خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » ترفند » 5 تا از بهترین برنامه های ساخت تیزر تبلیغاتی با گوشی در 2023

تیزر ها یا همان ویدیو های تبلیغاتی یکی از بهترین و پربازده ترین ابزار های تبلیغاتی به حساب می آید که می تواند به ما در رشد و معرفی هرچه بیشتر برندمان کمک کند. بسیاری فکر می کنند برای ساخت یک تیزر یا ویدیو تبلیغاتی نیاز به سیستم های خفن و یا دانش بسیار زیاد دارند درحالی که بسیاری از اوقات می توان با همین گوشی که در دست دارید یک کلیپ ویدیویی کوتاه بسازید. در این مطلب از زرممبر وبسایت خرید ممبر قصد دارم تا به معرفی بهترین برنامه ساخت تیزر تبلیغاتی با گوشی بپردازم.

ویدیو های تبلیغاتی معمولا یکی از بهترین شیوه های تبلیغات و رشد کسب و کار و معرفی برند به حساب می آیند. اما چرا؟ چون ویدیو در بین تمامی فرمت های محتوا یکی از بهترین و پراثر ترین ها به حساب می آید. همچنین با پیشرفت شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام پخش شدن ویدیو تبلیغاتی ما خیلی ساده تر و آسان تر شده است. به همین دلیل است که بسیاری از کسب و کار ها و شرکت ها به سمت ساخت ویدیو های تبلیغاتی مختلف برای شبکه های اجتماعی رفته اند تا بتوانند با وایرال کردن و یا استفاده از آنها به عنوان ابزار تبلیغاتی مخاطب بیشتری کسب کنند.

بهترین برنامه های ساخت تیزر تبلیغاتی با گوشی

قطعا همه ما با ادوبی پریمیر و ادوبی افترافکت و دیگر برنامه های حرفه ای برای ساخت تیزرهای تبلیغاتی آشنا هستیم اما این برنامه ها علاوه بر سیستم قوی نیاز به آموزش و یادگیری زیادی دارند. من در ادامه قصد دارم تا چندتا از بهترین برنامه های موبایل که می توان با آن تیزرهای تبلیغاتی بسیار خوبی ساخت را معرفی کنم.

برنامه inshot

برنامه inshot

اگر یکی از افرادی باشید که با اینستاگرام زیاد سر و کار دارید قطعا برنامه اینشات را می شناسید. یکی از بهترین و کامل ترین برنامه هایی که در کمال سادگی با ui بسیار خوب ابزارها و امکانات بسیار خوبی را برای ادیت و ساخت کلیپ ها و تیزر های ویدیویی در اختیار شما قرار می دهد. بسیار از پیج ها تولید کننده های محتوا از برنامه اینشات برای ساخت ویدیو ها و پست های اینستاگرام خود استفاده می کنند.

شما در اینشات امکان اضافه کردن موسیقی، متن، افکت های مختلف، ویدیو و… را دارید که همه اینها در کنار هم می تواند باعث ساخت یک ویدیو بسیار حرفه ای شود.

6 تا از بهترین برنامه های ادیت ویدیو آیفون

برنامه KineMaster بهترین برنامه ساخت تیزر تبلیغاتی

برنامه KineMaster

در کنار برنامه inshot کایند مستر را هم می توان یکی دیگر از برنامه های بسیار معروف برای ادیت و ساخت کلیپ و ویدیو معرفی کرد. این برنامه امکانت مختلف را در اختیار شما برای ادیت ویدیو می گذارد. از اضافه کردن ویدیو، صدا و افکت های مختلف یا متن و ادیت های جالب که همه اینها می تواند به ساخت یک ویدیو حرفه ای به شما کمک کند.

برنامه Capcut

Capcut

برنامه کپ کات یکی از بهترین گزینه ها برای تدیون حرفه ای و خلق ویدیو هایی با ایده های مختلف به عنوان تیزر تبلیغاتی است. این دارای رابط کاربری بسیار ساده و راحتی است و به شما امکان استفاده از افکت ها، فیلترها، ترنزیشن ها و… را برای ساخت یک کلیپ یا ویدیو تبلیغاتی حرفه ای می دهد. به همه اینها موزیک ها و تمپلیت های آمده را اضافه کنید تا متوجه شوید چرا برنامه کپ کات را در این لیست بهترین برنامه های ساخت تیزر تبلیغاتی با گوشی قرار دادم.

4 تا از بهترین ابزارهای هوش مصنوعی ساخت آهنگ

برنامه الایت موشن برای ساخت تیزر تبلیغاتی

الایت موشن

الایت موشن یک گزینه مطمئن و حرفه ای برای ساخت تیزر تبلیغاتی به حساب می آید که در کنار افکت های مختلف به شما امکان ایجاد موشن را هم می دهد. این برنامه با اینکه برای گوشی ساخته شده است اما امکانت بسیار مختلفی را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید ویدیو تبلیغاتی با کیفیتی را بسازید.

در این برنامه شما می توانید از ویدیو، موزیک و متن های مختلف استفاده کنید. همچنین امکاناتی از جمله تغییر سرعت ویدیو، تنظیم رنگ و کار کردن با چند لایه مختلف به علاوه المان ها و افکت های متفاوتی که در اختیار شما قرار می دهد همگی شما را از هر برنامه دیگری بی نیاز می کند.

برنامه Boosted

Boosted

برنامه boosted شاید به اندازه دیگر گزینه های این لیست معروف نباشد اما طرفدار کمی هم ندارد. این برنامه دارای قالب ها و افکت های مختلفی است که می توان در کمال سادگی یک ویدیو تبلیغاتی یا تیزر بسیار جذاب ساخت. اگر دوست دارید یک ویدیو تبلیغاتی حرفه ای و با کیفیت بسازید پیشنهاد می کنم حتما برای boosted را امتحان کنید.

در این مطلب از زرممبر مرکز خدمات خرید فالوور فیک ارزان اینستاگرام و خرید لایک واقعی به معرفی بهترین برنامه های ساخت تیزر تبلیغاتی با گوشی موبایل پرداختم تا بتوانید بدون نیاز به سیستم حرفه ای و یا برنامه های مخصوص ویدیو تبلیغاتی خود را بسازید. امیدوارم این مطلب برایتان مفید بوده باشد.