خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » آموزش » آموزش عوض کردن پسورد تیک تاک طبق آپدیت 2023

اگر هنگام وارد شدن به تیک تاک متوجه شدید که رمز عبور خود را به یاد نمی آورید و نمی توانید وارد اکانت خود شوید اصلا نگران نشوید چون خیلی راحت می توانید پسورد تیک تاک خود را ریست کنید و دوباره وارد اکانت خود شوید. در ادامه به آموزش عوض کردن پسورد تیک تاک می پردازم بنابراین اگر نیاز دارید که به یک رمزعبور جدید دارید حتما تا انتها این مطلب را دنبال کنید.

تیک تاک یک شبکه اجتماعی بسیار محبوب است که تمرکز آن بیشتر بر روی ویدیو های کوتاه است. در واقع می توان آن را تنها شبکه اجتماعی به حساب آورد در عرصه رقابت با اینستاگرام توانسته نامی برای خود دست و پاک کند و مخاطبین بسیار زیادی را بدست بیاورید. به همین دلیل بسیاری از افراد از آن استفاده می کنند.

آموزش عوض کردن پسورد تیک تاک

عوض کردن پسورد تیک تاک فرایند بسیار ساده و راحتی است و می توانید بدون هیچ دردسر و مشکلی آن را انجام دهید. در ادامه در سه بخش مختلف با این فرایند با حالت های مختلف پرداختم که می توانید مراحل دقیق تر آنها را در بخش مربوط به خودشان مشاهده کنید.

بازیابی رمز تیک تاک زمانی که هنوز در حساب خود هستید

اگر هنوز در اکانت خود با یک دستگاه یا دیوایس دیگر هستید کار بسیار ساده تر است. فقط کافیست تا وارد برنامه تیک تاک شوید و مراحل زیر را دنبال کنید.

بعد از اینکه وارد برنامه شدید بر روی آیکون آدم در سمت راست پایین که مربوط به بخش پروفایل است کلیک کنید.

صفحه پروفایل در تیک تاک

سپس بر روی سه نقطه بالای صفحه کلیک کنید. در پنجره ای که باز می شود گزینه manage my account را انتخاب کنید.

بخش مدیریت اکانت

سپس گزینه password را انتخاب کنید. موارد مورد نیاز برای تغییر پسورد را وارد کنید و بر روی گزینه confirm کلیک کنید.

انتخاب بخش رمزعبور برای تغییر پسورد تیک تاک

به همین راحتی توانستید پسورد اکانت خود را تغییر دهید و از این به بعد می توانید با این پسورد جدید وارد اکانت تیک تاک خود شوید. البته اگر می خواهید در دستگاه جدیدی وارد حساب خود شوید و یا در حال حاضر دسترسی به حساب تیک تاک خود ندارید می توانید از روش های بعدی برای تغییر پسورد تیک تاک استفاده کنید.

چگونه تیک آبی تیک تاک را دریافت کنیم؟ مراحل دریافت تیک آبی تیک تاک

آموزش عوض کردن پسورد تیک تاک با ایمیل و شماره تلفن

اگر در حال حاضر در هیچ دیوایسی دسترسی به اکانت مدنظرتان را ندارید و نمی توانید به اکانت خود وارد شوید اصلا نگران نباشید. خیلی ساده می توانید با ایمیل یا شماره تلفن خود رمز عبور حساب تیک تاک خود را تغییر دهید. برای اینکار مراحل زیر را دنبال کنید.

ابتدا وارد برنامه تیک تاک شوید.

سپس بر روی گزینه log in کلیک کنید. (البته می توانید در همین مرحله با حساب های گوگل یا فیسبوک وارد برنامه شوید)

در قسمت پایین رو به روی forgot password بر روی گزینه get help signing in کلیک کنید.

سپس email یا phone number را انتخاب کنید. با انتخاب ایمیل لینک بازیابی پسورد برایتان ارسال می شوید و با انتخاب شماره موبایل کد ریست کردن پسورد برایتان ارسال می شود.

6 روش برای افزایش بازدید تیک تاک (چگونه در تیک تاک محبوب شویم؟)

چرا هیچ ایمیلی در هنگام تغییر رمز تیک تاک دریافت نکردم؟

اگر ایمیلی دریافت نکردید حتما چک کنید که آدرس ایمیل خود را درست وارد کردید و همچنین در ایمیل خود پوشه spam را هم به خوبی چک کنید.

یادم نمیاد با چه ایمیلی ثبت نام کردم، چیکار کنم؟

بهتر است وارد ایمیل خود شوید و به دنبال پیامی از طرف tiktok مبنی بر ساخته شدن اکانت باشید اینطوری می توانید ایمیلی که با آن اکانت تیک تاک ساختید را پیدا کنید.

عوض کردن پسورد tiktok از طریق سایت

فرقی نمی کند که از گوشی استفاده می کنید یا کامپیوتر خیلی راحت می توانید وارد آدرس زیر شوید و مراحل تغییر رمز تیک تاک را طی کنید. برای اینکار ابتدا وارد آدرس پایین در مرورگر خود شوید:

www.tiktok.com/login/email/forget-password

سپس در این صفحه در بخش اول ایمیل خود را وارد کنید  و کدی که برای ان ارسال می شوید را در بخش enter 6-digit code وارد شوید. سپس پسورد خود را وارد کنید و بر روی گزینه log in کلیک کنید. اگر دسترسی به ایمیل ندارید بر روی گزینه reset with phone number کلیک کنید و در قسمت اول شماره تلفن خود را با پیش شماره وارد کنید و سپس کد ارسالی را وارد کنید و بعد از آن رمز عبور خود را وارد کنید و بر روی گزینه log in کلیک کنید. به همین راحتی می توانید وارد اکانت تیک تاک خود شوید.

برای همه پیش می آید که رمز عبور حساب کاربری خود را فراموش کنیم اما خوشخبتانه شبکه های اجتماعی به ما این امکان را می دهند یا بتوانیم آنها را بازیابی کنیم. در این مطلب از زرممبر مرکز خدمات خرید فالوور فیک ایرانی اینستاگرام و لایک ایرانی ارزان به آموزش عوض کردن پسورد تیک تاک پرداختم تا اگر رمز عبور خود را فراموش کردید بتوانید خیلی راحت آن را بازیابی کنید.