خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » اینستاگرام » ارسال گیف در استوری اینستاگرام + حل مشکل باز نشدن گیف ها

امروزه اینستاگرام یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی حال حاضر در ایران به حساب می آید. استوری یکی از قابلیت های بسیار عالی این شبکه اجتماعی می باشد که شما می توانید مخاطبین خود را لحظه به لحظه با خود همراه کنید. یکی از مواردی که افراد بسیاری سوال داشتند گذاشتن گیف در استوری اینستاگرام است. گیف نوعی مدیا و تصویر متحرک است که طرفداران بسیاری دارد و می تواند استوری های شما را بسیار جذاب تر کند. به تازگی اینستاگرام در آپدیت های خود قابلیت ارسال گیف در استوری اینستاگرام را اضافه کرده است. در ادامه با زر ممبر فروشگاه خرید لایک تلگرام همراه باشید.

قطعا گیف ها مدیایی هستند که همه ما آنها را دوست داریم. در پیام رسان ها این نوع مدیا بسیار مورد استفاده قرار میگیرد و بسیاری از افراد حرف های خود را با استفاده از این گیف ها می زنند. در واقع گیف نوعی ویدیو کوتاه یا تصویر متحرک است که کیفیت قابل قبولی دارد اما حجم آن بسیار کم است و فرد خیلی سریع می تواند آن را بدون داشتن سرعت اینترنت بالا تماشا کند. شاید شماهم در برخی از استوری های پیج های مختلف گیف های مختلف را دیده باشید اما خودتان دقیقا ندانید که چطوری باید گیف ها را درون استوری های خود قرار دهید. گذاشتن گیف ها کار چندان پیچیده ای نیست و خیلی راحت تنها با چندین مرحله ساده می توانید این کار را انجام دهید.

آموزش ارسال گیف در استوری اینستاگرام

برای اینکه بتوانید یک گیف به استوری خود اضافه کنید تنها با چند کلیک می توانید این کار را انجام دهید. اما چندین نکته است که باید قبل از انجام مراحل آنها را رعایت کنید. ابتدا نکات زیر را بخوانید و سپس مراحل را انجام دهید.

ابتدا توجه کنید که اینستاگرام شما حتما آپدیت باشد و در صورتی که اینستاگرام شما آپدیت نیست حتما آن را از مارکت های معتبر آپدیت کنید. این کار باعث می شود تا میزان خطای کار به حداقل برسید.

این آموزش بر اساس نسخه فعلی اینستاگرام و ورژن اندروید آن داده شده است اما تمام مراحل کار و شیوه ها در ورژن ها و نسخه های دیگر نیز کم و بیش شبیه به همین مراحل هستند و با کمی وقت گذاشتن می توانید آنها را انجام دهید.

همین الان مطلب ترفند های استوری اینستاگرام – چگونه استوری جذابی طراحی کنیم! را بخوانید.

ارسال گیف در استوری اینستاگرام

مراحل گذاشتن گیف در استوری اینستاگرام

ابتدا مطمئن شوید که اینستاگرام شما آپدیت است. سپس آن را اجرا کنید و به بخش هوم اینستاگرام مراجعه کنید تا بتوانید مراحل بعدی ارسال گیف در استوری اینستاگرام را انجام دهید.

از بالا بر روی عکس دوربین کلیک کنید تا بتوانید یک استوری قرار دهید. البته می توانید از روش های دیگری نیز به بخش استوری در اینستاگرام وارد شوید.

سپس عکس و فیلم مورد نظر خود را برای استوری انتخاب کنید و استوری خود را کامل بسیاری و تمام ویرایش های آن را انجام دهید. بعد از اینکه تمام مراحل تمام شد می توانید اقدام به گذاشتن گیف در اینستاگرام کنید.

برای اینکه بتوانید یک گیف را قرار دهید باید از بالای همین صفحه روی آیکونی که شبیه یک صورت چهارگوش می باشد کلیک کنید. این بخش مخصوص گذاشتن جلوه های خاص و ویژه، شکلک ها و… در استوری اینستاگرام می باشد.

بعد باید بر روی گزینه gif لمس کنید تا به بخش بسیار زیادی از تصاویر متحرک هدایت شوید. سپس هر کدام را که می خواهید انتخاب کنید و روی استوری خود قرار دهید و در نهایت می توانید استوری خود را منتشر کنید.

چندین سوال متداول درباره ی گذاشتن گیف در استوری اینستاگرام

آیا می توان برای خودم گیف مخصوص درست کنم؟

بله شما می توانید یک گیف مخصوص به خود را درست کنید و از ان استفاده کنید. برای این کار تنها باید از سایت giphy استفاده کنید و گیف مورد نظر خود را آماده کنید.

چرا گیف ها برای من باز نمی شود؟

یکی از مشکلاتی که افراد زیادی با آن سر و کار دارند باز نشدن گیف های آنها است. بسیاری گزارش دادند گه وقت وارد بخش گیف می شوند بسیاری از گیف های آنها باز نمی شود و آنها نمی توانند از آن استفاده کنند. این مشکل به دلیل آی پی شما می باشد. شما برای اینکه بتوانید از گیف ها استفاده کنید باید از روش های تغییر آی پی استفاده کنید و بعد از اینکه آی پی خود را تغییر دادید ارسال گیف در استوری اینستاگرام برای شما باز می شود و می توانید از آن استفاده کنید.

چرا کار من شبیه به مراحل کار شما نیست، چرا؟

ممکن است به این دلیل باشد که یا اینستاگرام شما آپدیت نیست و یا شما دارید از نسخه دیگری استفاده می کنید. توجه کنید که حتما از اینستاگرام اصلی و بروز استفاده کنید.

چرا نمی توان یک گیف خوب پیدا کنم؟

تعداد گیف ها در اینستاگرام بسیار زیاد است و اینکه بین این همه از گیف ها بگردید کار چندان عقلانی نیست. شما می توانید با سرچ کردن موضوع مورد نظر خود گیف های بسیار خوبی را پیدا کنید.

 

کلام آخر

در این مطلب به شما ارسال گیف در استوری اینستاگرام را آموزش دادیم. امیدوارم این مطلب برای تان مفید و کاربردی بوده باشد.