خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » ترفند » معرفی بهترین سایت های فروش عکس در جهان

یکی از روش های کسب درآمد برای عکاسان فروش عکس ها و تصاویر زیبایی است که توانستند خلق کنند. در دنیا این یک صنعت بسیار پرسود برای عکاسان به حساب می آید و در صورتی که به علاسی علاقه دارید و می توانید عکس های زیبایی خلق کنید می توانید با فروش آنها درآمد خوبی داشته باشید. وبسایت های جهانی بسیار زیادی در این زمینه فعالیت می کنند و به نوعی فروشگاه عکس به حساب می آیند. در این مطلب قصد دارم تا به معرفی بهترین سایت های فروش آنلاین عکس در جهان بپردازم.

بهترین سایت فروش عکس در جهان

عکاسان مدت زمان زیادی برای خلق یک عکس زیبا صرف می کنند و می توانید با فروش آن در مارکت های معتبر دنیا به کسب درآمد بپردازند. در واقع دیگر نیازی نیست که برای خود یک صفحه شخصی راه اندازی کنید و به تبلیغ و درست کردن سیستم های مالی و غیره بپردازید. بلکه می توانید به راحتی با عضو شدن در فروشگاه های آنلاین عکس، تصاویر خود را به فروش بگذارید و کسب درآمد کنید.

در دنیا رسانه ها، مجلات و… برای آثار خود نیاز به عکس های مختلفی دارند و طبیعی است که همه آنها عکاس های اختصاصی برای اینکار ندارند در واقع برای آنها به صرفه نیست که عکاس های اختصاصی استخدام کنند. به همین دلیل است که آنها از فروشگاه های عکس آنلاین استفاده می کنند و به راحتی بین هزاران عکس مختلف از عکاس های مختلف با مهارت ها و ایده های متفاوت عکس خود را انتخاب می کنند. در ادامه لیستی از بهترین و معروف ترین وبسایت های فروش آنلاین عکس را معرفی خواهم کرد.

وبسایت Adobe Stock

Adobe Stock یک وبسایت حرفه ای

شرکتی ادوبی را قطعا همه شما می شناسید یکی از بزرگ ترین شرکت های دنیا که صاحب محبوب ترین برنامه های ادیت عکس و فیلم در دنیا می باشد. به دلیل اعتبار و محبوبیت بالا به علاوه سرویس های مختلف ادوبی فروشگاه Adobe Stock جز یکی از معروف ترین مارکت ها برای فروش عکس به حساب می آید.

ساخت اکانت و فروش آثار در این فروشگاه بسیار آسان و ساده است اما وقتی وارد این مارکت می شوید باید قبول کنید که در حال رقابت با بزرگ ترین و حرفه ای ترین عکاس های دنیا هستید بنابراین باید حتما در کار خود پیشرفت کنید و عکس های جالبی را خلق کنید.

یکی از مزایا فروشگاه Adobe Stock نداشتن انحصاری فروش است در واقع شما می توانید عکس خود را در دیگر فروشگاه ها نیز به فروش بگذارید البته سودی که ادوبی به عکاسان پرداخت می کند چیزی حدود 33 درصد است که چندان زیاد نیست.

بهترین وبسایت فروش عکس Shutterstock

Shutterstock یک فروشگاه محبوب

Shutterstock را می توان محبوب ترین مارکت فروش عکس در دنیا به حساب آورد که مدت زمان زیادی است در این زمینه در حال فعالیت است و عکاسان بسیار بزرگی در آن فعالیت می کنند. در این وبسایت دسته های مختلفی وجود دارد و شما می توانید در حوزه ها و موضوعات مختلفی به عکاسی بپردارید و با اشتراک گذاری آنها کسب درآمد کنید. البته سودی که توسط این شرکت به شما پرداخت می شود چیزی حدود 15 تا 40 درصد است که چندان زیاد نیست اما به دلیل نداشتن حق انحصاری می تواند گزینه خوبی باشد تا شانس خود را در این فروشگاه نیز امتحان کنید.

وبسایت 123rf.com

123rf.com

یکی دیگر از وبسایت های فروش عکس که عکاسان زیادی در آن فعالیت می کنند و دارای مجموعه ای متنوع از عکس ها می باشد. عضویت و فروش در این پلتفرم بسیار سادست و شما می توانید به راحتی آثار خود را در آن به فروش برسانید. البته این فروشگاه به اندازه دو گزینه قبلی آنقدر محبوب نیست اما همچنان جز یکی از بهترین وبسایت ها در این زمینه به حساب می آید.

123rf.com چیزی حدود 30 تا 60 درصد ار حق فروش به شما پرداخت می کند. همچنین انحصاری خاصی ندارد و شما می توانید به راحتی در دیگر پلتفرم ها نیز فعالیت کنید.

Alamy.com برای فروش عکس

Alamy.com

Alamy یکی از مجموعه های بزرگ فروش عکس به حساب می آید که در خود میلیون عکس و ویدیو را جای داده است. همین موضوع باعث می شود تا بتوانید با ثبت نام و فعالیت در این فروشگاه عکس های خود را در دید افرادی که هر ماه از این وبسایت بازدید می کنند قرار دهید و در صورت فروش سهمی حدود 40 تا 60 درصد را کسب کنید. همچنین شما می توانید به صورت انحصاری یا غیرانحصاری با این فروشگاه کار کنید که این یک نکته مثبت برای آن به حساب می آید.

برخلاف ایران در دنیا سرویس های فروش عکس بسیار زیادی وجود دارد که در این مطلب از زرممبر مرکز خدمات خرید لایک پست اینستاگرام و بازدید تلگرام و… به معرفی چندتا از بهترین سایت های فروش آنلاین عکس پرداختم تا بتوانید با تهیه عکس هایی با کیفیت و فعالیت در آنها درآمد خوبی داشته باشید. امیدوارم این مطلب برایتان مفید بوده باشد.