خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » تلگرام » نحوه تغییر صدای نوتیفیکیشن (اعلان) در تلگرام | آپدیت 2023

شخصی سازی صدای اعلان ها و نوتیفیکیشن ها در برنامه یکی از قابلیت های جالب برای این است تا از روز صدا بهتر متوجه شویم یه اعلانی برایمان آمده است. خوشبختانه تلگرام این قابلیت را به صورت خیلی کامل و جامع و با قابلیت های زیادی در اختیار مخاطبین خود قرار داده است. در ادامه قصد دارم تا به آموزش تغییر صدای نوتیفیکیشن در تلگرام بپردازم. بنابراین اگر دوست دارید تا صدای همیشگی و عادیه اعلان های تلگرام را شخصی سازی کنید تا انتها با زرممبر همراه باشید.

تلگرام یکی از پیام رسان های بسیار محبوب به حساب می آید که در سال 2013 ساخته شد و تا به الان به لطف قابلیت ها و پیشرفت های بسیار زیادی که داشته مخاطبین بسیار زیادی را برای خود دست و پا کرده است. یکی از قابلیت های بسیار جالب تلگرام که به شخص برای من بسیار جالب است امکان تغییر صدای اعلان ها با صدایی که دوست دارید است. بسیاری از برنامه های دیگر صرفا در حد فعال و غیرفعال سازی اعلان ها به مخاطبین دسترسی های لازم را دادند اما در تلگرام محدودیتی وجود دارد و شما می توانید خیلی راحت می توانید صدای اعلان ها در چت ها، گروه ها و مخاطبین مختلف به راهی عوض کنید.

نحوه تغییر صدای نوتیفیکیشن در تلگرام

برای اینکه بتوانید صدای نوتیفیکیشن ها را در تلگرام عوض کنید باید ابتدا تلگرام خود را به آخرین نسخه آپدیت کنید تا با کمترین مشکل ممکن رو به رو شوید و سپس مراحل زیر را دنبال کنید.

ابتدا تلگرام خود را باز کنید و وارد اکانت مدنظرتان شوید.

سپس بر روی سه خط بالای صفحه کلیک کنید تا منوی تلگرام برایتان باز شوید.

کلیک روی سه خط بالای صفحه برای عوض کردن صدای اعلان تلگرام

بعد از آن بر روی گزینه Settings کلیک کنید تا تنظیمات تلگرام برایتان باز شوید.

کلیک روی گزینه تنظیمات برای تغییر صدای اعلان در تلگرام

حالا به دنبال بخش notifications and sounds باشید.

انتخاب گزینه نوتیفیکیشن

سپس در بخش notifications for chats می توانید سه بخش مختلف را مشاهده کنید:

Private chats: مربوط به چت های خصوصی شما با افراد مختلف می شوید.

Groups: مربوط به تمام گروه های تلگرام شما می شوید.

Channels: مربوط به تمامی کانال هایی می شوید که شما در تلگرام در آن عوض هستید.

انتخاب بخش مربوطه برای صدای کاستوم اعلان تلگرام

با انتخاب هر کدام وارد تنظیمات مربوط به همان بخش می شوید. سپس گزینه Sound را انتخاب کنید. حالا از بین لیستی که برایتان نمایش داده می شوید می توانید خیلی راحت صدای اعلان مدنظرتان را انتخاب کنید.

انتخاب گزینه تنظیمات صدا

همچنین در همین بخش می توانید در بخش telegram tones و با انتخاب گزینه Upload sound می توانید به راحتی صدای مدنظرتان برای اعلان پیام ها اضافه کنید.

عوض کردن صدای اعلان تلگرام

آموزش ارسال تصاویر با اسپویلر در تلگرام مرحله به مرحله

آموزش عوض کردن صدای اعلان یک شخص خاص در تلگرام

اگر دوست دارید که صدای اعللان های پیام یک فرد خاص را تغییر دهید تا متوجه پیام های او شوید تنها کافیست تا مراحل زیر را دنبال کنید.

ابتدا وارد تلگرام شوید. سپس از بالا بر روی سه خط بالای صفحه کلیک کنید. سپس گزینه settings را انتخاب کنید. حالا وارد بخش notifications and sounds شوید. سپس بر روی گزینه private chats کلیک کنید. حالا در پایین شخصی که مدنظرتان است را انتخاب کنید.

همچنین به جای طی کردن مراحل بالا می توانید خیلی را حت تلگرام را باز کرده و به صفحه چت شخص مدنظرتان بروید. سپس بر روی نام یا عکس پروفایل شخص کلیک کنید. سپس در صفحه جدید بر گزینه notifications کلیک کلیک کنید و سپس گزینه customize را انتخاب کنید.

بعد از اینکه به صفحه تنظیمات نوتیفیکیشن شخص مدنظرتان با هر کدام از روش های بالا شدید از بخش general گزینه sound را انتخاب کنید. سپس می توانید خیلی راحت صدای جدیدی برای نوتیفیکیشن پیام های این شخص انتخاب کنید.

تلگرام یک پیام رسان بسیار محبوب به خصوصی در ایران به حساب می آید که اگر شماهم جز افرادی هستند که صاحب کانال یا گروه هستید می توانید مطالب مختلف را درباره شبکه های اجتماعی و رشد در آنها از وبلاگ زرممبر دنبال کنید. همچنین می توانید از خدماتی مانند خرید ممبر واقعی تلگرام و خرید ممبر گروه تلگرام برای رشد سریع تر و اثردهی بیشتری تبلیغات و… استفاده کنید.

در این مطلب از زرممبر به آموزش تغییر صدای نوتیفیکیشن تلگرام پرداختم که امیدوارم برایتان مفید بوده. شما می توانید در تلگرام صدای اعلان هر گروه، کانال، شخص و… را به صورت خاص تغییر دهید تا متوجه پیام های آن بهتر شوید.