خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » اینستاگرام » چگونه لست سین (last seen) اینستاگرام را مخفی کنیم؟ آپدیت 2024

بسیاری از ما دوست نداریم که فعالیتمان در شبکه های اجتماعی توسط دیگران رصد شود. به همین دلیل اینستاگرام امکان مخفی کردن لست سین را برای کاربران خود فراهم کرده تا بتوانند فعالیت خود را در اینستاگرام از دیگران پنهان کنند. در این مطلب قصد دارم تا به نحوه مخفی کردن لست سین اینستاگرام طبق آپدیت های جدید آن بپردازم. در ادامه با زر ممبر فروشگاه خرید ممبر فیک تلگرام همراه باشید.

یکی از قابلیت های بسیار جذاب اینستاگرام بخش دایرکت آن است که عملا باعث می شود تا افراد بتوانند خیلی راحت از طریق خود اینستاگرام به یکدیگر پیام بدهند و به سراغ اپ های پیام رسان دیگر نروند. یکی از قابلیت هایی که در تمام پیام رسان ها مورد توجه قرار دارند و بسیاری از افراد آن را می پسندند قابلیت لست سین است که یعنی کسی نمی تواند بفهمد که دقیقا شما چه زمانی آنلاین بودید و چه زمانی در برنامه حضور دارید. خوشبختانه اینستاگرام نیز به نظر کاربران احترام گذاشته است و این قابلیت را اضافه کرده است تا افراد بتوانند از ان استفاده کنند.

آموزش مخفی کردن لست سین اینستاگرام

ویژگی Activity Status به فالوور های شما این امکان را می دهد تا بدانند شما چه زمانی آنلاین هستید و در چه تایم هایی فعالیت می کنید. این ویژگی باعث برای تعامل با افراد بسیار سودمند است اما ممکن است بنابر دلایل شخصی و حفظ حریم خصوصی بخواهید وضعیت آنلاین بودن خود را پنهان کنید. خوشبختانه اینستاگرام این امکان را در اختیار فراد قرار داده تا بتوانند خیلی ساده Activity Status خود را از دیگران پنهان کنند.

مخفی کردن وضعیت آنلاین بودن در اینستاگرام

آیا می توان لست سین اینستاگرام را مخفی کرد؟

برای بسیاری از افراد این سوال وجود دارد که آیا می توان در اینستاگرام لست سین خود را مخفی کنند یا نه؟ باید بگویم بله! ولی این موضوع خیلی همه گیر نشده است و هنوز افراد زیادی نمی دانند دقیقا باید چطور این کار را انجام دهند. این موضوع به قدری ناشناخته است که حتی بسیاری نمی دانند که اینستاگرام قابلیت لست سین دارد یا نه؟

نحوه جلوگیری و بازیابی پیج مسدود شده اینستاگرام به دلیل Vpn

آموزش خاموش کردن active status در اینستاگرام

قابلیت لست سین در اینستاگرام وجود دارد و به صورت پیش فرض نیز فعال است. شما می توانند تصمیم بگیرید که آیا همچنان فعال بماند یا اینکه دلتان می خواهد آن را خاموش کنید. برای مخفی کردن لست سین تنها کافی است یکسری کارهای ساده را انجام دهید.

ابتدا وارد برنامه اینستاگرام شوید و به پروفایل خود بروید.

بر روی سه خط بالای صفحه کلیک کنید و گزینه Settings and privacy را انتخاب کنید.

وارد بخش Settings and privacy اینستاگرام شوید.

در بخش How others can interact with you وارد قسمت Messages and story replies شوید.

وارد قسمت Messages and story replies اینستاگرام شوید.

سپس Show activity status را انتخاب کنید.

بخش Show activity status در تنظیمات اینستاگرام

حالا گزینه Show Activity Status را خاموش کنید.

خاموش کردن لست سین اینستاگرام

6 تا از بهترین برنامه های ادیت ویدیو ریلز اینستاگرام

آموزش پنهان کردن last seen اینستاگرام از طریق مرورگر

اگر از نسخه وب اینستاگرام استفاده می کنید یا نه اپ موبایل آن درسترسی ندارید می توانید با طی کردن مراحل زیر به راحتی لست سین اینستاگرام از طریق وب مخفی کنید.

ابتدا وارد وبسایت اینستاگرام شوید.

بر روی گزینه more پایین صفحه کلیک کنید.

وارد بخش settings شوید.

سپس وارد قسمت Messages and story replies شوید.

Active status تنظیمات اینستاگرام وب

گزینه Show activity status را انتخاب کنید.

حالا می توانید با خاموش کردن گزینه Show activity status لست سین خود را مخفی کنید.

پنهان کردن active status اینستاگرام

سوالات متداول درباره‎‎ی مخفی کردن last seen در اینستاگرام

چگونه آخرین بازدید خود را در اینستاگرام برای شخصی خاص مخفی کنیم؟

شما نمی توانید لست سین خود را برای یک شخص خاص پنهان کنید. اگر می خواهید آن فرد آخرین فعالیت شما را مشاهده نکند تنها می توانید وضعیت فعالیت خود در بخش تنظیمات به صورت کلی غیرفعال کنید.

چرا نمی توانم ببینم شخصی در اینستاگرام آنلاین است یا نه؟

اگر نمی توانید وضعیت آنلاین بودن افراد را در اینستاگرام ببینید به احتمال زیاد آن فرد نمایش وضعیت فعالیت خود را غیرفهال کرده است.

لست سین اینستاگرام برای چه کسانی نمایش داده می شود؟

لست سین اینستاگرام به همه افراد نمایش داده نمی شود بلکه فقط به برخی از افراد نمایش داده می شود. لست سین شما به افرادی که شما آنها را فالو کردید و یا به انها دایرکت دادید مشخص می شود و وقتی آن را مخفی کنید دیگر نمایش داده نمی شود.

چگونه متوجه شویم شخصی در اینستاگرام آنلاین است یا نه؟

برای دیدن وضعیت آنلاین بودن افراد در اینستاگرام تنها کافیست به بخش دایرکت و مکالمه خود با آنها بروید. اگر در آنها نتوانستید وضعیت آنلاین بودن شخص مدنظر را ببینید ممکن است آن را پنهان کرده باشد یا شما توانایی این کار را نداشته باشید.

کلام آخر

در این مطلب از زرممبر مرکز خدمات خرید خرید ممبر واقعی گروه، ممبر واقعی تلگرام و.. به شما نحوه مخفی کردن لست سین اینستاگرام را آموزش دادیم. امیدوارم برایتان مفید بوده باشد. اگر سوالی یا ابهامی دارید می توانید در بخش نظرات آن را مطرح کنید.