خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » تلگرام » آموزش تماشای ویدیو در تلگرام بدون دانلود کامل آن | آپدیت 2023

ویدیو امروزه یکی از محبوب ترین فرمت های محتواست. تلگرام یکی از قوی ترین پلتفرم ها و پیام رسان ها برای ارسال ویدیو به حساب می آید. این پیام رسان به افراد اجازه می دهد تا فایل های ویدیوای تا حجم چند گیگ را برای همدیگر به صورت رایگان ارسال کنند. در این مطلب قصد دارم تا به آموزش تماشای ویدیو در تلگرام بدون دانلود کامل آن بپردازم.

ویدیو با این فرمت محبوبی است اما همیشه حجم بسیار زیادی داشته و روز به روز به علت افزایش کیفیت تصاویر حجم فایل های ویدیو نیز بالاتر می رود و همین موضوع باعث شده تا دانلود آنها زمان زیادی طول بکشد. قبلا باید صبر می کردید تا یک فایل ویدیویی به صورت کامل دانلود شود تا بتواند متوجه شوید دقیقا چه چیزی است و چه چیزی را قرار است ببینید اما الان و به لطف قابلیت جدید تلگرام می توانید قبل از این فایل ویدیویی شما در تلگرام دانلود شود خیلی راحت بخشی از آن را تماشا کنید.

فعال کردن قابلیت تماشای ویدیو در تلگرام بدون دانلود کامل آن

آموزش فعال کردن قابلیت تماشای ویدیو در تلگرام بدون دانلود کامل آن

تلگرام در آپدیت های چند وقت پیش قابلیتی را اضافه کرده که باعث شده تا بتوانید هنگام دانلود ویدیو آن را تماشا کنید. یعنی دیگر نیازی نیست تا صبر کنید یک فایل چند گیگابایتی دانلود شود و خیلی راحت می شود پس از چند ثانیه دانلود شدن بخش از ویدیو مدنظر را تماشا کنید.

برای فعال کردن این قابلیت ابتدا باید وارد تلگرام خود را به آخرین نسخه بروز رسانی کنید. خیلی راحت می توانید از طریق گوگل پلی و اپ استور این کار را انجام دهید.

بعد از اینکه تلگرام خود را آپدیت کردید ابتدا وارد تلگرام و اکانت مدنظرتان شوید.

سپس بر روی سه خط بالای صفحه کلیک کنید تا منوی تلگرام برایتان باز شود.

بعد از اینکه منوی تلگرام برایتان باز شد به دنبال گزینه settings یا همان تنظیمات باشید.

در بخش تنظیمات تلگرام وارد بخش data and storage شوید.

در این صفحه در بخش stream گزینه stream video and audio files را فعال کنید.

فعال کردن stream video and audio files برای تماشای ویدیو در تلگرام بدون دانلود کامل ان

در این این گزینه هم ذکر شده که با فعال کردن این گزینه تلگرام شروع به پخش ویدیو ها و موزیک ها قبل از اینکه کامل دانلود شوند می کند.

آموزش نحوه انتقال استیکر های تلگرام به واتساپ

چگونه ویدیو های تلگرام را قبل از اینکه کامل دانلود شوند مشاهده کنیم؟

بعد از اینکه گزینه stream video and audio files را فعال کردید می توانید وارد هر چتی که می خواهید شوید و سپس بر روی هر فایل ویدیو ای که کلیک کنید می توانید همزمان با دانلود شدن آن را تماشا کنید. اگر سرعت خوبی داشته باشید این قابلیت می تواند بسیار برایتان کاربردی باشد.

یکی دیگر از قابلیت های جدید تلگرام که برای علاقه مندان به فایل ها ویدیویی و کسانی در طول روز ویدیو های زیادی را در تلگرام تماشا می کنند امکان پخش ویدیو به صورت شناور است. با استفاده از این قابلیت هم می توانید ویدیو مدنظرتان را تماشا کنید و هم به کار های دیگرتان در موبایلتان برسید.

برای اینکار ابتدا وارد تلگرام شوید و سپس هر فایل ویدیویی که دوست دارید را پخش کنید. سپس در بالای بر گزینه مربع شکل در کنار گزینه های فلش و سه نقطه در سمت راست کلیک کنید.

برای اینکار باید به تلگرام دسترسی  picture-in-pictureرا دهید. اگر این دسترسی هارا ندادید بعد از کلیک بر روی این گزینه از شما دسترسی می خواهد. بر روی گزینه enable کلیک کنید و دسترسی هایی که نیاز دارد را به تلگرام دهید. بعد از اینکار ویدیو شما به صورت شناور پخش می شود و می توانید اندازه آن را بزرگ و کوچک کنید و یا آن را پاز کنید.

تغییر عکس پروفایل دیگران در تلگرام توسط خودمان

در هنگامی که از این قابلیت استفاده می کنید می توانید خیلی ساده از تلگرام خارج شوید( بدون بستن تلگرام) و در در برنامه های دیگر مشغول کار های خود شوید.

تلگرام یک پیام رسان بسیار محبوب به خصوص در ایران است که به لطف قابلیت های مختلفی از جمله کانال و گروه از حالت یک پیام رسان خارج شده و بسیار کامل تر شده است. به همین دلیل توانسته مخاطبین بسیار زیادی به خصوص در ایران پیدا کند. اگر شما هم صاحب یک کانال یا گروه هستید و یا قصد دارید یک گروه یا کانال ایجاد کنید می توانید در کنار تولید محتوا و تبلیغات از خدمات خرید ممبر گروه و خرید ممبر واقعی استفاده کنید و سرعت رشد خود را بیشتر کنید و در این برنامه محبوب سریع تر مخاطبین خود را پیدا کنید.