خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » اینستاگرام » آموزش پاسخ به کامنت از طریق دایرکت در اینستاگرام (آپدیت 2022)

امروزه بیش از یک میلیارد کاربر در سراسر جهان از شبکه اجتماعی محبوب اینستاگرام استفاده می‌کنند. سلبریتی‌ها و چهره‌های مشهور جهانی نیز در این برنامه فعالیت قابل توجهی دارند و سبب محبوبیت بیشتر اینستاگرام در میان کاربران شده‌اند. برنامه اینستاگرام این امکان را برای کاربران فراهم کرده است که عکس و ویدیوهای خود را با فیلتر‌های متنوع ادیت کنند. همچنین محتوای دلخواه خود را همراه با تگ و موقعیت مکانی دسته‌بندی کرده و منتشر کنند. محتوای پیج‌ها هم می‌توانند به صورت عمومی و هم به صورت خصوصی با افراد دلخواه به اشتراک گذاشته شوند. کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام می‌توانند با استفاده از نام کاربری، هشتگ و لوکیشن افراد و محتوای مورد نظر خود را جستجو کنند. می‌توان نظر خود را در مورد محتوای پست‌ها به صورت کامنت نوشته و آن را به اشتراک بگذارید. همچنین امکان ریپلای و جواب دادن به کامنت به کامنت‌ها نیز وجود دارد.

پاسخ به کامنت از طریق دایرکت در اینستاگرام

پاسخ به کامنت از طریق دایرکت

کامنت

سازندگان اینستاگرام قابلیت کامنت را برای اظهار نظر کاربران در مورد محتواهای موجود در این شبکه اجتماعی قرار داده‌اند. برای مثال زمانی که یکی از فالوورهای شما یا هر شخص دیگری در اینستاگرام پستی را به اشتراک می‌گذارد، می‌توانید با گذاشتن کامنت نظر خود را نسبت به آن محتوا اعلام کنید. برای کامنت گذاشتن علامت کامنت زیر پست مورد نظر را زده و نظر خود را تایپ کنید. سپس با انتخاب گزینه Post کامنت خود را به اشتراک بگذارید. در برنامه اینستاگرام می‌توانید به کامنت‌ها پاسخ دهید. علاوه بر پشت و استوری در برنامه اینستاگرام قابلیت لایک کامنت نیز وجود دارد. هر کامنتی را که دوست داشته باشید می‌توانید لایک کنید. برای این کار کافی است آیکون قلب کوچکی که در زیر کامنت قرار دارد را لمس کنید. همچنین می‌توانید در صورت مواجهه با کامنت‌های نامناسب آن‌ها را رسپورت کرده و اینستاگرام را از این موضوع مطلع نمایید.

حذف کامنت

ممکن از پس از پست کردن یک کامنت از به اشتراک‌گذاری آن پشیمان شوید یا متن دیگری را به عنوان کامنت زیر پست مورد نظر بگذارید. در این صورت نیز امکان حذف کامنت برای کاربران فراهم شده است. برای حذف کامنت خود کافی است کامنت مورد نظر را لمس کنید. در بالای صفحه آیکون سطل زباله نشان داده می‌شود، یا لمس این گزینه کامنت شما حذف می‌شود. پس از انتخاب گزینه حذف، تا چند ثانیه پس از حذف می‌توانید با زدن گزینه Undo از حذف کامنت خود منصرف شده و کامنت خود را به حالت قبل برگردانید. علاوه بر حذف کامنت خود امکان حذف کامنت‌هایی که دیگران برای پست شما می‌گذارند هم وجود دارد. یکی از راه‌هایی که اینستاگرام برای حفظ حریم خصوصی کاربران قرار داده است بستن کامنت است. در صورتی که تمایل نداشته باشید پست شما کامنتی دریافت کند، به راحتی می‌توانید کامنت‌های پست خود را ببندید و تا زمانی که شما اجازه ندهید کسی نمی‌تواند زیر پست شما کامنت بگذارد.

آموزش ورود به دایرکت اینستاگرام در کامپیوتر

ریپلای کامنت

قابلیت جالب و کاربردی دیگری که اینستاگرام برای کاربران قرار داده است ویژگی ریپلای کامنت می‌باشد. یا استفاده از این قابلیت می‌توانید به هر کامنتی که دوست داشته باشید پاسخ دهید. برای پاسخ به کامنت:

  1. کامنتی که قصد پاسخ به آن را انتخاب کنید.
  2. سپس گزینه Reply که در زیر کامنت نوشته شده است را بزنید.
  3. در این مرحله متن پاسخ خود را بنویسید.
  4. سپس گزینه Post را بزنید تا پاسخ شما به کامنت به اشتراک گذاشته شود.
  5. همچنین پس از گذاشتن پاسخ کامنت نوتیفیکیشن آن برای شخصی که کامنت او را Reply کرده‌اید ارسال خواهد شد.

دلایل بن شدن اکانت اینستاگرام چیست؟ چه چیزی در اینستاگرام باعث بن شدن میشود؟

پاسخ به کامنت از طریق دایرکت

روش دیگری برای ریپلای یا جواب دادن به کامنت وجود دارد. با این روش به صورت خصوصی و از طریق دایرکت می‌توانید کامنت مورد نظر خود را جواب دهید. استفاده از این روش مانند دیگر روش‌های پاسخ به کامنت بسیار ساده است. کافی است کامنت مورد نظر خود را انتخاب کرده و در قسمت پایین کامنت، گزینه massage را انتخاب کنید. سپس متن پاسخ خود به کامنت را نوشته و ارسال نمایید. این روش برای زمانی کاربرد دارد که نخواهید کسی غیر از شخصی که کامنت را گذاشته است، جواب شما را ببیند. این قابلیت برای همه کاربران فعال نمی‌باشد، ویژگی پاسخ به کامنت از طریق دایرکت تنها برای پیج‌های business در دسترس می‌باشد.

خرید فالوور اینستاگرام

اگر کسب و کار آنلاین دارید یا قصد دارید کار و خدمات خود را در اینستاگرام تبلیغ و آن را به کاربران معرفی کنید، لازم است پیج شما به حد کافی دنبال کننده داشته باشد تا بتوانید نظر افراد جدیدی را جلب کنید. افزایش فالوور اینستاگرام به صورت طبیعی بسیار کند است و در مدت زمان زیادی تعداد فالوور کمی به پیج شما اضافه می‌شود. اگر در ابتدای کار خود نیز بخواهید از راه تبلیغات مخاطب جذب کنید، باید هزینه هنگفتی را پرداخت کنید.

یکی از بهترین و پر کاربردترین راه‌های افزایش فالوور اینستاگرام، خرید فالوور فیک اینستاگرام می‌باشد. در این روش شما با صرف هزینه‌ای محدود و در مدت زمان کمی به آسانی فالوورهای خود را افزایش دهید. با بالا رفتن تعداد فالوورها، مخاطبان جدیدی که پیج شما را می‌بینند به شما و محتوای پیج اعتماد کرده و آن را دنبال می‌کند. در نتیجه این کار موجب پیشرفت چشمگیر کسب و کار شما خواهد شد. برای خرید فالوور، لایک و… می‌توانید به وب‌سایت زرممبر مراجعه کرده و با قیمت مناسب و کیفیت عالی فالوورهای مورد نیاز خود را خریداری نمایید.