خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » تلگرام » کامل‌ترین آموزش استفاده از چند تلگرام در ویندوز

این روز ها هر کاربر اینترنت ایرانی حداقل یک اکانت تلگرامی دارد، ولی گاهی برای برخی از کاربران که کانال تلگرامی یا گروهی دارند، می‌خواهند با استفاده از سیمکارت جدید، یک اکانت مجزا از اکانت اصلی خود داشته باشند و استفاده کنند. در ادامه با زر ممبر همراه باشید تا نحوه‌ی استفاده از چند اکانت تلگرامی در ویندوز را برای‌تان شرح دهیم.

لازم به ذکر است که ما در این روش از تلگرام اصلی استفاده می‌کنیم و هیچ تلگرام یا برنامه‌ی غیر رسمی‌ای نیاز نخواهید داشت.

برای استفاده از چندین تلگرام در ویندوز فقط کافیست تلگرام دسکتاپ پرتابل را دانلود و استفاده کنید، پرتابل به این معناست که دیگر نیازی به نصب برنامه ندارید و با دانلود کردن و اجرا کردن آن تلگرام اجرا خواهد شد و هیچ همپوشانی یا اختلالی هم با نسخه‌ی نصبی تلگرام اصلی نخواهد داشت.

برای دانلود به سایت تلگرام دسکتاپ بروید و روی گزینه‌ی Portable version for windows کلیک کنید.

پس از این که برنامه را دانلود کردید، در صورتی که می‌خواهید در دسکتاپ از آن استفاده کنید، حتما یک پوشه‌ی جدید در دسکتاپ ایجاد کنید و فایل برنامه‌ی تلگرام را درون آن پوشه قرار داده و سپس فایل را اجرا کنید، زیرا پس از اجرای این برنامه چندین پوشه و فایل ایجاد می‌شود که باعث شلوغ شدن و بهم ریختگی دسکتاپ یا هر جایی که برنامه را قرار داده‌اید می‌شود.

پس از اجرای برنامه، همانند نسخه‌‌ی اصلی شماره موبایل و اطلاعات ورود را وارد نمائید و از اکانت استفاده کنید. توجه داشته باشید که نباید هیچ یک از فایل‌هایی که درون پوشه ایجاد می‌شوند را پاک کنید.

در صورتی که در هر یک از مراحل آموزش به مشکل خوردید، می‌توانید در بخش نظرات همین پست با ما در میان بگذارید.

امیدواریم که آموزش استفاده از چند تلگرام در ویندوز راهنمای مناسبی برای شما بوده باشد.