خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » اینستاگرام » افزایش امنیت اینستاگرام – چگونه امنیت اکانت خود را افزایش دهیم؟

قطعا کمتر کسی پیدا می شود که نام اینستاگرام را نشیده باشد و در رابطه با آن چیزی نداند. این شبکه اجتماعی در جهان و در ایران محبوبیت بسیار زیادی دارد و به عنوان یکی از پر استفاده ترین برنامه های گوشی هر فردی شناخته می شود. با افزایش مخاطبان و کاربران اینستاگرام بحث امنیت پیج در آن بسیار مهم شد تا جایی که تبدیل به یک تخصص شد. در این مطلب قصد دارم تا به روش های افزایش امنیت اینستاگرام بپردازم تا خیلی راحت بتوانید از پیج خود در مقابل هک شدن محافظت کنید. تا انتهای این مطلب با من همراه باشید.

واقعیت را بخواهید از دسترس خارج شدن پیج در شبکه های اجتماعی یا به دلیل بن است یا به دلیل هک شدن پیج که هر کدام از آنها راه حل هایی برای مقابله دارد. قطعا شماهم افراد زیادی را دیده اید که ادعا می کنند می توانند پیج کسی را هک کنند یا… اما اینها مشتی ادعا بی اساس است. در واقع شرکت اینستاگرام و تیم بزرگش آنچنان ماهر هستند تا بتوانند از پس چندین هکر جزئی بر بیایید و نگذارند تا امنیت شبکه اجتماعی آنها به خطر بی افتد. این افرادی بیشتر از نا آگاهی و برخی ترفند ها برای این کارها استفاده می کنند که با کمی آگاهی می توان دسترسی آنها را برای همیشه از پیج خود از بین ببرید.

افزایش امنیت اینستاگرام

افزایش امنیت اینستاگرام

برای اینکه پیجی ایمن داشته باشید باید چندین نکته را رعایت کنید تا دچار هک های ساده و پیش پا افتاده نشوید. در ادامه قصد دارم تا به این موضوع بپردازم.

موفقیت در اینستاگرام چقدر طول می کشد؟ طبق تجربه افراد مختلف

پسورد خود را قوی انتخاب کنید.

اولین قدم برای افزایش امنیت انتخاب یک پسورد قوی است. بسیاری شماره تلفن خود یا تاریخ تولد یا پسور های بسیار ساده برای پیج خود انتخاب می کنند که این موضوع قطعا در نا امن شدن پیج آنها موثر است. بهتر است پسوردی که انتخاب می کنید شرایط زیر  را داشته باشد:

  • حداقل 12 کاراکتر باشد.
  • شامل عدد باشد.
  • شامل حروف بزرگ و کوچک باشد.
  • شامل کاراکتر ها و علامت ها باشد.
  • پسورد خود را عوض کنید.

ممکن هنگامی که خودتان متوجه نباشید پسورد خود را جایی منتشر کنید یا پسور شما لو برد. به همین دلیل برای اینکه مطمئن شوید همیشه پیج شما در امنیت است سعی کنید هر چند وقت یک بار پسور اکانت خود را تغییر دهید. مثلا آخر هر هفته یا هر 10 روز یک بار چند دقیقه وقت بگذارید و خیلی ساده یک پسورد قوی انتخاب کنید. برای ساخت پسور نیز از راهنمای بالا استفاده کنید یا اینکه می توانید از سایت های ساخت پسورد استفاده کنید.

زر ممبر مرکز خدمات خرید فالوور فیک اینستاگرام

تایید دو مرحله ای را فعال کنید.

در بسیاری از برنامه های پیام رسان یا شبکه های اجتماعی و برنامه هایی که بحث امنیت در آنها بسیار مهم است تایید دو مرحله ای آپشن بسیار مهمی است. در این حالت اگر کسی رمز اکانت شما را هم پیدا کنید اما به این دلیل که نمی تواند تایید مرحله دوم را انجام دهد از دسترسی به پیج شما باز می ماند.

همچنین اگر می خواهید امنیت شما در سطح بالاتری حفظ شود می توانید در هنگام انتخاب شماره تلفن یا ایمیل برای تایید دو مرحله ای شماره ای را وارد کنید که در دستگاه اصلی شما نیست و کمتر از آن استفاده می کنید. همچنین پیشنهاد ما این است که از شماره از استفاده کنید که در یک گوشی معمولی قدیمی(غیر اندرویدی و…) قرار داشته باشد.

افزایش امنیت اینستاگرام با برسی ایمیل

معمولا وقتی اتفاق خاصی در اکانت شما رخ دهد و یا کسی به آن وارد شود و یا قصد ورود داشته باشد اینستاگرام به شما خبر می دهد. بنابراین بهتر است تا برنامه جیمیل را در گوشی خود یا سیستم خود نصب کنید و همیشه اعلان آن را روشن بگذارید تا از تمام اعلان های اینستاگرام خیلی سریع باخبر شوید.

فعالیت های اینستاگرام را برسی کنید.

در اینستاگرام بخشی وجود دارد که می توانید دستگاهایی که در حال حاضر به اکانت شما دسترسی دارند را با مشخصات نسبتا خوبی تماشا کنید. همیشه سعی کنید تا این بخش را چک کنید و اگر دستگاهی غیر از دستگاه خود را مشاهده کردید دسترسی آن را قطع کنید و بعد از آن حتما تایید دو مرحله ای را فعال کنید و رمز عبور خود را تغییر دهید.

همچنین پیشنهاد ما این است تا اکانت شما نهایتا در دو دستگاه برای کنترل راحت تر لاگین باشد تا وقتی که دستگاه جدیدی به پیج شما دسترسی پیدا کرد خیلی راحت آن را تشخیص دهید.

چگونه برای اینستاگرام لوگو بسازیم؟ آموزش ساخت لوگو برای پیج اینستاگرام

اطلاعات اکانت خود را منتشر نکنید.

اگر به فکر افزایش امنیت اینستاگرام خود هستید هیچ وقت اطلاعات آن را الکی منتشر نکنید. بسیاری از برنامه ها هستند که از شما اطلاعات اکانت شما را می خواهند و معمولا نیز افراد بدون هیچ توجه ای و خیلی راحت به این برنامه ها اعتماد می کنند و اطلاعات اکانت خود را در اختیار آنها قرار میدهند.

در این مطلب به روش های افزایش امنیت اینستاگرام پرداختم. با همین چند روش ساده و رعایت کردن آنها می توانید تا حد زیادی امنیت پیچ خود را تضمین کنید و خود را از خطر هک شدن دور نگهدارید.