خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » تلگرام » بهترین ربات بازی تلگرام در سال 2024 | از جرعت و حقیقت تا حدس کلمه و…

قطعا همه ما در طول روز برای چت کردن با دوستان و آشنایان خود از تلگرام استفاده می کنیم اما بعضی اوقات جو یک گروه بسیار ساکت بوده تا شاید حوصله شما سر رفته باشد؛ دقیقا در همین وقت است که ربات های گیم تلگرام به کمک شما می آیند که می توانید با استفاده از آنها مدت را در فضای تلگرام با دوستان خود یا به تنها سرگرم شوید. در این مطلب از زرممبر قصد دارم تا به معرفی بهترین ربات های بازی تلگرام بپردازم.

در این روز ها  که بیشتر ما در خانه هستیم واقعا کمبود بازی های گروه و کل کل ها احساس می شود. اما خوشبختانه ربات های گیم در تلگرام روز به روز بیشتر شدند و اما امکان انجام بازی های مختلفی را به صورت تک نفره تا چند نفره همراه دوستانتان به شما می دهند. تنها کافیست وارد آنها شوید و دکمه start را کلیک کنید تا مدت ها همراه دوستانتان به بازی و کل کل بپردازید.

بهترین ربات های بازی تلگرام در سال 2024

بهترین ربات های بازی تلگرام در سال 2024:

ربات های مختلفی چه ایرانی و چه خارجی وجود دارند که می توانید از آنها برای بازی کردن به صورت تنهایی یا به صورت دسته جمعی استفاده کنید. در ادامه به معرفی چندتا از بهترین آنها می پردازم.

ربات تلگرامی بازی جرعت حقیقت

فرقی نمی کند چندسالتان باشد قطعا تا به حال بازی جرعت و حقیقت را با دوستان خود تجربه کردید. حالا ربات ایرانی hjbazibot به شما امکان انجام این بازی را به صورت مجاری می دهد. تنها کافیست ربات را اد کنید و سپس با دوستان خود مشغول انجام این بازی شوید.

آیدی ربات: @hjbazibot

ربات تلگرام بازی uno

بازی کارتی uno یکی از محبوب ترین و مشهور ترین بازی های کل دنیا به حساب می آید که نسخه کارتی آن به شکل های مختلف در دنیا عرضه شده است. اما حالا ربات بازی uno این امکان را به شما می دهد تا بتوانید از بازی جذاب را به صورت آنلاین با دوستان خود بازی کنید.

شاید فکر کنید که این ربات نمی تواند مانند uno واقعی باشد اما باید بگویم که اشتباه می کنید، این ربات هر آنچه که برای تجربه بازی uno به آن نیاز داشته باشید را در اختیار شما قرار می دهد همچنین کسی نمی تواند تقلب کند زیرا ربات خودش تمام فرایند را نظارت می کند.

آیدی ربات: @unobot

ساخت ربات تلگرام قدم به قدم از صفر تا صد (به راحتی آب خوردن)

ربات تلگرامی کلمه

یکی از بازی های هوشی که می تواند باعث افزایش دایره لغات شما هم شود. ربات تلگرامی کلمه در ابتدا به شما تعدادی حروف نشان می دهد که باید با استفاده از این حروف کلمات مختلفی که مدنظر بازی است را پیدا کنید و هرکس که زودتر به امتیاز مدنظر برسد برنده است. اگر تا به حال بازی هایی شبیه به آمیرزاد یا باقلوا را انجام داده باشید قطعا این بازی می تواند برایتان جذاب باشد.

آیدی ربات: @KalameBot

بازی تلگرامی اطلاعات عمومی

اگر علاقه به بازی هایی دارید که اطلاعات شما را به چالش می کشد قطعا ربات hooshrobot می تواند یک گزینه خوب برای شما باشد. تنها کافیست وارد این ربات شوید و با حریف های ناشناس یا با دوستان خود به رقابت بپردازید و به سوال های مختلفی که ربات در موضوعات مختلف می پرسد پاسخ دهید به همین راحتی امتیاز کسب می کنید و به مراحل بعدی می روید.

آیدی ربات: @hooshrobot

ربات تلگرامی Gamee

ربات تلگرامی Gamee

اگر حوصتان سر رفته و دوست دارید به دنیایی از بازی های آرکید مختلف بدون نیاز به نصب هیچ برنامه ای دسترسی داشته باشید قطعا ربات Gamee می تواند گزینه بسیار مناسبی برای شما باشد. در این ربات شما می توانید خودتان به تنها یا همراه دوستانتان به تجربی بازی های مختلفی از جمله Gravity Ninja, Snake و… بپردازید.
آیدی ربات: @gamee

بهترین ربات تبدیل گفتار به متن تلگرام رایگان و بدون محدودیت

ربات بازی مینروب

اگر جز افرادی هستید که علاقه به بازی های قدیمی و کلاسیک دارید قطعا بازی مینروب را می شناسید. یک بازی ساده که تنها کافیست در آن به پیدا کردن خانه هایی که حاوی بمب نیست بپردازید. برای انجام این بازی نیازی به نصب هیچ برنامه ای نیست و می توانید خیلی ساده وارد تلگرام شوید و با استفاده از این ربات دوباره یادی از گذشته و این بازی دوست داشتنی کنید.

آیدی ربات: @minroobot

ربات تلگرامی بازی شطرنج

شطرنج بازی قدیمی که هیچ وقت تکراری نمی شود و همچنان جز بهترین بازی های دونفره به حساب می آید. شما برای انجام این بازی نیازی به اضافه کردن این ربات به گروه خود ندارید و تنها کافیست تا وارد ربات chessy شوید و سپس سمت خود را انتخاب کنید و تجربه شطرنج تلگرامی بپردازید.

آیدی ربات: chessybot

کلام آخر

در این مطلب ربات های بازی مختلفی معرفی شده است. البته ربات های بسیاری نیز وجود دارد ولی دیگر به آنها پرداخته نشد. ربات های بازی های کلاسیک، بازی های جمعی باحال و ربات بازی تلگرام آرکید، اینها بهترین های ممکن بودند ک معرفی شدند. امیدوارم این مطلب برای تان مفید بوده باشد و ربات خوبی را پیدا کرده باشید.

زر ممبر مرکز خدمات خرید ممبر آفلاین، خرید ممبر اجباری و ….