خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » تلگرام » آموزشی » غیر فعال کردن اعلان جوین شدن مخاطبین به تلگرام در عرض 1 دقیقه!

حتما برای شماهم پیش آمده که وقتی وارد تلگرام خود می شوید با پیام هایی رو به رو می شوید که جوین شدن یکی از مخاطبین شما را به تلگرام به شما خبر می دهد. شاید شماهم مانند من اصلا از این موضوع خوشحال نشوید و چندان این پیغام هارا دوست نداشته باشید. در ادامه این مطلب قصد دارم تا به نحوه غیر فعال کردن اعلان جوین شدن مخاطبین به تلگرام بپردازم. بنابراین اگر شماهم مشکلی مانند مشکل من دارید تا انتهای این مطلب را بخوانید.

تلگرام یکی از محبوب ترین پیام رسان ها در کل جهان و مخصوصا در ایران به حساب می آید که کاربران بسیار زیادی دارد. این پیام رسان سالهاست که در ایران جز محبوب ترین برنام ها شناخته می شود و کاربران بسیار  زیادی پیدا کرده است. بنابراین طبیعی است که هر از چندگاهی بخشی از مخاطبین شما به جمع کاربران این پیام رسان بپیوندند. اما تلگرام قابلیتی دارد که هر زمان یکی از مخاطبین شما که شماره آن را دارید به تلگرام جوین می شود به شما پیامی می دهد.

غیر فعال کردن اعلان جوین شدن مخاطبین به تلگرام

غیر فعال کردن اعلان جوین شدن مخاطبین به تلگرام

در حالت عادی اگر تنظیمات تلگرام شما به صورت پیش فرض باشد با ورود هر یک از مخاطبین شما به تلگرام یک پیام برای شما ارسال می شود. این قطعا آزاردهنده است مخصوصا زمانی که مخاطبین بسیار زیادی دارید یا اینکه مخاطبینی در گوشی خود دارید که نمی خواهید بقیه افراد از وجود آن باخبر شوند. بسیاری فکر می کنند که این مشکل راه چاره ای ندارد اما اشتباه می کنند. تلگرام روشی قرار داده است که می توانید با استفاده از آن این اعلان را غیر فعال کنید و دیگر پیامی مبنی بر جوین شدن فردی به تلگرام دریافت نکنید.

6 تا از بهترین ایده های کسب درآمد از تلگرام

آموزش غیرفعال  کردن پیام مخاطب شما به تلگرام پیوست

برای اینکه بتوانید این پیام را غیرفعال کنید نیاز است که به تنظیمات تلگرام خود بروید. اگر برنامه تلگرام را ندارید همین الان آن را دانلود کنید و ادامه مراحل را دنبال کنید.

ابتدا وارد برنامه تلگرام شوید.

سپس بر روی آیکون سه خطی در صفحه کلیک کنید تا منوی تلگرام برای شما باز شوید. حالا بر روی گزینه settings کلیک کنید تا وارد بخش تنظیمات تلگرام شوید. در اینجا بر روی گزینه Notifications and Sounds کلیک کنید و سپس بخش events را پیدا کنید.

در اینجا تنها کافی است گزینه contacts joined telegram را پیدا کنید و آن را غیرفعال کنید. با غیر فعال کردن این گزینه دیگر پیامی مبنی بر جوین شدن مخاطبین شما به تلگرام دریافت نمی کنید و از شر این پیام راحت می شوید.

درصوتی که صاحت یک کانال تلگرامی هستید اما ممبر ندارید می توانید از خدمات خرید ممبر واقعی گروه و خرید ممبر واقعی تلگرام  استفاده کنید.

نحوه غیر فعال کردن اعلان جوین شدن مخاطبین به تلگرام در کامپیوتر

در تلگرام ویندوز نیز مراحل چندان فرقی نمی کنید. ابتدا تلگرام را باز کنید و سپس بر روی آیکون سه خطی کلیک کنید و حالا بخش settings را انتخاب کنید. بعد از آن به دنبال گزینه contacts joined telegram بگردید و آن را غیر فعال کنید. به همین راحتی شما این اعلان را خاموش کردید.

اگر زبان تلگرام شما فارسی است:

در صورتی که زبان تلگرام شما فارسی است قطعا این گزینه ها را مشاهده نخواهید کرد و نمی توانید طبق آن پیش بروید. اگر زبان تلگرام شما فارسی است ابتدا وارد تلگرام خود شوید. سپس بر روی سه خط بالای صفحه کلیک کنید و زمانی که منوی تلگرام باز شد گزینه تنظیمات را انتخاب کنید. سپس به بخش اعلان ها و صداها بروید. در این صفحه به دنبال بخش رویدادها بگردید و گزینه مخاطب به تلگرام پیوست را پیدا کنید. بعد از آن تنها کافی است این گزینه را غیر فعال کنید.

نصب تلگرام بدون متوجه شدن مخاطبین:

برای کامل تر شدن این مطلب قصد دارم تا یک ترفند نیز در آخر به شما آموزش دهیم. شاید شماهم مانند من بخواهید تا زمانی که تلگرام را نصب می کنید به مخاطبین شما پیامی مبنی بر جوین شدن شما به تلگرام ارسال نشود. برای این موضوع باید ابتدا با یک شماره مجازی یا سیمکارت دیگری وارد تلگرام دیوایسی که قصد ورود به تلگرام با شماره اصلی خود دارید شوید. سپس بر روی آیکون سه خطی کلیک کنید و تمام مراحل بالا را طی کنید. بعد از این کار از اکانت خود خارج شوید و سپس با شماره اصلی خودتان وارد تلگرام شوید.

ممبر فیک یا واقعی؟ کدام یک بهتر است؟

نکته بسیار مهم:

تمام آموزش های داده شده در این مطلب بر اساس نسخه اصلی تلگرام می باشد. به همین دلیل اگر می خواهید این ترفند را انجام دهید باید از نسخه اصلی تلگرام چه در اندروید و چه در کامپیوتر استفاده کنید. چنانچه از نسخه غیر رسمی استفاده می کنید احتمال دارد تا کمی تنظیمات آن متفاوت باشد.

در این مطلب به نحوه غیر فعال کردن اعلان جوین شدن مخاطبین به تلگرام را آموزش دادیم تا دیگر از شر این پیام خلاص شوید. امیدوارم این مطلب برایتان مفید و جذاب بوده باشد.