خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » آموزش » بهترین روش های باز کردن قفل گوشی سامسونگ بدون نیاز به روت

در این روز ها دیگر گوشی های هوشمند به یکی از وسایل مهم و پرکاربرد زندگی همه ما تبدیل شده است و اطلاعات مهمی از ما در آن قرار دارد به همین دلیل بسیاری از ما از رمز ها و روش های مختلفی استفاده می کنیم تا امنیت و حریم خصوصی خود را حفظ کنیم. با این حال ممکن است گاهی اوقات رمز عبور خود را فراموش کنیم و نتوانیم گوشی خود را باز کنیم در این مطلب تصمیم گرفتم تا به آموزش باز کردن قفل گوشی سامسونگ بپردازم.

باز کردن قفل گوشی سامسونگ

امروزه دیگر بسیاری از افراد از روش هایی مانند تشخیص چهره و اثرانگشت استفاده می کنند تا هم امنیت گوشیشان بیشتر حفظ شود و هم دیگر برای باز کردن گوشی نیاز به وارد کردن رمز های سخت نداشته باشند. اما گاهی اوقات ممکن است که تشخیص چهره و اثر انگشت گوشی کار نکند و یا اینکه رمزعبور خود را به صورت کلی فراموش کرده باشیم.  روش های مختلف وجود دارد که بتوان قبل گوشی را باز کرد و هر کدام مزایا و معایب خود را دارد. من سعی کردم در ادامه روش های منطقی تر و راحت تری که همه افراد بتوانند آنها را انجام دهند به شما معرفی کنم.

آموزش آنلاک کردن گوشی های سامسونگ

استفاده از find my mobile برای باز کردن گوشی

یکی از ویژگی های جالبی که می تواند به شما کمک زیادی بکند همین قابلیت find my mobile است که به شما این امکان را می دهد تا بتواند گوشی همراه خود را پیدا کنید و یا قفل آن را از راه دور باز کنید. البته استفاده از این روش پیش نیاز هایی را لازم دارد که شامل:

تلفن هوشمند شما حتما باید روشن باشد.

تلفن شما حتما باید به اینترنت متصل باشد چه از طریق wifi و یا از طریق شبکه تلفن همراه

حساب سامسونگ شما باید در دستگاه تلفن همراهتان ثبت شده باشد.

حتما گزینه remote unlock در دستگاه و حساب کاربری شما فعال شده باشد.

اگر دارای شرایط بالا هستید می توانید از این قابلیت استفاده کنید. برای باز کردن قبل تلفن همراه سامسونگ خود تنها کافیست تا ابتدا وارد مرورگر شوید و سپس به آدرس زیر وارد شوید.

https://findmymobile.samsung.com

بعد از وارد شدن به آدرس بالا باید وارد حساب کاربری سامسونگ خود شوید و سپس در سمت راست دستگاهی که قصد بازگشایی رمز آن را دارید را انتخاب کنید. سپس می توانید بر روی گزینه unlock کلیک کنید و در پنجره ای که باز می شود رمزعبور حساب سامسونگ خود را وارد کنید و سپس بر روی دکمه next کلیک کنید. به همین راحتی قبل گوشی شما باز شده است و حالا می توانید از آن استفاده کنید.

آموزش ساخت اکانت سامسونگ مرحله به مرحله

باز کردن قبل گوشی های samsung با استفاده از برنامه

باز کردن قفل موبایل های سامسونگ با استفاده از برنامه

شاید شرایط بالا را نداشته باشید و از قبل این گزینه ها را فعال نکرده باشید. در این صورت کی از بهترین گزینه ها استفاده از برنامه های جانبی است که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید قفل گوشی خود را باز کنید. یکی از این برنامه ها Tenorshare 4uKey است که خیلی راحت توسط آن می توانید قبل گوشی خود را خیلی ساده باز کنید. برای اینکار ابتدا گوشی خود را به رایانه خود متصل کنید حالا برنامه را برای اندروید اجرا کنید و سپس گزینه remove screen lock را انتخاب کنید.

سپس بر روی گزینه start کلیک کنید. حالا صفحه ای پاپ آپ برای شما باز می شود که با کلیک بر روی گزینه yes برنامه کار خود را شروع می کند. البته توجه داشته باشید که تنها در برخی از گوشی ها داده ها و دیتا های شما حفظ می شود و عملا در برخی از گوشی را باز کردن قفل گوشی به معنای از بین بردن اطلاعات ذخیره شده در گوشی است.

قابلیت فوکوس مود در سامسونگ چیست؟ آشنایی و نحوه فعال سازی آن

باز کردن قبل موبایل های سامسونگ بدون از بین رفتن اطلاعات

در واقع در بیشتر روش های موجود برای اینکار باید از قبل تنظیماتی را در گوشی خود اعمال کرده که این روش ها بسیار متنوع هستند اما در بسیاری از موارد افراد پیش نیاز های آن را ندارند. بنابراین بهترین گزینه استفاده از برنامه هایی مختلفی است که در این زمینه فعالی می کنند و شما می توانید از آنها استفاده کنید. البته در نظر داشته باشید این برنامه ها در برخی شرایط و برای برخی گوشی های خاص کار می کنند. یکی از این برنامه ها droidkit است.

اگر دانش چندان خاصی در این زمینه ندارید و یا اطلاعاتی که دارید خیلی ارزشمند هستند بهتر است به یکی از مراکز تعمیرات گوشی بروید.

در این مطلب از وبلاگ زرممبر مرکز خدمات افزایش بازدید تلگرام و خرید لایک ایرانی ارزان به آموزش باز کردن قبل گوشی سامسونگ پرداختم که امیدوارم برایتان مفید بوده باشد.