خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » تلگرام » آموزش قرار دادن لینک (لینک دار کردن متن) در تلگرام بدون استفاده از ربات

تلگرام که همچنان پس از فیلترینگ یکی از محبوب‌ترین پیام‌رسان‌ها میان ایرانیان است، به تازگی ویژگی قرار دادن هایپرلینک در متن‌ها را برای کاربران فراهم کرده است. پیش از این اگر نیاز داشتید متن و لینک را با هم در کانال، گروه یا هر جای دیگر استفاده کنید می‌بایست از ربات‌های واسط استفاه می‌کردید و این کار زیبایی متن شما را کم می‌کرد. حالا با این بروزرسانی جدید تلگرام می‌توانید بدون استفاده از واسطه و ابزار جانبی، متن و لینک را با هم استفاده کنید.

قرار دادن لینک در تلگرام اندروید

ابتدا یک گروه، کانال یا پی‌وی شخصی که می‌خواهید لینک همراه با متن ارسال کنید را باز کنید، متن خود را بنویسید و کلمه‌ای که می‌خواهید لینک شود را انتخاب کنید.

 

متن را بنویسید سپس آن را هایلایت کنید و گزینه Create link را انتخاب کنید

در پنجره باز شده می‌بایست آدرس اینترنتی مد نظرتان را تایپ کنید و سپس اکی کنید. حالا خواهید دید که متن شما همراه با لینک شده است و می‌توانید به راحتی استفاده کنید.

قرار دادن لینک در تلگرام دسکتاپ

در ابتدا این ویژگی برای تلگرام کامپیوتر یا همان تلگرام دسکتاپ عرضه شد، این روش نیز شبیه به اندروید است و در ابتدا باید جایی که می‌خواهید متن همراه با لینک را ارسال شود را باز کنید، سپس متن را بنویسید و کلمه‌ای که می‌خواهید آدرس اینترنتی با آن ادغام شود را انتخاب کنید و از روی کیبرد کلید ترکیبی CTRL + K بفشارید. یک باکس جدید باز خواهد شد که شامل فیلدهای Text و URL است، فیلد Text که همان متن انتخابی شما است و فیلد URL را باید با آدرسی که می‌خواهید کلمه به آن لینک شود پر کنید. پس از انجام این کار ها می‌بایست روی دکمه Create کلیک کنید و متن را ارسال کنید.

در صورتی که به هر دلیلی نمی‌توانید از کلید ترکیبی CTRL + K استفاده کنید می‌توانید متنی که می‌خواهید لینک شود را انتخاب کنید سپس راست کلیک کنید و از منوی Formatting گزینه Create Link را انتخاب کنید.

در صورتی که در هر یک از بخش‌ها مشکلی داشتید می‌توانید از طریق قسمت نظرات همین مطلب با ما در میان بگذارید.