خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » تلگرام » آموزشی » آموزش ساخت گروه تلگرام با توجه به آخرین تغییرات تلگرام + آموزش ویژگی های جدید!

تلگرام یکی از محبوب ترین پیام رسان ها می باشد که به علت قابلیت های زیاد خود چه در جهان و چه در ایران بسیار محبوب شده است. یکی از قابلیت های بسیار جالب این پیام رسان که تقریبا از چندین سال پیش به این پیام رسان اضافه شد قابلیت ایجاد گروه می باشد که شما می توانید در آن گفتگوهایی با محوریت بیش از 2 نفر داشته باشد. در این مطلب قصد دارم تا به آموزش ساخت گروه تلگرام با توجه به آخرین تغییرات و ویژگی های تلگرام بپردازم. با من تا انتها همراه باشید.

شاید با خود بگوید که ساختن گروه یک کار بسیار ساده است و تنها با چند کلیک می توانم این کار را انجام دهم. اما تلگرام در آپدیت های مختلف خود تغییرات ایجاد کرده است که آشنا بودن با آنها می تواند کمک بزرگی در مدیریت یک گروه بهتر باشد.

آموزش ساخت گروه تلگرام

آموزش ساخت گروه تلگرام

توجه داشته باشید که تمام بخش ها و موارد پرداخته شده در این مطلب براساس نسخه تلگرام بوده است. از آنجایی که این برنامه یک برنامه اپن سرور به حساب می آید و نسخه های فرعی زیادی دارد. بنابراین امکان دارد تا در نسخه های دیگر از این برنامه کمی مراحل و شیوه کار فرق کند.

برای ساخت گروه در تلگرام:

ابتدا برنامه تلگرام را باز کنید.

سپس بر روی آیکون سه خط بالای صفحه کلیک کنید تا منوی تلگرام برای شما باز شوید.

بعد از آن روی گزینه new group کلیک کنید تا به صفحه ساخت گروه هدایت شوید. حالا باید تعداد از افرادی که قصد دارید به گروه خود اضافه کنید را انتخاب کنید.

شما می توانید با 200 هزارنفر را در این مرحله اد کنید.

ممبر فیک یا واقعی؟ کدام یک بهتر است؟

بعد از آن نوبت به انتخاب نام و کاور گروه می باشد که بعد از انتخاب آنها بر روی گزینه تیک بالای صفحه کلیک کنید تا گروه موردنظر شما ساخته شود.

تا به اینجا توانستید یک گروه خوب و درست و حسابی را برای خود ایجاد کنید. حالا قصد دارم تا کمی بیشتر  به امکانات و ویژگی های یک گروه بپردازم.

ویژگی های یک گروه تلگرام:

در بخش اول مقاله آموزش ساخت گروه تلگرام به مراحل ساخت گروه پرداختیم اما در بخش دوم قصد دارم تا بیشتر به ویژگی های یک گروه بپردازم.

تنظیمات گروه تلرام

برای اینکه بتوانید گروه خود را بهتر مدیریت کنید باید به بخش تنظیمات گروه خود بروید. بر روی نام گروه کلیک کنید و سپس بر روی آیکون مداد کلیک کنید. در اینجا می توانید نام گروه را عوض کنید، یا کاور گروه خود را تغییر دهید یا اینکه توضیحاتی درباره‌ی گروه خود بنویسید.

در بخش group type می توانید نوع گروه خود را مشخص کنید. نوع گروه به دو دسته خصوصی و عمومی تقسیم می شود.

گروه های خصوصی:

  • تنها با لینک دعوت افراد می توانند به این گروه وارد شوند.

گروه های عمومی:

  • در نتایج جستجو پیدا می شوند.
  • تاریخچه گفتگو برای همه افراد قابل دسترسی است.
  • هر کسی می توانید به گروه بپیوندد

در ابتدا گروه شما خصوصی است اما اگر گروه خود را عمومی کنید می توانید لینک آن را شخصی سازی کنید. بعد از عمومی کردن گروه در بخش لینک می توانید نام دلخواه خود را به انگلیسی وارد کنید و یک لینک اختصاصی برای گروه خود دست کنید.

بخش chat history for new… مربوط به مشخص کردن نمایش دادن تاریخچه گفتگو به افراد جدید است. یعنی شما می توانید مشخص کنید فرد جدید می توانید تا 100 پیام قبل گروه را بخواند یا اینکه می تواند تمام پیام های قبلی گروه را بخواند.

اگر می خواهید یک گروه با ممبر های زیاد داشته باشید می توانید از خدمات خرید ممبر واقعی گروه زر ممبر استفاده کنید.

بخش permissions:

در این بخش می توانید اختیاراتی که اعضای گروه شما دارند را مشخص کنید:

این اختیارات شامل:

ارسال پیام – ارسال رسانه – ارسال گیف و استیکر – ارسال نظرسنجی – پیش نمایش لینک ها – افزودن کاربر – سنجاق کردن پیام ها – تغییر اطلاعات گروه

همچنین می توانید در بخش slow mod مشخص کنید که هر فرد پیش از فرستادن پیام در گروه باید چه مدتی را صبر کند که این مدت از 10 ثانیه شروع و تا 1 ساعت نیز ادامه دارد.

همچنین در بخش exceptions می توانید افرادی که از این تنظیمات استثنا هستند را اضافه کنید.

محبوب ترین موضوعات در تلگرام (در چه حوزه ای فعالیت کنیم؟)

بخش administrators:

در این بخش می توانید برای گروه خود مدیرانی را انتخاب کنید. بعد از کلیک بر روی این بخش گزینه ای به نام add administrator به نمایش در می آید که با کلیک بر روی آن باید فردی را به را انتخاب کنید. بعد از آن می توانید مشخص کنید که چه دسترسی هایی دارد و در بخش آخر نیز می تواند عنوان سمت آن را سفارشی کنید که به صورت پیش فرض admin یا مدیر نمایش داده می شود.

در این مطلب سعی کردم به آموزش ساخت گروه تلگرام با توجه به آخرین تغییرات تلگرام بپردازم و شما را بیشتر با تنظیمات یک گروه آشنا کنم.