خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » ترفند » 4 تا از بهترین برنامه های قاب(frame) عکس برای اندروید

همیشه قاب عکس های فیزیکی حس خوبی را به ما می دادند و باعث زیباتر شدن عکس هایمان می شدند اما شاید این امکان فراهم نباشد تا تمام عکس های خود را قاب کنیم و آن را به دیوار خانه خود بزنیم به همین دلیل می توانید از برنامه های frame استفاده کنیم و قاب عکس های دیجیتال برای عکس های خود بهره ببریم. در ادامه به معرفی بهترین برنامه های قاب عکس برای اندروید می پردازم.

اگر جز عکاسی باشید که به عکس گرفتن و عکاسی علاقه زیادی داشته باشید و زیاد در شبکه های اجتماعی و… گشت و گذار کنید قطعا عکس های بسیار جالب و شیکی را دیدید که در قاب های گوناگون از کلاسیک تا دیجیتال و.. قرار دارند. شاید با خود این فکر را کنید که اکثر افراد برای طراحی این عکس ها به این شکل زمان زیادی صرف کردند و از برنامه های حرفه ای استفاده کردند در حالی که اینطور نیست و برنامه های بسیار فوق العاده اما ساده ای برای تلفن های همراه وجود دارد که می توانند این کار را برای شما انجام دهند.

برنامه قاب عکس اندروید

بهترین برنامه های قاب عکس برای اندروید

برنامه های مختلفی برای اضافه کردن قاب به عکس های شما وجود دارد برخی از آنها به صورت تخصصی برای اینکار ساخته شدند و برخی دیگر در کنار قابلیت های ادیت و… به شما این امکان را می دهند. من در ادامه به معرفی بهترین آنها می پردازم.

PhotoDirector

PhotoDirector یک برنامه جامع ادیت و ویرایش عکس است که قابلیت های مختلف و ابزارهای بسیار مختلفی را در اختیار شما قرار می دهد. اما یکی از ویژگی های بسیار جالب و فوق العاده این برنامه مجموعه گسترده از قاب عکس های مختلف است که به کاربران این امکان را می دهد تا به عکس های خود با این قاب ها ظاهری زیبا و جذاب بدهند.

چه جز عکاسان حرفه ای هستید و چه تنها برای سرگرمی عکس میگیرد این برنامه می تواند گزینه جالبی باشد تا به عکس های شما تم جدیدی ببخشد.

4 تا از معروف ترین برنامه کلاژ عکس برای اندروید

InFrame

InFrame یکی از برنامه تخصصی قاب عکس به حساب می آید که در آن قاب ها و فریم های مختلفی طراحی شده تا شما بتوانید با استفاده از آنها عکس هایی جالب تر و خلاقانه تر خلق کنید. تنها نیاز است ابتدا عکس خود را بگیرید و سپس وارد این برنامه شوید. سپس با استفاده از قاب های مختلف در دسته بندی های مختلف عکس خود را جذاب تر کنید و با ابزارهای مختلف یک خروجی نهایی فوق العاده بگیرید.

این برنامه شاید مانند دیگر برنامه هایی که در این مطلب به شما معرفی می کنم قابلیت های خارق العاده ای برای ویرایش و ادیت عکس نداشته باشد اما دارای فریم ها، افکت ها، چیدمان ها و…. مختلفی است که می تواند یک عکس فوق العاده به خصوص برای به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی برای شما طراحی کند.

3 تا از بهترین برنامه های دفترچه یادداشت برای آیفون و اندروید

Fotor

اگر جز کسانی باشید که برای ساخت یک عکس خود وقت زیادی می گذارید قطعا برنامه Fotor را می شناسید. یک برنامه همه کاره برای ویرایش و طراحی عکس که دارای مجموعه ای از ابزارهای ویرایش عکس به همراه کلاژ و استیکر و… است که به شما این امکان را می دهد تا عکس خود را جذاب تر کنید.

اما ماجرا هنوز تمام نشده و شما می توانید با استفاده از فریم های مختلفی که در برنامه fotor وجود دارد یک قاب عکس جذاب برای عکس خود انتخاب کنید و ظاهر آن را جذاب تر کنید.

PicsArt

فرقی نمی کند که صحبت از بهترین برنامه های قاب عکس برای اندروید باشد یا بخواهید یک برنامه حرفه ای برای ویرایش عکس، کلاژسازی و… پیدا کنید به هرحال PicsArt همیشه یکی از بهترین و کامل ترین گزینه های ممکن در همه زمینه ها به حساب می آید.

این برنامه قابلیت های بسیار مختلف را برای ادیت و ویرایش عکس در اختیار شما قرار می دهد. همچنین با استیکرها، کلاژها، قاب ها و دیگر ابزار ها باعث می شود تا با کمی سر و کله زدن با عکس خود بتوانید یک خروجی بسیار فوق العاده را دریافت کنید و به نوعی یک عکس بینظیر برای خود خلق کنید. اگر به دنیای عکاسی علاقه دارید یا زیاد عکس میگیرد برنامه picsart یکی از ضروری ترین برنامه هایی است که حتما باید در گوشی خود آن را داشته باشید.

در این مطلب از زرممبر مرکز خدمات خرید لایک اینستاگرام و بازدید تلگرام و… به معرفی بهترین برنامه های قاب عکس برای اندروید پرداختم تا بتوانید با استفاده از آنها فریم های بسیار فوق العاده ای را برای عکس های خود انتخاب کنید و در نهایت عکس هایی جذاب تر خلق کنید. امیدوارم این مطلب برایتان مفید بوده باشد.