خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » اینستاگرام » نحوه آپلود ویدیو بیشتر از 1 دقیقه در اینستاگرام ( 4 روش خیلی راحت)

اینستاگرام یکی از محبوب ترین پیام های حال حاضر در ایران به حساب می آید که توانایی آپلود عکس و فیلم را به شما می دهد. در این برنامه شما قادر هستید تا ویدیو ای کمتر 1 دقیقه را آپلود کنید. اما بسیاری از افراد به دنبال روشی برای آپلود ویدیو های طولانی در اینستاگرام هستند چون معمولا ویدیو هایی که افراد ضبط می کنند چند دقیقه است. برای این کار روش های بسیار زیادی وجود دارد که برخی سخت، برخی دیگر کار نمی کنند و برخی نیز قابل تایید نیستند. برای همین ما در این مطلب به بهترین روش های آپلود ویدیو بیشتر از 1 دقیقه در اینستاگرام می پردازیم که با استفاده از آن می توانید ویدیو های چند ده دقیقه را آپلود کنید.

اینستاگرام بیشتر به یک شبکه اجتماعی برای عکس ها معروف است و اصلی ترین کانتنتی که می توان در آن گذاشت عکس است. اما امروزه دیگر محتوای ویدیو ای بسیار فراگیر شده است و بسیاری از کاربران از ان استقبال می کنند و ترجیح می دهند تا محتواهای ویدیو ای را تماشا کنند. بسیاری از تحقیقات و آنالیز ها نیز این موضوع را نشان می دهند. اما محدود گذاشتن ویدیو های 1 دقیقه ای کمی کار را مشکل کرده است و افراد به دنبال روش هایی برای دور زدن آن هستند.

همین الان مطلب راهنمای استفاده از واتساپ وب (صفر تا صد + آپدیت) را بخوانید.

آپلود ویدیو های بیشتر از 1 دقیقه در اینستاگرام

در ادامه شما را با بهترین روش های این کار آشنا می کنیم. برخی از آنها توسط اپ های دیگر قابل انجام است و برخی نیز درون خود اینستاگرام قابل انجام است. باز زر ممبر مرکز خدمات خرید ممبر اد اجباری، خرید ممبر آفلاین، خرید لایک تلگرام تا انتها همراه باشید.

آپلود ویدیو های بیشتر از 1 دقیقه در اینستاگرام

آپلود ویدیو با طول بیشتر از 1 دقیقه در اینستاگرام از طریق تکه تکه کردن

یکی از ساده ترین روش ها برای اینکه بتوانید ویدیو های چند دقیقه آپلود کنید این است که آنها را به چند تکه 1 دقیقه ای تقسیم کنید و سپس آن را آپلود کنید. شما می توانید این کار را در کامپیوتر و گوشی موبایل با برنامه های مختلف انجام دهید و با روش های مختلفی آن را آپلود کنید.

  1. می توانید ویدیو ها را به بخش های یک دقیقه ای تقسیم کنید و هر کدام را در یک پست جداگانه منتشر کنید. البته باید ویدیو شما طوری باشد که هر 1 دقیقه اش مفهوم و معنی خودش را داشته باشد.
  2. می توانید ویدیو ها را به تکه های 1 دقیقه تقسیم کنید و سپس درون یک پست منتشر کنید. شما درون هر پست می توانید تا 10 ویدیو منتشر کنید یعنی می توانید 10 دقیقه ویدیو را در یک پست به صورت اسلایدی بارگذاری کنید.

آپلود ویدیو های طولانی در اینستاگرام با استفاده از igtv

یکی از جذاب ترین و بهترین قابلیت هایی که به اینستاگرام اضافه شده است igtv می باشد که شما می توانید در آن ویدیو های طولانی را آپلود کنید و بعد در اختیار افراد بگذارید که آنها را تماشا کنند. انجام این کار خیلی راحت است فقط کافی است ویدیو را درون ای جی تی وی اپلود کنید و بعد آن را درون خود igtv منتشر کنید. همچنین می توانید تیک پست هم بزنید که 1 دقیقه از اول ویدیو شما به صورت پست نمایش داده شود. بسیاری از افراد دیگر از این روش استفاده می کنند چون هم راحت تر است و هم می توان ویدیو های طولانی را در آن بارگذاری کرد.

البته باید این را بدانید که از طریق موبایل مدت زمان کمی می توان ویدیو آپلود کرد اما اگر می خواهید ویدیو های 20 دقیقه و نیم ساعت منتشر کنید باید توسط کامپیوتر این کار را انجام دهید. همچنین بهتر است  حجم ویدیو شما زیاد نباشد که در آپلود آن با مشکل مواجه نشوید. بهتر است ویدیو های شما بین 10 الی 15 دقیقه و در حجم 200 الی 300 میگ باشد که اپلود آن را برایتان راحت باشد.

همین الان مطلب بهترین ربات بازی تلگرام (از منچ تا مافیا + آپدیت 2020) را بخوانید.

برش خودکار ویدیو ها و آپلود آن در اینستاگرام

یکی از روش های جدید برای آپلود ویدیو های بیشتر از 1 دقیقه در اینستاگرام استفاده از اپلیکیشن های TRIM است که تعداد انها نیز بسیار زیاد است و می توان چندتا از آنها را تست کنید و از بهترین آنها استفاده کنید. در این برنامه ها ویدیو ها به صورت خودکار برش داده می شوند و ادامه کار نیز به دو صورت اتوماتیک یا دستی است. در حالت دستی شما باید خودتان ویدیو ها را آپلود کنید و در حالت اتوماتیک برنامه خودش ویدیو ها را برش می دهد و خودش هم منتشر می کند.

برنامه های مختلفی از جمله: Continual for Instagram و Story Splitter و CutStory سه تا از بهترین برنامه های ممکن در این زمینه هستند که استفاده از انها نیز بسیار راحت است و هیچگونه سختی ندارد.

 

کلام آخر

در این مطلب سعی شده که بهترین روش ها برای آپلود ویدیو های بیشتر از 1 دقیقه در اینستاگرام را معرفی کنیم. امیدوارم این مطلب برایتان مفید بوده باشد.