خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » تلگرام » دانلود فیلم و سریال از تلگرام به راحتی آب خوردن (آپدیت 2021)

تلگرام را می توان یکی از بهترین پیام رسان ها نام برد که به علت قابلیت های مختلفی که دارد بسیار محبوب شده است. کانال ها یکی از مهم ترین بخش های تلگرام به حساب می آیند که باعث شدند دیگر بتوانیم هر آنچه که می خواهیم را درون تلگرام پیدا کنیم. یکی از استفاده های بسیار رایج از تلگرام برای دانلود فیلم و سریال می باشد. اما این چند وقته دانلود کردن از تلگرام بسیار سخت شده است. در ادامه قصد داریم تا به روش های دانلود فیلم و سریال از تلگرام بپردازیم. با زر ممبر مرکز خدمات خرید ممبر واقعی، خرید بازدید تلگرام و… همراه باشد.

کانال های تلگرام باعث شده است تا این پیام رسان به یک وب مجزا تبدیل شود به نوعی که شما تنها با نصب کردن یک پیام رسان می توانید به انبوهی از اطلاعات دسترسی پیدا کنید. محدودیت آپلود چند گیگی فایل در تلگرام باعث شده است تا بسیاری از افراد از همین نرم افزار برای انتقال دیتا استفاده کنند. در واقع افراد می توانند در تلگرام بدون پرداخت هیچ هزینه ای فایل های خود را آپلود کنند و در اختیار مردم قرار دهند.

یکی از استفاده های رایج از تلگرام دانلود فیلم و سریال است. در واقع فیلم هایی که حتی نمی توانید در گوگل آنها را پیدا کنید خیلی راحت در تلگرام موجود هستند. در این پیام رسان کانال های زیادی وجود دارند که در آنها میلیون ها فیلم وجود دارد که شما می توانید آنها را دانلود کنید. برخی از کانال ها لینک دانلود نیز قرار می دهند که کار را برای دانلود فایل ها راحت می کنند اما برخی از آنها نیز لینک دانلود به شما نمی دهند و شما مجبور هستید برای دانلود فیلم از تلگرام به دنبال روش های خاصی باشید.

دانلود فیلم و سریال از تلگرام

در گذشته می شد فیلم و سریال را از خود تلگرام دانلود کرد. درست است که سرعت ان کمی پایین بود اما به هرحال قابل تحمل بود و مشکلی به وجود نمی آورد. اما الان دیگر موضوع بسیار فرق کرده است و اگر شما بخواهید یک ویدیو 10 مگابایتی دانلود کنید کلی باید منتظر بمانید. دیگر بسیاری از افراد با انواع روش های مختلفی به تلگرام وصل می شوند که همین موضوع باعث می شود تا سرعت دانلود بسیار پایین باشد و افراد برای دانلود کردن به مشکل بر بخورند. بنابراین چگونه می توان یک فیلمی که شاید حجم آن به 300 الی 500 میگابایت برسد را دانلود کرد؟

برای دانلود از تلگرام شما تنها دو راه کار دارید. اولی دانلود مستقیم است و دومی استفاده از نرم افزار های جانبی می باشد. اگر قصد دانلود مستقیم دارید باید راهی را پیدا کنید که سرعت دانلود شما بالا باشد. استفاده از نرم افزار های تغییر ای پی خوب می تواند یک گزینه مناسب باشد. البته در کامپیوتر ها نمی توان نرم افزار چندان خوبی پیدا کرد اما در گوشی ها می توان چند نرم افزار خوب پیدا کرد و از آنها استفاده کرد.

دانلود فیلم و سریال در تلگرام با IDM

بهترین روش برای دانلود سریال از تلگرام

روش بالا شاید راحت باشد اما ما اصلا آن را پیشنهاد نمی کنیم چون دردسرهای مخصوص به خود را دارد و برخی اوقات شما خیلی راحت یک فایل را دانلود می کنید اما در برخی مواقع برای دانلود کردن یک فایل باید کلی منتظر بمانید که آخرش هم فایل دانلود نمی شود. در اینجا است که باید به سراغ ربات های دانلود مخصوص بروید.

کلا چهار دسته ربات وجود دارد. دسته اول ربات های رایگان، دسته دوم ربات های پولی خارجی، دسته سوم ربات های پولی ایرانی و دسته چهارم ربات های وابسته به سایت ها می باشد.

در گذشته برخی از ربات های دانلود رایگان مانند GetPublicLinkBot بود که می توانستیم خیلی راحت از آن استفاده کنیم که متاسفانه این ربات از کار افتاد و خیلی سخت می توان از آن استفاده کرد. برخی ربات های دیگر نیز وجود دارند که من خودم خیلی از آنها را تست کردم ولی هیچ کدام کیفیت خوبی نداشتند و یا کار نمی کردند یا اینکه حجم دانلود بسیار محدودی داشتند.

در بین ربات های پولی نیز ربات های خارجی را به این دلیل که ما نمی توانیم اشتراک بخریم را باید کنار بگذاریم. بنابراین فقط ربات های ایرانی برای دانلود فیلم و سریال از تلگرام باقی می مانند که می توانید از آنها استفاده کنید.

ربات linkgram

من خودم بعد از کلی جستجو این ربات را پیدا کردم و می توانم به جرات بگویم که یکی از بهترین ربات ها در این زمینه می باشد. سازنده های آن نیز بسیار مشهود هستند و قبلا ربات ریگرام را ساخته بودند که بسیار محبوب شده بود. این ربات به شما این امکان را می دهد که فایل های 350 میگابایت به پایین را دانلود کنید و به شما اجازه دانلود 1.5 گیگ نیز در طول روز می دهد. اگر می خواهید حجم بیشتری دانلود کنید یا اینکه می خواهید حجم های 700 میگابایت یا 1 گیگ را دانلود کنید باید اشتراک بخرید. که قیمت اشتراک های آن نیز بسیار کم است و خیلی راحت با یک مبلغ ناچیز صاحب یک اشتراک یک ماهه می شوید.

ربات parsget

این ربات نیز گزینه بسیار مناسبی است. طبق تست های های ما جوابگو بوده است و می توانید از آن استفاده کنید. شما در این ربات باید حجم بخرید و بعد از خرید حجم می توانید به دانلود بپردازید. مثلا شما می توانید 50 گیگ را 30 هزار تومان بخرید و به اندازه 50 گیگ دانلود کنید که قطعا گزینه خوبی است. شما می توانید این ربات و قیمت آن را برسی کنید و از هر کدام که خواستید استفاده کنید.

 

کلام آخر

در این مطلب به روش های دانلود فیلم و سریال از تلگرام پرداختیم که امیدوارم برایتان کاربری و مفید بوده باشد.