خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » تلگرام » 3 روش برای خواندن پیام تلگرام بدون تیک دوم خیلی ساده و راحت! (آپدیت 2021)

تقریبا از زمان به وجود آمدن تلگرام و محبوب شدن آن بسیاری به دنبال روشی بودند که بتوانند پیام های طرف مقابل را بدون زدن تیک دوم بخوانند. در واقع در این روش فرد متوجه نمی شود که شما پیام های او را خوانده اید و همچنان در انتظار سین شدن پیام هایش است. اما با توجه به پیشرفت هایی که تلگرام داشت دیگر این کار چندان ساده نیست. در این مطلب قصد دارم تا به آموزش روش های خواندن پیام تلگرام بدون تیک دوم بپردازم. بنابراین اگر شماهم به دنبال این قابلیت هستید تا انتهای این مطلب همراه من باشید.

قبل ها خیلی این کار راحت بود و بدون اینکه اینترنت را وصل کنید می توانستید پیام طرف مقابل را بخوانید یا اینکه ترفند های ریز و درشت بسیاری وجود داشت که می توانستید این کار را بکنید. اما متاسفانه به لطف پیشرفت های تلگرام دیگه بسیاری از این روش ها از کار افتادند و نمی توانید از آنها استفاده کنید. من با جستجوی فراوان سعی کردم تا جدید ترین روش های خواندن پیام تلگرام بدون تیک بدون را پیدا کنم و در این مطلب قرار دهم.

خواندن پیام تلگرام بدون تیک دوم

خواندن پیام تلگرام بدون تیک دوم

در ادامه قصد دارم تا به سه روش اصلی برای این کار بپردازم. ولی در نظر داشته باشید که ممکن است بعد از مدتی این روش ها هم دیگر کار نکنند اما در حال حاضر بهترین روش ها هستند و احتمال از کار افتادن آنها بسیار کم است.

چگونه عناوین جذاب تری بنویسیم؟ 6 روش برای نوشتن عنوان جذاب

پیش نمایش گفتگو

نمی دانم از چه نسخه ای یا آپدیتی این قابلیت به تلگرام اضافه شد که شما می توانید پیش نمایش گفتگوی خود را ببینید. اما از زمان اضافه شدن این قابلیت روشی جدید و کامل و بی نقص تقریبا برای این خواندن پیام تلگرام بدون تیک دوم به وجود آمد.

برای این کار شما می توانید از تلگرام ایکس یا تلگرام اصلی استفاده کنید. در تلگرام ایکس تنها کافی است تا بر روی پروفایل طرف مقابل کمی انگشت خود را نگهدارید و سپس پنجره ای به صورت پاپ آپ باز می شود که شما می توانید پیام های طرف مقابل را بدون تیک دوم بخوانید.

در تلگرام اصلی نیز دقیقا همین روش پابرجا است فقط دقت کنید که اگر انگشت خود را کمی به سمت بالا ببرید گفتگو باز می شود و در این صورت پیام خوانده می شود برابر این بعد از باز شدن پنجره انگشت خود را تکان ندهید و بعد از اتمام کار خیلی سریع انگشت خود را رها کنید.

این روش در حال حاضر کاربردی ترین روش ممکن است که نیازی به هیچ برنامه جانبی دیگری هم ندارد و در حال حاضر خیلی ساده و راحت است. پیشنهاد می کنم حتما یک بار آن را امتحان کنید.

خواندن پیام تلگرام بدون تیک دوم با نوتیفیکیشن

فکر کنم این روش از زمان پیدایش تلگرام به وجود آمده است و یه جز تلگرام در بسیاری از مسنجر های دیگر نیز شاهد آن هستیم. اگر در تنظیمات برنامه بخش اعلان گفتگو روشن باشد یعنی بعد از اینکه پیام دریافت کنید و اینترنت گوشی شما وصل باشد یک اعلان از طرف برنامه در بالای صفحه گوشی برای شما فرستاده می شود که از طریق آن می توانید پیام های طرف مقابل را بخوانید. البته این کار کمی سخت است و در برخی مواقع با مشکل رو به رو می شود اما راحت ترین و ساده ترین و کاربردی ترین روشی است که می توانید از آن استفاده کنید و بدون اینکه کسی بفهمد پیام های طرف مقابل  را بخوانید.

زر ممبر مرکز خدمات خرید رای تلگرام، خرید فالوور فیک

حالت روح

یکی از ترفند ها و قابلیت هایی که بسیار عاشق آن بودند حالت روح بود که در موبوگرام شاهد آن بودیم. اما متاسفانه دیگر این برنامه دوست داشتنی کار نمی کند و گوگل در اقدامی که انجام داد در کنار بسیاری از برنامه های مشابه بی مصرف این برنامه را هم به کام مرگ فرستاد.

حالت روح دقیق ترین و کامل ترین روش برای خواندن پیام های فرد مقابل می باشد که هیچ محدودیتی ندارد اما حالا دیگر شما نمی توانید از موبوگرام برای این کار استفاده کنید. اگر به دنبال این حالت هستید باید در بین برنامه های دیگر به دنبال نسخه غیر رسمی از تلگرام باشید که این قابلیت را داشته باشد.

توجه: بسیاری از نسخه های غیر رسمی تلگرام امن نیستند و استفاده کردن از آنها می تواند خطرناک باشد. به همین دلیل پیشنهاد می کنم تا زمانی که به یک برنامه اطمینان کامل پیدا نکردید از آن استفاده نکنید.

سکرت چت تلگرام چیست؟ هر آنچه باید درباره‌ی آن بدانید!

آیا می توان عکس یا ویدیو را بدون سین در تلگرام خواندن؟

ترفند های مختلفی برای خواندن پیام وجود دارد اما در حال حاضر هیچ ترفند و روش دستی و حسابی برای دیدن عکس و فیلم بدون سین شدن توسط فرد مقابل وجود ندارد و شما نمی توانید این کار را انجام دهید.

در این مطلب به معرفی 3 روش برای خواندن پیام تلگرام بدون تیک دوم پرداختم. امیدوارم از آنها خوشتان امده باشد و برایتان مفید بوده باشد. راستی شما از روشی دیگری برای این کار استفاده می کنید؟