خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » آموزش » آموزش تولید محتوا برای کانال های خبری ( از صفر تا صد)

تولید محتوا کاری بسیار سخت است. برای بسیاری از افراد تولید محتوا مانند یک عذاب می ماند و بیشتر این موضوع هم به دلیل بلد نبود تولید محتوا است. اما از آنجایی که تولید محتوا به خصوص در این روز ها بسیار ارزش دارد و می تواند باعث رشد و پیشرفت کانال و پیج و سایت شما شود تصمیم گرفتم تا در یک سری از مقالات وبسایت زرممبر به آموزش تولید محتوا بپردازم. در این مطلب به آموزش تولید محتوا برای کانال های خبری می پردازم.

این روز ها محتوا حکم ابزاری دارد که می توان با آن یک کسب و کار را به موفقیت رساند. در حال حاضر و در عصر اینترنت محتوا مهم ترین ابزار و قدرتی است که کسب و کار های مختلف از آن استفاده می کنند تا موجب رشد خود شوند. این موضوع به خصوص در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها مانند اینستاگرام و تلگرام بسیار بیشتر احساس می شود. به همین دلیل است که بسیاری از کانال ها و پیج های بزرگ برای تولید محتوا هزینه های بسیار زیادی می کنند چون ساده ترین و قوی ترین و بهترین روشی که می توان از طریق آن رشد کسب و کار خودتان را سرعت دهید تولید محتوا است.

تولید محتوا برای کانال های خبری

تولید محتوا برای کانال های خبری

تولید محتوا برای پیج ها و کانال های خبری نسبت به دیگر حوزه های بسیار راحت تر و ساده تر است. همین سادگی و راحتی باعث شده تا بسیاری به سمت این حوزه کشیده شوند اما چندی طول نمی کشد که از تولید محتوا و فعالیت در این حوزه صرف نظر می کنند. بهتر است بگویم که خبر و اخبار معمولی و ساده را می توان در کانال ها و سایت های بسیار زیادی پیدا کرد بنابراین اگر شماهم بخواهید مانند همان افراد کار کنید عملا فرقی با آنها نمی کنید و نمی توانید در این حوزه موفقیت خاصی بدست بیاورید. بیشتر سختی تولید محتوا در این حوزه نیز به همین موضوع بر می گردد چون شما عملا محتوایی آماده دارید اما به دلیل فعالیت بسیار زیاد افراد مختلف در این حوزه دیگر نمی توان از آن نتیجه خوبی کسب کرد.

بهترین کانال های دانلود فیلم تلگرام برای عاشقان دنیای سینما!

بهترین گزینه در حال حاضر انتخاب یک حوزه تخصصی از بین اخبار است. یعنی اگر قبل از این فکر می کردید تولید محتوا در همه حوزه جواب می دهید دیگر این فکر را نکنید. حتی تولید محتوا خبری در حوزه فناوری و حتی تخصصی تر از آن یعنی گوشی نیز چندان خوب جواب نمی دهد. بهترین کار تولید محتوا بسیار تخصصی است مثلا اخبار در حوزه گوشی های سامسونگ و….. با این کار میزان خبر هایی که برای حوزه کاری شما ارزش دارد بسیار محدود تر می شود و شما می تواند هرچه بهتر و بیشتر آنها را پوشش دهید.

تولید محتوای خبری

عملا بسیاری از محتوا ها در حوزه اخبار به خبر های مختلف محدود می شود. شما سعی کنید در 5 سبک مختلف محتوا های مختلف تولید کنید تا بیشتر مورد توجه مخاطبین خودتان قرار بگیرد. این 5 سبک مختلف عبارت اند از:

اخبار های مهم:

سعی کنید به جای اینکه بیشتر تمرکز خود را بر روی انتشار اخبار مختلف بگذارید به تولید محتوای مهم بپردازید. یعنی بیشتر به دنبال محتوا هایی باشید که ارزش بیشتری داشته باشند و برای مخاطب شما جذاب تر باشد. این نوع از محتوا ها باعث می شود تا افراد همیشه به کانال شما سر بزنند حداقل آن را چک کنند.

مثال (حوزه بازی): بازی رایگان اپیک گیمز

اخبار های کلی:

اخبار های کلی یعنی خبر هایی که شاید آنچنان مهم نباشند اما جذابیت دارند و می توانند برای عده ای خاص مهم باشند. تولید این محتوا نیازی نیست مانند اخبار های مهم کامل و جامع باشد بلکه می تواند بسیار خلاصه باشد.

مثال (حوزه بازی): مپ جدید بازی فورتنایت

زرممبر مرکز خدمات تلگرام: خرید لایک و رای، خرید ممبر فیک تلگرام و….

اخبار های آموزش و سبز:

اخبار های آموزشی و سبز در واقع همان محتوا های سبز هستند که با اینکه حکم خبر را دارند اما آموزشی هستند و می توانند برای مخاطب بسیار جذاب و مفید باشند. برای مثال اگر قابلیت جدید به تلگرام اضافه شد شما آموزش این قابلیت جدید را در کانال خود منتشر کنید به این صورت محتوای شما کامل تر می شود.

مثال (حوزه بازی): بهترین مکان ها برای لوت در بازی فورتنایت

محتواهای ویدیویی:

در این روز ها محتوای ویدیویی طرفداران بسیار بیشتری دارد. یک نکته بسیار مهم در تمام مطلب آموزش تولید محتوا برای کانال های خبری این است که شما نباید فقط به دنبال انتشار اخبار باشید چون حجم بالای اخبار بیشتر باعث اذیت مخاطب می شود بلکه باید بر روی محتوای خبری و جدید حوزه خودتان کار کنید که برای فرد جذابیت بیشتری داشته باشد. محتوا های ویدیویی نیز می تواند در این راه بسیار کمک کنند باشد.

مثال (حوزه موبایل سامسونگ): تست سقوط موبایل *** سامسونگ

در این مطلب سعی کردم به آموزش تولید محتوا برای کانال های خبری بپردازم تا بتوانید خیلی ساده تر و راحت تر به تولید محتوا بپردازید. در این سری از مطالب سعی می کنم تا نکات اولیه و سبک های محتوای هر حوزه رابا مثال توضیح دهم تا راحت تر بتوانید تولید محتوا و البته تولید محتوای درست داشته باشید. امیدوارم این مطلب برایتان مفید بوده باشد.