خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » اینستاگرام » آموزش دانلود عکس پروفایل اینستاگرام ( 4تا از ساده ترین روش ها)

یکی از قابلیت های بسیار بدی که اینستاگرام دارد این است که نمی توان در داخل این برنامه تصاویر پروفایل کاربران را به صورت بزرگ دید. تمام تصاویری که کاربران آپلود می کنند چه کوچک باشد چه بزرگ در یک دایره کوچک به شما نمایش داده می شود. حال ممکن است شما بنا به دلایل مختلفی نیاز به دانلود عکس پروفایل اینستاگرام داشته باشید. در این مطلب به چندین روش برای دانلود عکس پروفایل اشاره می شود که می توانید توسط این روش ها خیلی راحت عکس پروفایل دیگران را دانلود کنید. در ادامه با زر ممبر – فروشگاه خرید ممبر ایرانی همراه باشید.

 

دانلود عکس پروفایل اینستاگرام

شما ممکن است در طول مدتی که در اینستاگرام گشت می زنید با عکس های پروفایل زیبایی مواجه شده باشده باشید که از انها خیلی خوشتان بیاید و دوست داشته باشید که این عکس ها را برای خود داشته باشید یا اینکه بخواهید خودتان از آن استفاده کنید. همچنین ممکن است این عکس برای شخصی باشد و شما دوست داشته باشید تا عکس او را در ابعاد واقعی ببینید. همچنین ممکن است تا در طراحی یک مقاله، پروژه و ….. نیاز به عکس پروفایل داشته باشید. یا حتی ممکن است این عکس برای خود شما باشد ولی شما نسخه اصلی عکس را پاک کرده باشید و دوباره دوست داشته باشید این عکس را بدست بیاورید.

در کل دلایل مختلفی وجود دارد تا شما بخواهید به دانلود عکس پروفایل اینستاگرام رو بیاورید و به دنبال روش های این کار بگردید.

 

روش های دانلود عکس پروفایل اینستاگرام:

برای دانلود عکس پروفایل اینستاگرام روش های مختلفی وجود دارد. در ادامه به 4 تا از بهترین این روش ها می پردازیم که خیلی سریع می توانید با استفاده از آنها عکس پروفایل فرد را دانلود کنید.

دانلود عکس پروفایل اینستاگرام instadp

روش اول استفاده از سایت instadp

یکی از ساده ترین روش ها استفاده از سایت instadp است. شما فقط کافی است ابتدا به آدرس این سایت مراجعه کنید. سپس درون کادر  نمایش داده شده فقط نام کاربری فردی که می خواهید عکس پروفایل او را دانلود کنید را بزنید. بعد باید دکمه View dp را فشار دهید. سپس این سایت خیلی سریع برای شما عکس پروفایل فرد را در اندازه واقعی و به صورت مربع نشان می دهد. می توانید در صورت نیاز عکس مورد نظر را بارگیری کنید و از ان استفاده نمایید.

پیشنهاد می شود مطلب پیدا کردن افراد نزدیک شما در تلگرام، دروغ یا واقعیت؟ را بخوانید.

روش دوم استفاده از اپ instadp

شاید استفاده مدام از سایت instadp بسیار کار سختی باشد و کمی زمان ببرد. شما می توانید برای راحتی کار از اپ این سایت استفاده کنید و آن را روی گوشی موبایل خود نصب کنید. سپس بازم فقط یک آدرس وارد می کنید و عکس برای شما نمایش داده می شود. در صورتی که می خواهید به تعداد بالای برای عکس های مختلف این کار را انجام دهید پیشنهاد ما اپ این سایت است چون کارکردن با ان خیلی راحت تر است و می تواند کار شما را بسیار سریع تر انجام دهد. با استفاده از این اپ خیلی راحت می توانید اقدام به دانلود عکس پروفایل اینستاگرام دیگران بکنید.

 

روش سوم استفاده از سایت izuum

ممکن است سایت بالا برای شما کار نکند و خودتان هم نخواهید اپ آن را نصب کنید. ان وقت است که می توانید از سایت های مشابه استفاده کنید. یکی از این سایت ها izuum است. خیلی راحت با وارد شدن به این سایت با یک کادر رو به رو می شوید که باید یوزرنیم فرد را آنجا وارد کنید و سپس عکس را در اندازه کامل و با کیفیت بالا و به صورت مربع ببینید. بعد از آن می توانید در صورتی که نیاز دارید این عکس را دانلود کنید.

سایت های دیگری نیز وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید ولی با همین دو تا سایت احتمالا کارتان راه می افتد و خیلی راحت می توانید تصویر پروفایل فرد را دانلود کنید و از آن استفاده کنید.

پیشنهاد می شود مطلب آموزش قرار دادن لینک (لینک دار کردن متن) در تلگرام بدون استفاده از ربات را بخوانید.

ربات regram

روش چهارم استفاده از ربات regram

اگر از تلگرام نیز استفاده می کنید کار شما خیلی راحت است چون می توانید با استفاده از یک ربات اقدام به این کار کنید. ربات regram قابلیت های بسیاری دارد که بدرد افرادی می خورد که با اینستاگرام زیاد کار می کنند. مثلا می توانید با استفاده از قابلیت های این ربات اقدام به دانلود لایو های افراد کنید و آنها را برای خود سیو کنید. همچنین می توانید ویدیو های igtv افراد را برای خود سیو کنید و داشته باشید. یا اینکه می توانید یک پست فرد را که دوست دارید خیلی راحت دانلود کنید. همچنین می توانید همه پست های فرد را باهم دانلود کنید و یا می توانید با استفاده از این ربات اقدام به دانلود عکس پروفایل اینستاگرام کنید.

 

روش های معرفی شده هر نیاز و خواسته ای را پوشش می دهد. اگر می خواهید خیلی سریع کار شما انجام شود بهتر است به سراغ روش اول بروید. اما این روش برای شما کار نکرد روش سوم بسیار گزینه مناسبی است. اگر زیاد عکس های پروفایل افراد را دانلود می کنید و یا آنها را دوست دارید توی سایز اصلی مشاهده کنید می توانید از روش دوم استفاده کنید. اگر با هیچ کدام از این روش ها حال نکردید و خیلی زیاد با اینستاگرام سر و کار دارید روش چهارم بهترین گزینه برای شما به حساب می آید.

 

کلام آخر

در این مطلب به روش های دانلود عکس پروفایل اینستاگرام افراد پرداختیم. امیدواریم که این مطلب بدرد تان خورده باشد و توانسته باشد به شما کمک کند.

خدمات زر ممبر:

خرید ممبر گروه

خرید نظرسنجی تلگرام