خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » تلگرام » آموزشی » روش های جلب اعتماد در تلگرام (برای موفقیت در فروش جلب اعتماد لازم است!)

کسب درآمد از شبکه های اجتماعی از جمله تلگرام یکی از موضوعاتی است که این روز ها بسیاری به دنبال آن هستند. ایجاد کانال و افزایش ممبر بخشی از کار است اما اینکه بتوانید اعتماد افراد را جلب کنید و فروش کنید بخش دیگری از کار است. در این مطلب من قصد داریم تا روش های جلب اعتماد در تلگرام را به شما بگویم تا بتوانید با جلب اعتماد مخاطبین خود به کسب درآمد بپردازید.

تلگرام یک محیط ساده و پوشیده دارد و به همین دلیل بسیاری از افراد به راحتی در تلگرام به کانال ها اطمینان نمی کنند. به همین دلیل تمرکز داشتن سر فروش بدون جلب اعتماد عملا کاری بی معنی است. اگر یک کانال فروشگاهی دارید یا خدمات و سرویسی را در تلگرام می فروشید جلب اعتماد افراد برای شما کاری الزامی و ضروری است.

روش های جلب اعتماد در تلگرام

روش ها و ترفند های مختلفی وجود دارد تا شما اعتماد افراد را جلب کنید. اما استفاده از تمامی این ترفند ها شاید کار چندان درستی نباشد. بسیاری از ترفند ها مناسب کار شما نیستند و یا اگر بخواهید خیلی از روش های جلب اعتماد استفاده کنید افراد بیشتر به شما شک می کنند.

روش های جلب اعتماد در تلگرام

چگونه اعتماد ممبر های کانال خود را جذب کنیم؟

اعضای خود را افزایش دهید.

اولین و شاید بتوان گفت مهم ترین اصل جلب اعتماد مخصوصا در تلگرام تعداد ممبر های بالا است. افراد به کانال هایی که تعداد ممبر های آنها بالاست بیشتر اعتماد می کنند. البته این تعداد باید کمی واقعی باشد برای مثال یک کانالی 100 هزارتا ممبر دارد اما هیچ فردی مشارکت نمی کند یا اینکه کانال شما تازه ایجاد شده است و…. برای افزایش ممبر در ابتدای کار بهتر است از روش های افزاش ممبر یا خرید ممبر تلگرام استفاده کنید و سپس به جلب اعتماد افراد و افزودن آنها به مخاطبین خود بپردازید.

خدمات خرید ممبر زر ممبر

از مشتریان خود عکس بگذارید.

یکی دیگر از روش هایی که بسیاری از آن استفاده می کنند عکس از مشتریان خودشان است. یعنی برای اینکه نشان دهند واقعا چیزی که می گویند وجود دارد تصاویری از مشتریان خود یا پروژه های آنها را منتشر می کنند تا افراد متوجه شوند که افراد دیگری نیز وجود دارند که از خدمات شما استفاده کردند.

از پشت صحنه کار خود عکس منتشر کنید.

یکی از ترفند های جالبی که می توانید استفاده کنید این است که از پشت صحنه کار خود عکس بگیرید و منتشر کنید. یعنی فرض کنید کار شما فروشگاه اینترنتی است و لباس می فروشید. در داخل مغازه خود از لباس ها عکس بگیرید و یا اینکه زمانی که در حال بسته بندی لباس ها جهت ارسال هستید فیلم تهیه کنید و در کانال قرار دهید.

بهترین زمان پست گذاشتن در اینستاگرام چیست؟ (ساعاتی که بسیاری اشتباه فکر می کنند)

از مدارک معتبر پست منتشر کنید.

اگر کسب و کار شما مدارک معتبری دارد حتما آن را قرار دهید. این مدارک شامل نماد اعتماد، گواهی، شماره تلفن، آدرس و…. می شود. گذاشتن هر کدام از این موارد در اطلاعات کانال خود باعث می شود تا فرد کانال شما را کانالی مطمئن ببیند.

سوال های متداول افراد را برطرف کنید.

برخی از افراد هستند که زمانی که می خواهند از خدمات شما استفاده کنند یک سری سوال هایی برایشان پیش می آید. آنها را پیدا کنید و به صورت یک پست منتشر کنید. برای مثال اگر لباس می فروشید به عناوینی همچون: اگر لباس اندازه ما نبود می توانیم پس دهیم؟ چند روز طول میکشد برای ما ارسال شود؟ و…. پاسخ دهید.

آیا از برنامه های افزایش ممبر استفاده کنیم؟

از مطالب و تبلیغات زرد پرهیز کنید.

یکی از اشتباهاتی که باعث می شود تا اطمینان و اعتماد افراد را از دست بدهید این است که از مطالب زرد و تبلیغات زرد استفاده کنید. مطالب زرد یعنی مطالبی که به هیچ دردی نمی خورند و صرفا به خاطر ترند شما آنها را منتشر کردید در حالی که اصلا مناسب کار شما نیستند. تبلیغات زرد نیز یعنی تبلیغات الکی و کاذب و دروغین که شما انجام می دهید. اگر قصد استفاده از تبلیغات زرد را دارید قطعا باید جلب اعتماد در تلگرام را فراموش کنید.

با افراد دیگر در ارتباط باشید.

فعال بود و در ارتباط بود با مخاطبین باعث می شود تا بتوانید اعتماد آنها را بسیار بهتر و سریع تر جلب کنید. همچنین زمانی که افراد متوجه می شوند شما با مخاطبین خود در ارتباط هستید به صورت خودکار به شما بیشتر اعتماد می کند.

آدرس شبکه های دیگر خود را قرار دهید.

اگر به جز تلگرام در شبکه های اجتماعی دیگر مانند اینستاگرام، سایت و…. نیز فعالیت دارید حتما آدرس آنها را قرار دهید. در این صورت افراد متوجه می شوند که کسب و کار شما یک کسب و کار واقعی است و در حال کار و پیش رفت است. اینکه تنها در تلگرام باشید می تواند شک برانگیز باشد.

با استفاده از همین روش های ساده و انجام یک سری کار روتین می توانید به راحتی اعتماد افراد را جلب کنید. جلب اعتماد نه تنها باعث افزایش ممبر کانال می شود بلکه به افزایش فروش و اعتبار کانال شما نیز کمک می کند.

در این مطلب به شما بهترین روش های جلب اعتماد در تلگرام را معرفی کردم. امیدوارم که این مطلب برایتان مفید بود باشد و بتوانید از آن استفاده کنید.