خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » ترفند » آموزش اضافه کردن لینک به بیو تیک تاک (+افزودن چند لینک)

شبکه های اجتماعی یک منبع مهم برای اکثر وبسایت ها و کسب و کار جهت رشد و پیشرفت به حساب می آید. به همین دلیل بسیاری از این برنامه ها قابلیت قرار دادن لینک در پروفایل را به کاربران خود می دهند تا از طریق آن بتوانند کسب و کار خود را گسترش دهند و مخاطبین خود را از فضای یک شبکه مجازی به محیط وب و.. بکشانند. تیک تاک نیز یکی از این شبکه می باشد که در این مطلب از زرممبر قصد دارم تا به آموزش اضافه کردن لینک به بیو تیک تاک بپردازم. با من تا انتهای این مطلب همراه باشید.

تیک تاک در حال حاضر یکی از محبوب ترین شبکه ها اجتماعی در کل دنیا به حساب می آید که تعداد کاربران آن از یک میلیارد نفر هم گذر کرده است. همین موضوع باعث شده تا توجه ها به سمت این شبکه اجتماعی نسبتا جدید بیشتر جلب شود و سازندگان برای رساندن آن به سطح جهانی تلاش کنند. یکی از قابلیت هایی که کمبود آن خیلی در تیک تاک احساس می شد نبودن امکان گذاشتن لینک در بیو پروفایل است که حدود چند سال پیش این قابلیت به صورت آزمایشی بر روی این برنامه قرار گرفت و حالا همه افراد می توانند از آن استفاده کنند..

اضافه کردن لینک به بیو تیک تاک

اگر تیک تاک خود را چک کنید گزینه ای برای قرار دادن لینک در بیو خود مشاهده نمی کنید. این موضوع به این دلیل است که این قابلیت فعلا برای حساب های تجاری تیک تاک فعال می باشد و حساب های عادی نمی توانند لینکی در بیو خود قرار دهند. به همین دلیل قبل از اینکه بخواهید لینکی در بیو خود بگذارید باید اکانت خود را تجاری کنید.

تبدیل اکانت عالی تیک تاک به تجاری

برای اینکه بتوانید اکانت تیک تاک خود را از عالی به تجاری تبدیل کنید باید حداقل های لازم یعنی داشتن حداقل 1000 دنبال کننده را داشته باشید. بعد از آن می توانید با دنبال کردن مراحل زیر اکانت خود را خیلی راحت و ساده تجاری کنید. ( دقت کنید این حداقل برای قرار دادن لینک در تیک تاک نیاز است و اگر آن را نداشته باشید بعد از تبدیل اکانت نمی توانید لینکی در بیو خود قرار دهید)

  1. ابتدا وارد برنامه تیک تاک شوید.
  2. سپس در به صفحه پروفایل بروید. برای این کار در تیک تاک در پایین صفحه بر روی عکس آدمک یا عکس پروفایل خود کلیک کنید.
  3. سپس بر روی سه خط بالای صفحه لمس کنید تا منوی برنامه برایتان باز شود.
  4. در ادامه به بخش settings and privacy بروید.
  5. سپس بر روی گزینه manage account کلیک کنید.
  6. در این صفحه به دنبال گزینه switch to business account را مشاهده می کنید. آن را لمس کنید.
  7. بعد از اینکه مراحل آن را طی کردید اکانت شما تجاری می شود و می توانید از امکانات بیشتری استفاده کنید.

آموزش برقراری تماس تصویری در اینستاگرام + ترفندهای آن

افزودن لینک به بیو تیک تاک

حالا که اکانت خود را تجاری کردید می توانید به بیو خودتان لینک اضافه کنید. برای اینکار مراحل زیر را انجام دهید:

  1. ابتدا وارد تیک تاک شوید.
  2. سپس در پایین صفحه بر روی گزینه آدمک یا عکس پروفایل خود کلیک کنید.
  3. سپس بر روی گزینه edit profile لمس کنید.
  4. در این صفحه و در قسمت website می توانید لینک مدنظرتان را قرار دهید.
  5. در این بخش نیازی نیست که حتما آدرس شما https داشته باشد و می توانید هر url که خواستید در این بخش قرار دهید.

اضافه کردن لینک به بیو تیک تاک

چرا نمی توانیم لینک در بیو تیک تاک قرار دهم؟

این موضوع می تواند دلایل مختلفی داشته باشد. به طور کلی برای اینکه بتوانید در بیو خودتان لینک قرار دهید اکانت شما باید حتما تجاری شده باشد برای همین اگر اکانت خود را تجاری نکردید از طریق آموزش بخش اول آن را تجاری کنید. همچنین اکانت شما طبق برسی ها باید حدود 1000 نفر به بالا باشد تا بتوانید لینک در بیو خود بگذارید. همچنین این موضوع را هم در نظر بگیرید که ممکن است هنوز این قابلیت در برخی کشور ها فعال نباشد.

ساده‌ترین روش برای افزودن لینک به استوری اینستاگرام

چگونه چندین لینک در بیو تیک تاک قرار دهم؟

این کار به صورت طبیعی انجام پذیر نیست و شما نمی توانید این کار را انجام دهید. اما ابزار هایی وجود دارند که به شما این امکان را می دهد که چندین لینک را درون یک لینک قرار دهید و سپس لینک نهایی را در تیک تاک خود قرار دهید. linktr.ee یکی از ابزار هایی است که در این زمینه فعالیت می کند اگر قصد دارید چندین لینک بر روی تیک تاک قرار دهید پیشنهاد می کنم حتما از این ابزار استفاده کنید.

به طور کلی این روز ها شبکه های اجتماعی پیشرفت های زیادی کردند و به همین دلیل بسیاری از افراد از آنها برای توسعه کسب و کار های خود  کسب درآمد و… استفاده می کنند و امکان اضافه کردن لینک به بیو به آنها کمک می کند تا بتوانند بهتر از این فضا استفاده کنند. اینستاگرام نیز یکی دیگر از شبکه های اجتماعی است که کاربران زیادی به خصوص در ایران دارد و به همین دلیل کسب و کار های زیادی از آن استفاده می کنند. به همین دلیل مجموعه زرممبر در کنار خدمات خود اقدام به ارائه خدمات خرید فالوور فیک اینستاگرام نیز کرده است تا بتوانید خیلی راحت تر در این شبکه های اجتماعی پیشرفت کنید.