خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » تلگرام » بهترین منابع برای تولید محتوای تلگرام (تولید محتوای آسان در تلگرام)

اگر شماهم صاحب یک کانال یا وبسایت باشید قطعا متوجه شدید که در حال حاضر در عصر اطلاعات زندگی می کنیم و کسب و کاری موفق و برنده است که بتواند اطلاعات مناسب، کامل و ناب تری را به مخاطبان خود انتقال دهد. شاید تولید محتوا به صورت مستقیم در فروش و درآمدزایی نقشی نداشته باشد اما قطعا تاثری که به صورت غیر مستقیم در فروش و رشد کسب و کار شما دارد به شدت زیاد است. یکی از مشکلات همیشگی افرادی که تولید محتوا می کنند کمبود منابع برای این کار است. در این مطلب قصد دارم تا بهترین منابع برای تولید محتوا در تلگرام را به شما معرفی کنم. تا انتها با من همراه باشید.

برای اینکه بتوانید تولید محتوای خوبی داشته باشید نیاز اولیه به منابع و مراکزی دارید که بتوانید محتوای خام و اولیه خود را بدست بیاورید. اما اینکه بعد از آن چگونه می خواهید به تولید محتوا بپردازید و دقیقا باید چه اصولی را رعایت کنید کاملا به خودتان بستگی دارد و در این مطلب به آن پرداخته نمی شود.

بهترین منابع برای تولید محتوای تلگرام

بهترین منابع برای تولید محتوا در تلگرام

قطعا  منابعی که وجود دارند برای تمام کسب و کار ها مناسب نیستند. برای مثال منابعی که یک کانال خبری از آن استفاده می کنید با منابعی که یک کانال آموزش دنبال می کند کاملا باهم فرق دارد. اما من تمام سعی خود را کردم تا بهترین منابع برای تولید محتوا در تلگرام را پیدا و به شما معرفی کنم.

محبوب ترین کانال های تلگرام فارسی کدامند؟ معرفی کانال هایی که بیشترین ممبر را دارند!

استفاده از سایت های خارجی

یکی از بهترین منابع برای تولید محتوا سایت ها هستند. معمولا سایت ها سبک تولید محتوای طولانی را در پیش دارند و بسیاری از مخاطبین آنها در وب به دنبال آنها هستند. اما قطعا مطالب آنها برای افرادی که در تلگرام هستند نیز جذاب می باشد. فرقی نمی کند در چه حوزه ای هستید قطعا سایت های خارجی و ایرانی در زمینه مخصوص به خود پیدا می کنید. اگر با مشکل کمبود محتوای سایت های ایرانی یا کیفیت پایین آنها مواجه بودید استفاده از سایت های خارجی می تواند یک گزینه عالی باشد.

استفاده از اینستاگرام

بی شک می توانم بگویم که اگر تنها همین مورد در این لیست معرفی می شد کافی بود و دیگر نیازی به معرفی منابع دیگر نبود. فضای کانال های تلگرام و اینستاگرام بی شباهت به هم نیست و همین شباهت باعث شده تا بسیاری آن را به عنوان یکی از بهترین منابع به حساب بیاورند. تنها کافی است به دنبال پیج هایی باشید که می توانند به شما کمک کنند. سپس از محتوای آنها خیلی راحت می توانید استفاده کنید.

به عنوان مثال شما یک کانال درباره‌ی بازی فورتنایت دارید. حالا شرکت پیج هایی مانند: پیج رسمی فورتنایت، لیکر های فورتنایت، بهترین بازیکن های فورتنایت و… می تواند بهترین منابع برای تولید محتوای شما باشد.

افزایش امنیت تلگرام – چگونه اکانت خود را ضدهک کنیم؟

پیج و کانال رقیبان

در هر حوزه ای قطعا رقیبان زیادی پیدا می شود. شما می توانید با استفاده از محتوای آنها خیلی راحت به تولید محتوا بپردازید. تنها کاری که لازم است این است که پیج اینستاگرام، تلگرام، سایت و… تمام رقبا مرتبط و نیمه مرتبط به حوزه خود را دنبال کنید و بعد از آن به برسی محتوای آنها بپردازید. حتما لازم نیست همیشه همان محتوا را کپی کنید گاهی اوقات محتوای رقبا می تواند ایده های بسیار جالب و کاملی را به شما بدهد.

رقیبان خارجی بهترین منابع برای تولید محتوا در تلگرام

بی شک یکی دیگر از بهترین منابع برای تولید محتوا که بسیاری از کسب و کار ها، پیج ها و کانال های سرشناس از آن برای تولید محتوا استفاده می کنند رقیبان خارجی هستند. اگر به دنبال کسب و کار ها و پیج های مرتبط با خودتان در سطح بین الملل باشید قطعا با گزینه های بسیار زیادی رو به ور می شوید. حالا تنها نیاز است آنها را دنبال کنید، هر روز برسی کنید، بهترین محتوا ها را پیدا کنید، آنها را به زبان خود تغییر دهید و سپس منتشر کنید. شاید در اوایل برایتان کمی سخت باشد اما بعد از مدت کوتاهی فعالیت خیلی تولید محتوا در تلگرام تبدیل به یک کار راحت برای شما می شود.

سعی کنید تنها به اینستاگرام رقیب خود قانع نباشید و سایت، توییتر، یوتیوب و تمام پلتفرم هایی که رقیب شما در آن حضور دارد را برسی کنید. همچنین خیلی اوقات تنها با کمی فکر کردن و دقت به محتواهای تولید شده در سطح بین الملل ایده های بسیار جالبی به ذهن خودتان می رسد که می توانید از آنها نیز استفاده کنید. اگر به دنبال پیشرفت سریع تر در تلگرام هستید خدمات خرید ممبر واقعی و افزایش بازدید تلگرام می تواند برایتان گزینه مناسبی باشد.

افراد سرشناس

افراد سرشناس و موضوعات محبوب در هر حوزه ای پیدا می شوند و همیشه یکی از بهترین منابع برای تولید محتوا هستند. برای مثال اگر شما یک پیج فروش بازی، گیف کارت و غیره هستید. افراد سرشناس شما: بهترین تولید کننده های بازی، استیم، اپیک گیمز و غیره می شود. همچنین موضوعات محبوب در حوزه شما بازی هایی مانند: فورتنایت، وارزون، ولورانت و… می باشد که با دنبال کردن خبر ها و پیج های آنها بخش زیادی از تولید محتوای شما در تلگرام تامین می شود.

در این مطلب به بهترین منابع برای تولید محتوا در تلگرام پرداختم. شاید به نظرتان این منابع کافی نباشند یا نا کارآمد باشند اما با کمی فکر و دقت می توانید از همین منابع ساده محتوای سالیان سال خود را به خوبی تامین کنید.