خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » آموزش » ساده‌ترین روش برای افزودن لینک به استوری اینستاگرام [مطابق با آپدیت جدید]

شبکه اجتماعی اینستاگرام در سال ۲۰۱۰ توسط کوین سیستروم و مایک کرایگر ساخته شد. نام این برنامه از کلمات instant camera & telegram گرفته شده است که به معنی پیام‌رسانی سریع از طریق عکس می‌باشد. این شبکه اجتماعی در همان سال‌های ابتدایی موفقیت بسیاری کسب کرد و الان جزو برترین و شناخته‌شده‌‌ترین شبکه‌های اجتماعی است. در سال ۲۰۱۲ شرکت متا (فیسبوک) اینستاگرام را به ارزش یک میلیارد دلار خرید. امروزه این شبکه اجتماعی که بیش از یک میلیارد عضو دارد، با محبوبیت روز افزونی که در میان کاربران دارد احتمال اینکه اینستاگرام از شبکه اجتماعی متا جلو بزند زیاد است. اپلیکیشن اینستاگرام امکانات و قابلیت‌های بسیاری دارد که توانسته است نظر میلیون‌ها کاربر را در سراسر جهان به خود جلب کند. این امکانات شامل آپلود عکس و فیلم، اصلاح عکس و فیلتر، ذخیره کردن پست، آپلود پست‌های چند اسلایدی، کامنت‌های سازماندهی شده، گذاشتن لینک در استوری اکانت‌های تجاری و… می‌باشد.

 

اضافه کردن لینک به استوری

استوری از مهم‌ترین بخش‌های برنامه اینستاگرام است که معمولا بیشتر از پست دیده می‌شود. یکی از راه‌های افزایش مخاطب و بالا بردن پیج اینستاگرام، گذاشتن لینک در استوری است. اضافه کردن لینک به استوری اهمیت این قابلیت اینستاگرام را دوچندان کرده است. گذاشتن لینک در استوری باعث می‌شود بازدیدکنندگان وب‌سایت شما بسیار بیشتر شود. همانطور که اطلاع دارید در بیو اینستاگرام امکان گذاشتن لینک وجود دارد. اما اینستاگرام اجاره گذاشتن بیش از یک لینک در بیو را به کاربران نمی‌دهد. برخلاف بیو در اینستاگرام دست شما بازتر است و می‌توانید چندین لینک را به فالوورها معرفی کرده و آن‌ها را به وب‌سایت، کانال تلگرام و اپلیکیشن‌های خود هدایت کنید.

 

شرایط اضافه کردن لینک به استوری اینستاگرام

قبلاً برای اینکه کاربری بتواند در استوری حساب کاربری خود لینکی را به اشتراک بگذارد، شرایطی وجود داشت. در مرحله اول باید صفحه فرد حتما تجاری باشد، همچنین تعداد دنبال‌کنندگان آن پیج بالای ده هزار نفر باشد. با این حال ترفندهایی برای گذاشتن لینک استوری بدون داشتن شرایط بالا وجود دارد.

در این روش یک ویدیو که زمان آن بیش از یک دقیقه است را به صورت IGTV در صفحه خود پست کنید.

در قسمت Title عنوان ویدیو و در قسمت description لینکی که مورد نظرتان هست را بگذارید.

به قسمت استوری رفته و یک تصویر ساده به عنوان پس زمینه انتخاب کنید.

زمانی که ویدیو آپلود شد دوباره به قسمت استوری بروید، این بار در قسمت بالای صفحه استوری آیکون لینک را می‌بینید.

روی این آیکون کلیک کنید.

در صفحه باز شده IGTV ویدیویی که به اشتراک گذاشتید را انتخاب کنید.

با انجام این کارها هرکس استوری شما را ببیند و روی عبارت title ضربه بزند، لینک شما برای او نمایش داده می‌شود. فرد می‌تواند با کلیک روی لینک، به صفحه مورد نظر منتقل شود.

روش گفته شده برای زمانی بود که این امکان برای پیج‌های تجاری بالای ده هزار فالوور فعال بود. اما الان اینستاگرام در آپدیت جدید خود این امکان را برای تمامی حساب‌های کاربری با هر تعداد فالوور فعال کرده است.

 

آموزش گذاشتن لینک در استوری

گذاشتن لینک در استوری

  • وارد برنامه اینستاگرام شوید.
  • در قسمت استوری، فیلم یا عکس مورد نظر خود را آماده کنید.
  • پس از انتخاب تصویر آیکون استیکر در بالای صفحه را بزنید.
  • در صفحه باز شده استیکر مربوط به لینک را انتخاب کنید.
  • پس از انتخاب استوری لینک صفحه‌ای باز می‌شود که در این قسمت باید لینک صفحه مورد نظر را جای‌گذاری کنید.
  • در این بخش آدرس کامل صفحه مورد نظر خود را تایپ کنید.
  • گزینه Done را بزنید تا لینک شما ذخیره شود.
  • با توجه به اینکه در بیشتر مواقع لینک چندان واضح نیست، بهتر است از جملات یا استیکرهایی برای راهنمایی فالوورها و بازدید از لینک استفاده کنید.
  • جملاتی مانند: برای مشاهده اطلاعات بیشتر کلیک کنید، صفحه را به سمت بالا بکشید، از وب‌سایت‌ ما دیدن نمایید و…
  • با نوشتن اینگونه جملات مخاطبان متوجه می‌شوند در استوری شما لینکی وجود دارد و با کلیک روی آن، وارد صفحه مورد نظر شده و در نتیجه بازدید لینک بالا می‌رود‌. با انجام این مراحل ساده می‌توانید لینک کانال تلگرام، وب‌سایت و شبکه‌های اجتماعی دیگر را در استوری اینستاگرام قرار دهید.

اضافه کردن لینک به استوری اینستاگرام

کاربردهای لینک در استوری اینستاگرام

گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام برای پیج‌های مختلف کاربردهای متفاوتی دارد. اما در حالت کلی کاربران اینستاگرام از لینک در استوری برای تبلیغ کسب و کار خود یا دیگران استفاده می‌کنند. در ادامه به توضیح مختصری از کاربردهای قرار دادن لینک در استوری می‌پردازیم.

 

گذاشتن لینک وب‌سایت در استوری

افرادی که قصد دارند از طریق اینستاگرام به جذب مخاطب برای سایت خود بپردازند، می‌توانند از این قابلیت استفاده کنند. این قابلیت برای پیج‌های اینستاگرام مخصوصا پیج‌های فروشگاهی که قصد دارند وب‌سایت خود را در استوری تبلیغ کنند بسیار کاربردی است. برای این کار کافی است طبق مراحل گفته شده لینک سایت را در استوری قرار دهید. همچنین اگر می‌خواهید یک محصول بخصوص را تبلیغ کنید، لینک صفحه مربوط به فروش محصول مورد نظر را در استوری اینستاگرام قرار دهید.

 

گذاشتن لینک شبکه‌های اجتماعی در استوری

یکی دیگر از کاربردهای گذاشتن لینک در استوری این است که می‌توانید لینک صفحه دلخواه خود از شبکه‌های اجتماعی دیگر را هم در استوری آپلود کنید. می‌توانید برای جذب مخاطب بیشتر لینک کانال یا گروه‌های خود را در استوری قرار دهید.

 

قابلیت لینک‌دهی داخلی

نوع خاصی از گذاشتن لینک در استوری، لینک‌دهی داخلی است. در این حالت لینکی به اشتراک گذاشته می‌شود که مربوط به خود برنامه اینستاگرام است‌. وقتی شما یکی از پست‌های منتشر شده خود در اینستاگرام را در استوری خود قرار می‌دهید، در واقع لیک لینک‌دهی داخلی انجام داده‌اید. این کار را برای پست پیج‌های دیگر هم می‌توانید انجام دهید، به شرطی که پیج مورد نظر عمومی باشد. البته قرار دادن لینک پروفایل و پست‌های IGTV در استوری اینستاگرام هم می‌تواند جزو لینک‌دهی داخلی محسوب شود‌‌.

 

لایک فیک اینستاگرام

میزان لایک پست‌های شما در اینستاگرام به قدری قابل اهمیت است که می‌تواند تضمین کننده موفقیت شما در زمینه کسب و کار شود. اگر به دنبال توسعه کار و شغل خود هستید علاوه بر افزایش فالوور باید به فکر افزایش تعداد لایک پست‌های خود نیز باشید. خرید لایک ایرانی در واقع راهی برای جذب مخاطب بیشتر و جلب اعتماد آن‌ها می‌باشد. طبیعتاً مخاطبان به پیجی که دارای فالوور و لایک متناسب و با تعداد بالا می‌باشد اعتماد بیشتری دارند.