خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » تلگرام » آموزشی » جلوگیری از اجرای خودکار تلگرام با راه اندازی گوشی بدون نیاز به نصب برنامه

تلگرام امروزه یکی از معروف ترین پیام رسان ها در جهان به حساب می آید که طرفداران بسیار زیادی دارد. این برنامه به خصوص در ایران تعداد کاربران بسیار زیادی دارد و برترین پیام رسان در ایران به حساب می آید. به طوری که بسیاری از افراد از این برنامه به جای پیام رسان خود گوشی برای ارسال پیام استفاده می کنند. در این مطلب قصد داریم تا به شما یک ترفند از تلگرام را آموزش دهیم. شاید شما هم دوست نداشته باشید تا با راه اندازی گوشی تلگرام به طور خودکار شروع به فعالیت کند و به دنبال راهی برای جلوگیری از این کار هستید. در این مطلب قصد داریم تا به شما روش جلوگیری از اجرای خودکار تلگرام با راه اندازی گوشی را آموزش دهیم.

خدمات خرید ممبر واقعی تلگرام زر ممبر

پیام رسان ها به علت ماهیتی که دارند همه جز برنامه های محبوب و مورد استفاده ها هستند. این برنامه ها معمولا دسترسی های مختلفی را میگیرند تا بتوانند همواره چه با خاموش بودن گوشی و چه با راه اندازی گوشی بتوانند به فعالیت و بروز رسانی خود ادامه دهند اما اطلاعات و پیام های جدید را برای شما ارسال کنند. این در واقع به خاطر خود شما است تا هر موقع که از گوشی استفاده می کنید بدانید چه کسی به شما پیام ارسال کرده است و اگر خواستید به پیام او پاسخ دهید. البته فعالی خودکار تلگرام تنها به همین مورد ختم نمی شود و موارد زیادی را در بر میگیرد که نیازی نیست به آنها بپردازیم.

جلوگیری از اجرای خودکار تلگرام با راه اندازی گوشی

جلوگیری از اجرای خودکار تلگرام با راه اندازی گوشی

همانطور که گفته شد اجرای خودکار تلگرام به خاطر خود شماست تا تلگرام بتواند به بهترین نحوه ممکن فعالیت کند و شما نیز بتوانید از تمام امکانات آن استفاده کنید. اما دلایل مختلفی می تواند باعث شود که شما بخواهید از این امر جلوگیری کنید. یکی از دلایل این است که شما بخواهید تلگرام به طور مخفی در گوشی شما بماند و هر وقت خودتان خواستید به سراغش بروید که قطعا با فعالیت خودکار تلگرام شما به این هدف نمی رسید. یکی دیگر از دلایل این است که شما از تلگرام خیلی کم استفاده می کنید و به همین دلیل ترجیح می دهند تا الکی مدام در گوشی شما به طور خودکار اجرا نشود. از دلایل دیگر این است که شما نمی خواهید تا تلگرام با اجرای مداوم باتری شما را مصرف کند.

دلایل بسیار وجود دارد که شما بخواهید اجرای خودکار تلگرام را متوقف کنید که پرداخت به همه انها در این مطلب امکان پذیر نیست. اما حالا شما بنا به هر دلیلی تصمیم به متوقف کردن تلگرام دارید باید چه مراحلی را طی کنید؟ باید دقیقا چی کار کنید؟ در ادامه به این موضوع خواهیم پرداخت.

 

روش های غیرفعال کردن اجرای خودکار تلگرام در گوشی

برای اینکه شما بتوانید این کار را انجام دهید دو روش کلی دارید. اولی استفاده از برنامه های مختلفی که در این زمینه وجود دارند و دومی استفاده از خود تلگرام می باشد.

برنامه های جلوگیری از اجرای اپلیکیشن ها در پس زمینه

اگر شما همین عبارت بالا را در اینترنت سرچ کنید با انبوهی از برنامه های مختلف رو به رو می شوید که می توانید از آنها برای این منظور استفاده کنید. البته این نرم افزار های فقط مختص خود تلگرام نیستند بلکه به شما این اجازه را می دهند که دسترسی کاملی به فعالیت های پس زمینه گوشی خود داشته باشید و بتوانید انواع برنامه های مختلف را کنترل کنید. برنامه greenify یکی از برنامه های خوبی است که می توانید از آن استفاده کنید.

مخفی کردن شماره در تلگرام در عرض 1 دقیقه!

اما این برنامه ها معمولا چند مشکل دارند. اولی این است که ممکن است در فعالیت تلگرام اختلال ایجاد کنند و دومی این است که برخی از این برنامه ها نیاز به روت دارند که باعث می شود تا همه نتوانند از ان استفاده کنند. همچنین شاید شما دلتان نخواهد که یک برنامه دیگر بر روی گوشی خود اضافه نصب کنید. بنابراین به خاطر تمام این دلایل می توانید به سراغ گزینه دوم یعنی استفاده از خود تلگرام بروید.

جلوگیری از اجرای خودکار تلگرام با راه اندازی گوشی در اندروید و ios

بهترین روش برای جلوگیری از اجرای خودکار تلگرام با راه اندازی گوشی استفاده از خود تلگرام می باشد. برای این کار شما باید مراحل زیر را انجام دهید.

  • ابتدا برنامه تلگرام را اجرا کنید.
  • سپس روی آیکون سه خطی کلیک کنید تا به منوی اصلی تلگرام هدایت شوید.
  • حالا روی گزینه settings کلیک کنید.
  • سپس بر روی گزینه  Notifications and Sounds کلیک کنید تا وارد این بخش شوید.
  • حالا به دنبال دو گزینه Keep-Alive Service و Background Connection بگردید و آنها را غیر فعال کنید.

به همین راحتی حالا دیگر تلگرام به طور خودکار اقدام به فعالی در گوشی شما نمی کند. البته توجه داشته باشید که با این تنظیمات دیگر از سوی تلگرام برای شما نوتیفیکیشنی ارسال نمی شود و حتما باید خودتان به تلگرام مراجعه کنید و از پیام های جدید با خبر شوید.

کلام اخر

در این مطلب به شما نحوه جلوگیری از اجرای خودکار تلگرام با راه اندازی گوشی را آموزش دادیم. امیدوارم این مطلب برایتان مفید بوده باشد. هر گونه سوالی یا ابهامی داشتید در بخش کامنت ها از شما بپرسید.