خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » اینستاگرام » آموزش گرفتن تیک آبی اینستاگرام از صفر تا صد (تنها در عرض 3 روز)

امروزه اینستاگرام یکی از پر مخاطب ترین شبکه های اجتماعی به حساب می آید. هر کاربر می تواند درون این شبکه اجتماعی برای خود یک اکانت درست کند و محدودیت های چندانی برای درست کردن اکانت وجود ندارد. به همین دلیل برای سایر کاربران پیدا کردن اکانت اصلی یک فرد یا شرکت بسیار سخت می شود. برای مثال اگر بخواهید درون اینستاگرام پیج یک بازیگر را پیدا کنید با انبوهی از پیج ها مواجه می شوید که دقیقا نمی دانید کدام یک اصل است؟ تیک آبی یکی از عواملی است که شرکت ها، برندها، افراد مختلف از آن استفاده می کنند تا اکانت اصلی خود را به مخاطبین خود دهند. در ادامه این مطلب قصد داریم به شما نحوه گرفتن تیک آبی اینستاگرام را آموزش دهیم. تا انتها با ما همراه باشید تا در آخر این مقاله یک تیک آبی از اینستاگرام دریافت کنید.

تیک آبی اینستاگرام مانند یک تیک درون ستاره ای آبی می باشد که بالای برخی از پیج ها نشان داده می شود. این تیک به این معنی است که فرد اکانت خود را وریفای کرده است. فرد برای اینکه بتواند اکانت خود را وریفای کند باید اطلاعات هویتی خود را به اینستاگرام دهد و به نوعی باید اینستاگرام به طور رسمی فرد را تایید کند. برای همین گرفتن تیک آبی برای اکانت های فیک ممکن پذیر نیست و فقط افراد اصلی و واقعی می توانند این تیک را دریافت کنند. بنابراین این تیک ضمانت اصل بودن شما در اینستاگرام می باشد. همچنین گرفتن تیک آبی اینستاگرام مزایای دیگری نیز دارد.

گرفتن تیک آبی اینستاگرام

حالا که اهمیت واقعی تیک آبی را فهمیدید قصد داریم تا در ادامه شما را قدم به قدم تا گرفتن این تیک همراهی کنیم. با ما همراه باشید.

گرفتن تیک آبی اینستاگرام

شرایط دریافت تیک آبی اینستاگرام:

برای دریافت تیک آبی یک سری شرایطی وجود دارد که فقط پیج هایی که دارای این شرایط باشند می توانند این تیک را دریافت کنند و عملا پیج های دیگر توانایی گرفتن آن را ندارند. این شرایط سخت نیز هستند و گرفتن آنها اصلا راحت نیست و نمی توان هر پیجی آن را دریافت کند.

اولین شرط این است که اکانت شما برای یک فرد یا شرکت و برند معتبر باشد. گرفتن تیک آبی برای اکانت های معمولی و تفریحی امکان پذیر نیست.

اکانت باید متعلق به یک فرد یا شرکت باشد و فقط یک اکانت از هر شرکت یا فردی می تواند تایید شود و تیک آبی دریافت کند.

باید اطلاعات اکانت شما کامل باشد و شما باید تمام اطلاعات مورد نیاز اکانت خود را پر کرده باشید.

اکانت شما باید شناخته شده باشد و توسط دیگران جستجو شود. اکانت هایی که سرچ کمی دارند یا محبوب نیستید توانایی دریافت تیک آبی را ندارند.

همین الان مطلب ترفند افزایش فالوور اینستاگرام رایگان (10k فالوور به راحتی بدست آورید) را بخوانید.

مراحل گرفتن تیک آبی اینستاگرام:

خیلی سریع می پردازیم به مراحل دریافت تیک آبی که شما هم بتوانید خیلی راحت این تیک را دریافت کنید. برای این کار باید تنها مراحل زیر را قدم به قدم انجام دهید.

ابتدا به بخش تنظیمات اینستاگرام خود بروید و سپس روی گزینه account کلیک کنید تا به یک صفحه دیگر که مربوط به اکانت شماست بروید. در آنجا گزینه request verification را کلیک کنید تا یک فرم برای شما باز شود. سپس شما باید اطلاعات مورد نیاز فرم را پر کنید تا بتوانید یک تیک آبی دریافت کنید.

ابتدا باید در بخش username نام حسابی که می خواهید برایش تیک آبی دریافت کنید را وارد کنید. سپس باید در بخش your full name نام کامل خود را وارد کنید. دقت کنید که این نام باید همان نام داخل مدارک شما باشد. اگر می خواهید اکانت یک شرکت را وریفای کنید باید نام کامل شرکت را ذکر کنید.

در بخش known as باید دوباره نام و نام خانوادگی خود یا شرکت را وارد کنید. سپس باید در بخش category دسته بندی مربوط به اکانت خود را انتخاب کنید. این دسته باید نزدیک ترین حالت ممکن به پیج شما باشد تا اکانت شما تایید شود. سپس باید  در بخش vaild photo identification مدرک شناسایی معتبری را برای اینستاگرام ارسال کنید. این مدرکت باید یا پاسپورت یا گواهی نامه بین المللی باشد که اینستاگرام شما را تایید کند.

از دادن اطلاعات کارت هویتی خود به اینستاگرام هم ترسی نداشته باشید این شرکت آنقدر معتبر است که نیازی نباشد حتی یک لحظه به آن شک کنید.

بعد از اینکه شما تمام اطلاعات لازم را پر کردید باید منتظر دریافت پاسخ اینستاگرام بمانید. این پاسخ می تواند یک روز یا حتی ماه ها طول بکشد و تنها کاری که از دست شما بر می آید این است که تنها صبر کنید و به جز صبر کار دیگری نمی توانید انجام دهید.

 

آیا واقعا با این همه دردسر باز هم تیک آبی دریافت کنم؟

واقعیت این است که تیک آبی نه تنها موجب تایید اصل بودن شما می شود بلکه اعتبار بسیار زیادی هم در اینستاگرام به شما می دهد. گرفتن این تیک در اعتماد کردن افراد به پیج شما تاثیر بسیار زیادی دارد.

زر ممبر مرکز خدمات ممبر اجباری، خرید ممبر آفلاین، ممبر فیک گروه

کلام آخر

در این مطلب به شما نحوه گرفتن تیک آبی اینستاگرام را آموزش دادیم. امیدوارم برای تان مفید بوده باشد و بتوانید تیک آبی را دریافت کنید.