خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » ترفند » چگونه تیک آبی تیک تاک را دریافت کنیم؟ مراحل دریافت تیک آبی تیک تاک

اگر جز کاربران فعال در فضای مجازی باشید قطعا نام تیک تاک را شنیدید و از آن استفاده می کنید. این شبکه اجتماعی پرطرفدار در حال حاضر جز محبوب ترین و پر رشد ترین برنامه ها به حساب می آید که همین موضوع باعث شده تا اعتبار و اهمیت زیادی در بین افراد پیدا کند و بسیاری به سمت استفاده از آن روانه شوند. این شبکه اجتماعی نیز برای تایید شما در پلتفرم خود ویژگی به نام تیک آبی قرار داده تا افراد با دریافت آن بتوانند اصل بودن خودشان را ثابت کنند و در این پلتفرم اعتبار بیشتری کسب کنند. در این مطلب قصد دارم تا به آموزش دریافت تیک آبی تیک تاک بپردازم با من و زرممبر مرکز خرید ممبر تلگرام تا انتهای این مطلب همراه باشید.

تیک تاک یک شبکه اجتماعی محبوب در این روز ها به حساب می آید که افراد در آن اقدام به ساخت فیلم های کوتاه با ایده ها، چلنج ها، آهنگ ها و افکت های های مختلف می کنند. همین موضوع و داشتن ویژگی های مختلف باعث شده تا خیلی سریع در بین افراد محبوب شود و به یکی از پرمخاطب ترین شبکه های اجتماعی تبدیل شود. اگر شما قصد فعالیت حرفه ای در این برنامه را دارید یا بازیگر، فرد مشهور و شناخته شده، برند، شرکت یا خواننده هستید برای اینکه در این فضا افراد به شما اعتماد کنند و متوجه شوند شما واقعی هستید باید اقدام به دریافت تیک آبی تیک تاک کنید.

دریافت تیک آبی تیک تاک

شاید شما اصلا ندانید تیک آبی چیست به همین دلیل در ابتدا به این سوال پاسخ می دهم. در هر شبکه اجتماعی افراد می توانند خیلی راحت پیج ها و صفحات مختلف ایجاد کنند و خود را جای افراد دیگر جا بزنند. به همین دلیل این برنامه ها ویژگی به نام تیک آبی یا برچسب تایید را در اختیار افراد قرار می دهند تا بتوانند با دریافت این نشان اصل بودن خودشان را ثابت کنند.

چگونه از اسپاتیفای در ایران استفاده کنیم؟ استفاده از اسپاتیفای در ایران خیلی راحت!

آیا من می توانم تیک آبی دریافت کنم؟

گرفتن تیک آبی از تیک تاک آنقدر هم ساده نیست. در واقع شما برای دریافت تیک آبی تیک تاک باشد شاخص های مختلف داشته باشید. اینکه چه مقدار فالوور یا دنبال کننده دارید و چه مقدار جدید در طول روز جذب می کنید، یا اینکه افراد چه مقدار از ویدیو های شما را مشاهده می کنند و در کل محتوای شما چقدر بازدید می دریافت می کند. همچنین آیا شما یک سازمان و ارگان و شرکت معروف یا یک فرد مشهور هستید یا در سایر شبکه های اجتماعی تیک آبی دارید یا نه؟ همه اینها مواردی هستند که تیک تاک به آن اهمیت می دهد و طبق آن به شما تیک آبی می دهد.

محبوب ترین هشتگ ها در تیک تاک

آموزش دریافت تیک آبی تیک تاک

اگر کمی فضای تیک تاک را برسی کنید متوجه می شوید که معمولا حساب هایی در تیک تاک تیک آبی دریافت می کنند برای افراد مشهور، بازیگر، خواننده، شرکت های معروف و مطرح است. این یعنی اگر جز این افراد نیستید خیلی راحت نمی توانید تیک آبی تیک تاک را دیافت کنید و عملا باید بیخیال آن شوید. اما برخی عوامل می توانند باعث شوند تا شانس دریافت تیک آبی تیک آبی بیشتر شود.

محتوای جذاب تر تولید کنید: هر چقدر محتوایی که تولید می کنید جذاب تر باشد و بتواند توجه مخاطبین بیشتری را دریافت کند قطعا شانس شما در دریافت تیک آبی نیز بیشتر می شود.

تعامل کاربرانتان را زیاد کنید: سعی کنید تعامل مخاطبین خود را افزایش دهید. این کار را با دریافت کامنت، دریافت لایک و… انجام دهید. همچنین سعی کنید با حساب های دیگر و افراد دیگر نیز درو واتساپ ارتباط برقرار کنید و در چنل ها و… شرکت کنید.

وایرال شوید: اگر بتوانید محتوایی تولید کنید که وایرال شود و به نوعی افراد زیادی را جذب کند قطعا شانس شما برای دریافت تیک آبی تیک تاک افزایش می یابد.

مداوم و با کیفیت محتوا تولید کنید: کیفیت تولید محتوا و تداوم در تولید محتوا دو شاخصه مهم در دریافت تیک آبی می باشد. سعی کنید برای محتوای خود وقت بگذارید و محتوایی بی کیفیت تولید نکنید.

در شبکه های اجتماعی دیگر تیک آبی دریافت کنید: اگر موارد بالا را رعایت کنید و بتوانید محتوای با کیفیت و جذاب تولید کنید و مخاطب بدست بیاورید احتمال دریافت تیک آبی شما بسیار بالا می رود. اما دریافت تیک آبی در سایر شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام که سیستم راحت تری برای دریافت این تیک دارد می تواند باعث شود تا این احتمال خیلی بیشتر شود.

فالور بالا بدست بیاورید: خیلی ساده اگر فالوور نداشته باشید و نتوانید فالوور مناسب بدست بیاورید و این فالوور ها را با خود همراه کنید بهتر است خیال بدست آوردن تیک آبی تیک تاک را از سر بیرون کنید.

در این مطلب از زرممبر مرکز خرید فالوور فیک اینستاگرام به آموزش دریافت تیک آبی و تمام نکاتی که لازم بود درمورد آن بدانید پرداختم. امیدوارم از این مطلب لذت برده باشید.