خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » تلگرام » آموزشی » تغییر زبان تلگرام به فارسی و برعکس خیلی ساده (مطابق آپدیت های جدید تلگرام)

تلگرام این روز ها یکی از محبوب ترین پیام رسان های تلفن های همراه به شمار می رود که بسیاری از افراد ترجیح می دهند تا از آن به جای پیام رسان خود گوشی استفاده کنند. خوشبختانه این پیام رسان بعد از گذشت مدتی به صورت قوی اقدام به اضافه کردن زبان های دیگر به خود کرد تا کاربران تمام مناطق و زبان ها در استفاده از آن خیلی راحت باشند. یکی از زبان هایی که در این بین اضافه شد زبان فارسی بود. در این مطلب به شما نحوه تغییر زبان تلگرام به فارسی و برعکس را آموزش می دهیم. تا انتها با زرممبر همراه باشید.

تلگرام به طور پیش فرض با زبان انگلیسی منتشر شده است و تمام بخش های به زبان انگلیسی هستند. اما برای بسیاری از افراد کار کردن با زبان فارسی خیلی راحت تر است. همچنین ممکن است شما دنبال چیزی در تنظیمات تلگرام باشید که به درستی نتوانید آن را پیدا کنید. برای همین خیلی سریع زبان تلگرام خود را فارسی می کنید و سپس می توانید دوباره آن را انگلیسی کنید.

تغییر زبان تلگرام به فارسی:

در حال حاضر تلگرام بیش از 19 زبان را تحت پوشش قرار می دهد که همین موضوع باعث شده تا هر فردی با هر زبانی بتواند از آن استفاده کند. خوشبختانه در این بین زبان فارسی بسیار خوبی اضافه شده است و تمام بخش های آن به طور کامل و درست به زبان فارسی برگردانده شده است.

آموزش جلوگیری از فعالیت تلگرام در پس زمینه خیلی راحت بدون نیاز به نصب برنامه

برای اینکه بتوانید زبان تلگرام را به فارسی تغییر دهید مراحل زیر را با ما دنبال کنید:

  • ابتدا تلگرام را روی دیوایس خود نصب کنید. اگر از قبل نصب دارید به سراغ مرحله دوم بروید.
  • بعد از اینکه تلگرام را نصب کردید روی آن لمس کنید تا وارد تلگرام شوید. حالا در بالا روی سه خطی که وجود دارد کلیک کنید تا منوی تلگرام برای شما باز شود.
  • حالا کافی است روی گزینه Settings کلیک کنید. بعد از این کار شما به صفحه تنظیمات تلگرام هدایت می شوید.
  • در بخش تنظیمات به دنبال گزینه Language بگردید و روی آن کلیک کنید. سپس در بین لیستی از زبان ها به دنبال زبان فارسی بگردید. سپس روی آن کلیک کنید تا تلگرام شما به زبان فارسی تغییر کند.
  • برای اینکه زبان آن را انگلیسی کنید کافی است روی تنظیمات کلیک کنید و سپس در بخش زبان گزینه انگلیسی را کلیک کنید.
  • همین! شما حالا خیلی راحت زبان تلگرام خود را به فارسی تغییر دادید.

برخی از سوالات متداول تغییر زبان تلگرام به فارسی:

آیا زبان فارسی تلگرام باگی یا ایرادی دارد؟

خیر! زبان انگلیسی تلگرام به خوبی به زبان فارسی تبدیل شده است و تمام بخش های آن بدون کوچک  ترین خطایی به زبان فارسی تبدیل شدند. منتها برخی از کلمات تخصصی آن ترجمه چندان جذابی ندارد.

آیا در کامپیوتر نیز می توان زبان تلگرام را فارسی کرد؟

خیر! در نسخه کامپیوتر تلگرام متاسفانه تنها 15 زبان اضافه شده است که مدام تعداد آنها در حال افزایش است. متاسفانه زبان فارسی در بین آن 15 زبان نیست و ما الان قادر به تغییر زبان تلگرام کامپیوتر نیستم.

دانلود فیلم و سریال از تلگرام به راحتی آب خوردن

تغییر زبان تلگرام در آپدیت 2021 به چه نحوه است؟

تلگرام در آپدیت های مختلف خود ممکن است کمی شیوه و فرایند کار را در تغییر زبان تغییر دهد. اما خوشبختانه تا آپدیت 2021 تلگرام شیوه کار به همین شکل بود.

مراحل تلگرام ما به این شکل نیست! چرا؟

در این حالت تنها دو گزینه وجود دارد. یا اینکه تلگرام شما خیلی قدیمی است یا اینکه آپدیت نیست. در این صورت حتما تلگرام را از مراکز و مارکت های معتبر آپدیت کنید. گزینه دوم این است که شما از نسخه های غیر رسمی تلگرام استفاده می کنید. ما در این آموزش بر اساس نسخه اصلی مراحل را به شما گفتیم.

تغییر زبان تلگرام در آیفون چگونه است؟

تمام مراحل تغییر زبان در گوشی های آیفون نیز بسیار شبیه به اندروید می باشد. شما خیلی راحت می توانید طبق همین آموزش زبان تلگرام آیفون را تغییر دهید.

کلام آخر

در این مطلب به شما نحوه تغییر زبان تلگرام به فارسی و برعکس را آموزش دادیم. امیدوارم که این مطلب برایتان مفید بوده باشد. اگر در مراحل کار به مشکلی بر خوردید می توانید آن را در بخش نظرات مطرح کنید.