خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » ترفند » آموزش تغییر آدرس (یوزرنیم) اکانت ساندکلاد

یکی از اصلی ترین اصولی که می تواند باعث یک برندسازی خوب در شبکه های اجتماعی شود داشتن یک نام کاربری خوب است. ممکن است شما در هنگام ساخت اکانت ساندکلاد خود دقت لازم را نکرده باشید و همین موضوع باعث شده تا اکانتی با یوزنیم اشتباه و url نه چندان خوب بسازید. ساندکلاد امکان تغییر آدرس پروفایل را به کاربران خود داده است و در این مطلب از زرممبر وبسایت خرید ممبر من قصد دارم تا به آموزش تغییر یوزرنیم(آدرس) ساندکلاد بپردازم.

ساندکلاد یک پلتفرم قدیمی و جهانی میزبانی موسیقی به حساب می آید که از سال 2008 وجود داشته است و برای طرفداران موسیقی بسیار شناخته شده است. این سرویس به خصوص برای استعداد ها و افرادی که تازه قصد شروع به کار دارند بسیار گزینه خوبی می باشد. همچنین در ایران ساندکلاد از جمله پلتفرم های بسیار محبوب برای گوش دادن به موسیقی به نسبت دیگر سرویس ها به حساب می آید.

آموزش تغییر آدرس (یوزرنیم) اکانت ساندکلاد

بسیاری از افراد وقتی در حال ساخت یک اکانت ساندکلاد هستند چندان دقتی به خرج نمی دهند و اطلاعات نادرستی را وارد می کنند. همین موضوع می تواند باعث شود تا بعدا اکانت آنها گزینه مناسبی و فوق العاده ای برای یک خواننده نباشد. اما خوشبختانه ساندکلاد امکان تغییر url اکانت را فراهم کرده و شما می توانید به راحتی یوزرنیم اکانت خود را تغییر دهید. برای اینکار تنها کافیست مراحل زیر را طی کنید:

ابتدا وارد وبسایت ساند کلاد به آدرس soundcloud.com شوید.

سپس وارد اکانت خود شوید.

در بالای صفحه بر روی عکس پروفایل خود کلیک کنید و سپس گزینه profile را انتخاب کنید.

پروفایل ساندکلاد

در صفحه باز شده بر روی دکمه edit در سمت راست صفحه کلیک کنید.

ویرایش پروفایل ساندکلاد

شما وارد صفحه edit your profile می شوید. در بخش profile url هر آدرسی که می خواهید را وارد کنید البته باید دقت داشته باشید که این آدرس قبلا توسط کسی گرفته نشده باشد.

تغییر یوزرنیم soundcloud

در آخر بر روی گزینه save changes کلیک کنید تا تغییرات سیو شود.

دانلود موزیک از ساند کلود بدون اکانت پرمیوم

چگونه نام اکانت ساندکلاد خود را در موبایل تغییر دهم؟

برای اینکه بتوانید نام پروفایل ساندکلاد خود را در تلفن همراه تغییر دهید به برنامه soundcloud نیاز دارید. شما می توانید این برنامه را از گوگل پلی یا اپ استور به راحتی دانلود و نصب کنید.

بعد از دانلود برنامه ساندکلاد، آن را اجرا کنید و وارد اکانت خود شوید.

سپس بر روی آیکون library در کنار عکس ذره بین ضربه بزنید.

بر روی عکس پروفایل خود در بالا سمت راست صفحه ضربه بزنید.

تغییر آدرس ساندکلاد در موبایل

وارد بخش your profile شوید.

بر روی گزینه edit profile کلیک کنید.

در بخش display name نام جدید خود را وارد کنید و بر روی گزینه save کلیک کنید.

به همین راحتی شما توانستید نام اکانت ساندکلاد خود را تغییر دهید.

بهترین کانال های موزیک تلگرام برای عاشقان به دنیای موسیقی!

url مدنظرتان در ساندکلاد از قبل گرفته شده؟ چه کار کنم؟

یکی از مشکلاتی که ممکن است برای افرادی که قصد تغییر آدرس پروفایل خود را دارند رخ دهد این است که از قبل url مدنظرشان را فردی دیگر گرفته باشد. ساندکلاد به شما این اجازه را نمی دهد که تا زمانی که آن url توسط شخص دیگر گرفته شده شما بتوانید از آن استفاده کنید.

شما می توانید از _ یا – برای ایجاد تفاوت در url خود استفاده کنید. همچنین می توانید با کلماتی مانند band و music در کنار آدرس مدنظرتان تفاوت ایجاد کنید تا بتوانید آن را صاحب شوید.

اگر برایتان خیلی این موضوع مهم است می توانید به فردی که url مدنظرتان را در اختیار دارد پیام ارسال کنید و از او بخواهید که url پروفایل خود را تغییر دهد تا شما بتوانید از آن استفاده کنید.

در این مطلب از زرممبر مرکز خدمات خرید فالوور فیک ارزان اینستاگرام، خرید ممبر فعال گروه، ویو فیک تلگرام و… به آموزش تغییر یوزنیم و نام ساندکلاد پرداختم تا اگر در هنگام ثبت نام اطلاعات اشتباهی و یا نه چندان مناسبی را وارد کردید بتوانید به راحتی آن را تغییر دهید و صاحب یک پروفایل بهتر در ساندکلاد باشید. امیدوارم این مطلب برایتان مفید بوده باشد.