

دلایل مختلفی وجود دارد که مهم ترین آن مصرف شدن اینترنت است. تلگرام وقتی در پس زمینه در حال فعالیت است مدام در حال بروز شدن می باشد و همین موضوع باعث می شود تا میزان زیادی از اینترنت شما بی خودی مصرف شود. شاید اگر اینترنت وای فا داشته باشید زیاد برای تان مهم نباشد اما اگر اینترنت گوشی داشته باشید قطعا این فعالیت مدام در پس زمینه می تواند میزان زیادی از حجم اینترنت شما را در زمانی که حتی از تلگرام استفاده نمی کنید را ببرد.

یکی دیگر از دلایل که معمولا افراد به خاطر آن جلوی این فعالیت خودکار را میگیرند استفاده زیاد از باتری گوشی می باشد. فعالیت مدام برنامه های مختلف در پس زمینه گوشی باعث می شود تا از شارژ گوشی کم شود. همچنین در دراز مدت می تواند به باتری گوشی صدمه وارد کند. برای همین بسیاری از افراد که زیاد از تلگرام استفاده نمی کنند یا اینکه شارژ باتری آنها خیلی زود تمام می شود تلگرام و سایر برنامه ها را در پس زمینه غیر فعال می کنند تا از باتری آنها زیاد مصرف نشود.

دانلود فیلم و سریال از تلگرام به راحتی آب خوردن

از دلایل دیگر مصرف سی پی یو و رم گوشی می باشد. برنامه هایی که در پس زمینه گوشی فعالیت می کنند از رم و سی پیو گوشی به میزان کمی استفاده می کنند که برای گوشی هایی که ضعیف هستند یا سیستم بسیار قوی ندارند می تواند کندی به وجود بیاورد. برای همین بسیاری ترجیح می دهند که با غیر فعال کردن تلگرام در پس زمینه سرعت گوشی خود را افزایش دهند.

غیر فعال کردن تلگرام در پس زمینه تلفن

حالا که متوجه دلایل این کار شدید نوبت به انجام آن می رسد. چندین روش گوناگون برای جلوگیری از فعالیت تلگرام در پس زمینه وجود دارد. روش اول این است که از طریق خود تلگرام اقدام کنید. روش دوم این است که از طریق خود گوشی اقدام کنید و روش سوم نیز این است که از نرم افزارهایی مخصوص این کار استفاده کنید که تعداد آنها نیز بسیار زیاد است.

اگر عبارت نرم افزار غیرفعال کردن (جلوگیری) فعالیت برنامه ها پس زمینه را سرچ کنید با انبوهی از برنامه های مختلفی رو به رو می شوید که می توانید از ان استفاده کنید.

جلوگیری تلگرام در پس زمینه توسط خود تلگرام

راه ترین روش ممکن این است که از خود برنامه تلگرام برای این کار استفاده کنید. خوشبختانه خود تلگرام این قابلیت را برای شما گذاشته است که بتوانید از ان استفاده کنید و از فعالیت خودکار ان در پس زمینه جلوگیری کنید. برای این کار ابتدا تلگرام خود را باز کنید و سپس مراحل زیر را با ما انجام دهید.

نکته: توصیه می شود که قبل از انجام مراحل حتما تلگرام را آپدیت کنید. همچنین در صورتی که با مشکلی رو به رو شدید زبان تلگرام خود را فارسی کنید تا راه تر بخش های گفته شده را پیدا کنید.

ابتدا تلگرام را باز کنید. سپس روی سه خط بالای صفحه کلیک کنید تا منو برای شما باز شود. حالا باید گزینه settings را انتخاب کنید. بعد از ان باید به بخش Notifications and Sounds بروید. سپس باید به دنبال دو گزینه Keep-Alive Service و Background Connection باشید و آنها را غیر فعال کنید. خیلی راحت با انجام همین دو کار شما از فعالیت تلگرام در پس زمینه گوشی جلوگیری کردید.

زر ممبر مرکز خدمات خرید ممبر اد اجباری تلگرام

روش دیگر این است که از طریق خود گوشی اقدام به این کار کنید. ابتدا وارد بخش settings شوید و سپس گزینه data usage را انتخاب کنید. سپس با توجه به نوع اینترنتی که استفاده می کنید wifi یا mobile data را انتخاب کنید. سپس تلگرام را در منوی زیرین صفحه پیدا کنید و آن را انتخاب کنید. سپس اسلایدر موجود در کنار گزینه Restrict app background data را لمس کنید و گزینه ok را بزنید.

کلام آخر

در این مطلب به شما نحوه جلوگیری از فعالیت تلگرام در پس زمینه را آموزش دادیم. اگر مشکلی داشتید آن را در بخش نظرات مطرح کنید.