خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » اینستاگرام » آموزش سوال پرسیدن در استوری (استیکر Question استوری اینستاگرام)

اینستاگرام شبکه اجتماعی پرطرفدار در سراسر جهان است. برخلاف شبکه‌های اجتماعی محبوب مانند، فیسبوک، توییتر و… که در کشور ایران فیلتر هستند، اینستاگرام به طور علنی و مطلق فیلتر نیست. اکنون طبق آمارها محبوب‌ترین شبکه اجتماعی میان کاربران ایرانی به حساب می‌آید. برنامه اینستاگرام بر اساس ارسال عکس و ویدیو می‌باشد. فیلتر‌های دیجیتال و ویژگی‌های کاربردی برای ادیت عکس و ویدیو و جذابیت بخشیدن به محتوا در اختیار کاربران قرار داده شده است. در حال حاضر استوری اینستاگرام مهم‌ترین قابلیت برای به اشتراک‌گذاری عکس و ویدیوهای کوتاه و ارتباط با دیگر کاربران اینستاگرام است. شما می‌توانید در استوری‌های خود از استیکر هم استفاده کنید. اینستاگرام استیکرهای کاربردی بسیاری مانند Emoji Slider، Question Sticker، Music Sticker و… برای تعامل بیشتر با فالوورها قرار داده است.

استیکر

قابلیت استیکر برای استوری اینستاگرام در نظر گرفته شده است که با استفاده از آن می‌توانید به جذابیت استوری‌های خود اضافه کنید. می‌توانید اموجی و استیکرهای خاص را قبل از به اشتراک‌گذاری استوری خود به آن اضافه کنید. برای اضافه کردن استیکر به استوری اینستاگرام خود پس از انتخاب فیلم یا عکس آیکون استیکر بالای صفحه را بزنید تا لیستی از انواع استیکرها برای شما نمایش داده شود. در این مرحله می‌توانید هر استیکری را به دلخواه خود به استوری اضافه کنید. پس از انتخاب استیکر استوری را به اشتراک بگذارید.

تاثیر استیکر در افزایش تعامل با مخاطبان

استیکرهای تعاملی به‌خصوص Question sticker از ویژگی‌های مهم اینستاگرام برای برقراری ارتباط و تعامل بیشتر با مخاطبان می‌باشد. استیکرهای تعاملی به صاحبان پیج کمک می‌کند تا با سوال پرسیدن از مخاطبان تعامل بیشتری با آن‌ها ایجاد کند. استوری و همچنین استیکرهای تعاملی تاثیر بسیاری در رشد پیج اینستاگرام شما دارند و به شما اجازه می‌دهند تا وقت بیشتری را برای ارتباط با فالوورها بگذارید. هنگامی که شما وقت بیشتری را برای ارتباط با فالوورهای خود می‌گذارید باعث می‌شود آن‌ها را بیشتر بشناسید و محتوا و خدمات پیج خود را بنا به سلیقه مخاطبان تنظیم کنید.

Question sticker

می‌توان گفت کاربردی‌ترین استیکر تعاملی اینستاگرام، استیکر سوال از کاربران است‌. این استیکر به شما کمک می‌کند تا بازخوردهای مفیدی از مخاطبان خود دریافت کنید. شما با استفاده از Question sticker سوال خود را از کاربران می‌پرسد و آن‌ها نیز با کلیک روی استیکر جواب کوتاهی را برای شما می‌نویسند. زمان استفاده از این استیکر در استوری اینستاگرام تصویر جذاب و متناسب با موضوع سوال را انتخاب کنید. با انجام این کار بازخورد بیشتری از مخاطبان دریافت خواهید کرد.

دیسکورد چیست؟ چه کاربردی دارد؟ آموزش نصب و کارکردن با دیسکورد

اضافه کردن Question sticker به استوری اینستاگرام

  1. ابتدا وارد اپلیکیشن اینستاگرام شوید.
  2. در قسمت بالای صفحه Home آیکون استوری را بزنید.
  3. عکس و فیلم مورد نظر خود را از طریق گالری اضافه کنید یا در همان لحظه ضبط کنید.
  4. پس از آماده کردن استوری، آیکون استیکر بالای صفحه را لمس کنید.
  5. در این صفحه لیستی از اموجی و استیکرهای مختلف نمایش داده می‌شود.
  6. در این مرحله نوبت انتخاب استیکر است. Question sticker را در لیست نمایش داده شده انتخاب کنید.
  7. سوال مورد نظر خود را در قسمت تعیین شده بنویسید.
  8. باکس سوال را در هر جای صفحه استوری که دوست داشتید، قرار دهید.
  9. بعد از انجام این مراحل استوری را به اشتراک بگذارید.

استیکر Question استوری اینستاگرام

توییچ چیست؟ چگونه در آن حساب باز کنیم؟ آموزش کار با توییچ

مشاهده و پاسخ به پیام‌های ارسالی در Question sticker

بعد از انتشار استوری، آن را به سمت بالا بکشید تا همه پیام‌هایی که برای شما ارسال شده‌اند را مشاهده کنید.

برای پاسخ به سوالات دو راه وجود دارد. راه اول پاسخ به پیام‌ها به صورت خصوصی است و راه دوم پاسخ شما به پیام به صورت عمومی منتشر خواهد شد.

راه اول: اگر قصد دارید به صورت خصوصی به پیام پاسخ دهید و فقط همان کاربر پاسخ را مشاهده کند، روی پیام مورد نظر کلیک کنید.

  1. سپس گزینه Send Massage را بزنید.
  2. در این مرحله پیام خود را بنویسید و دکمه Send را بزنید.
  3. در این صورت پیام شما به صورت خصوصی در دایرکت برای کاربر ارسال خواهد شد.
  4. راه دوم: گاهی جواب شما به سوال عمومی است و می‌خواهید آن‌ را با همه فالوورها به اشتراک بگذارید یا سوالات مشابهی از شما پرسیده . به جای تک به تک پاسخ دادن به آن‌ها می‌توانید در یک پیام جواب همه را بدهید.
  5. ابتدا وارد قسمت پاسخ‌های ارسال شده برای استوری شوید.
  6. در این مرحله روی پیام مورد نظر کلیک کنید.
  7. گزینه Share Response را انتخاب کنید.
  8. پاسخ انتخاب شده در بخش استوری نمایش داده می‌شود که می‌توانید به دلخواه تصویر زمینه را برای آن انتخاب کنید.
  9. با انتخاب ابزار نوشتن پاسخ خود را بنویسید و استوری را به اشتراک بگذارید.

استیکر Question استوری اینستاگرام

خرید لایک اینستاگرام

الگوریتم اینستاگرام با توجه به تعداد فالوور، تعداد لایک و کامنت پست‌ها، میزان محبوبیت پست‌ها را تشخیص داده و موجب رشد سریع پیج اینستاگرام می‌شود. با خرید لایک ایرانی ارزان به آسانی می‌توانید تعداد لایک پست‌های خود را افزایش دهید. نکته مهمی که در مورد لایک اینستاگرام وجود دارد این است که اگرچه تعداد فالوورهای شما زیاد باشد اما لایک پست‌های شما به میزان قابل قبولی نرسد، اعتماد کاربران جدید به پیج شما جلب نخواهد شد. در نتیجه نمی‌توانید مخاطبان جدیدی را به فالو کردن پیج وادار کنید. پس برای جلوگیری از این اتفاق لازم است نسبت به خرید لایک اینستاگرام اقدام کنید.