خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » آموزش » آموزش ساخت اکانت سامسونگ مرحله به مرحله (آپدیت 2023)

اگر جز افرادی باشید که به گوشی های سامسونگ علاقه دارید برای استفاده بهتر حتما نیاز به یک حساب سامسونگ دارید. سامسونگ امکانات مختلفی را برای کاربرانی که از حساب سامسونگ استفاده می کنند در نظر گرفته است که همین موضوع باعث می شود تا ایجاد یک حساب سامسونگ برای هر کسی که دارای یک گوشی یا تبلت این شرکت باشد ضروری به حساب بیاید. در ادامه این مطلب قصد دارم تا به آموزش ساخت اکانت سامسونگ به صورت خیلی ساده و راحت بپردازم.

هر شرکت گوشی سازی ترجیح می دهد تا کابرانش از حساب های مخصوص خود آن شرکت برای استفاده از گوشی استفاده کنند تا بتوانند خدمات بسیار بهتری را به انها ارائه دهند. دقیقا به همین دلیل است که سامسونگ بسیار تاکید دارد که حتما یک حساب سامسونگ به صورت رایگان ایجاد کنید و گوشی خود را به آن کانکت کنید.

ساخت اکانت سامسونگ

حساب سامسونگ در واقع یک حساب رایگان به حساب می آید که به یکپارچه شدن و هماهنگ شدن گوشی ها، تبلت ها ودیگر دستگاه های شما کمک می کند. همچنین این حساب به شما این امکان را می دهد تا بتوانید از برخی از خدمات سامسونگ مانند پشتیبان گیری، بازنشانی، هم گام سازی و….. استفاده کنید. همچنین برای استفاده از برخی برنامه های خاص مانند SmartThings و Samsung pay نیاز به این اکانت دارید.

6 مرحله تا افزایش امنیت توییتر (جلوگیری از هک شدن)

مراحل ساخت اکانت کاربری سامسونگ

مراحل ایجاد حساب کاربری سامسونگ در موبایل و تبلت

برای ساخت یک حساب نیازی نیست که حتما از مرورگر وب یا کامپیوتر استفاده کنید بلکه می توانید خیلی راحت این کار را توسط خود گوشی انجام دهید. برای اینکا تنها کافیست تا مراحل زیر را دنبال کنید.

ابتدا وارد تنظیمات گوشی خود یا همان Settings شوید.

سپس به دنبال گزینه account and backup باشید.

حساب کاربری سامسونگ 1

در مرحله بعد بر روی گزینه account یا manage account کلیک کنید.

حساب کاربری سامسونگ 2

سپس کمی به پایین اسکرول کنید و بر روی گزینه Add account کلیک کنید.

حساب کاربری سامسونگ 3

حالا بر روی گزینه Samsung account کلیک کنید.

حساب کاربری سامسونگ 4

سپس بر روی گزینه create account کلیک کنید. (البته می توانید از طریق گزینه Sing in with google خیلی ساده و سریع حساب خود را ایجاد کنید.)

حساب کاربری سامسونگ 5

اگر بر روی گزینه create account کلیک کردید در ادامه تیک های مورد نیاز را بزنید و بر روی گزینه agree کلیک کنید.

حساب کاربری سامسونگ 6

حالا وارد صفحه ساخت اکانت شدید. در کادر اول ایمیل خود را وارد کنید. حتما یک ایمیل صحیح را که به ان دسترسی دارید را وارد کنید چون بسیار مهم است.

در کادر بعدی رمز عبور خود را وارد کنید. همچنین می توانید از اثر انگشت هم برای رمز عبور خود استفاده کنید.

سپس نام و تاریخ تولد خود را وارید کنید و بر روی گزینه create account کلیک کنید.

سپس یک کد تایید برای ایمیل یا شماره تلفن شما ارسال می شود که با وارد کردن آن حساب شما تایید و فعال می شود.

به همین راحتی توانستید یک حساب سامسونگ بسازید و از این به بعد می توانید از این حساب استفاده کنید. دقت کنید که بهتر است رمز عبور خود را جایی ذخیره کنید تا آن را  فراموش نکنید.

آموزش تغییر پسورد ویندوز 10 خیلی ساده طی 6 مرحله

ایجاد حساب Samsung در کامپیوتر

اگر کامپیوتر دارید و یا دسترسی به گوشی خود ندارید نگران نباشید می توانید خیلی ساده حساب خود را ایجاد کنید. برای اینکار تنها نیاز است تا وارد صفحه Samsung account شوید. این صفحه را می توانید از طریق یک سرچ ساده پیدا کنید یا اینکه به ادرس www.samsung.com/us/account/signin بروید.

سپس در این صفحه بر روی گزینه create account کلیک کنید. همچنین می توانید بر روی گزینه   sing in with google کلیک کنید و خیلی ساده وارد اکانت خود شوید. بقیه مراحل مشابه آنچه است که در قسمت بالا به آن پرداختم و تفاوت چندانی با آن نمی کند.

آیا می توان با استفاده از کامپیوتر  حساب سامسونگ ایجاد کرد؟

جواب این سوال قطعا بله است و می توانید با ورود به صفحه Samsung account این کار را انجام دهید.

آیا برای ساخت اکانت سامسونگ نیاز به وارد کردن شماره موبایل دارم؟

خیر، شما می توانید خیلی ساده و تنها با داشتن یک ایمیل یک حساب سامسونگ برای خود ایجاد کنید و از آن استفاده کنید.

آیا بدون داشتن گوشی یا تبلت هم می توان حساب کاربری سامسونگ ساخت؟

بله شما می توانید با وارد شدن به صفحه Samsung account این کار خیلی ساده انجام دهید که در همین مقاله به آموزش آن پرداختم.

در این مطلب از زرممبر مرکز خدمات خرید لایک اینستاگرام ارزان و فالوور فیک به آموزش ساخت اکانت سامسونگ پرداختم که اگر صاحب یکی از محصولات سامسونگ هستید قطعا برایتان ضروری است. امیدوارم این مطلب برایتان مفید بوده باشد و توانسته باشید با استفاده از آن خیلی ساده یک حساب سامسونگ ایجاد کنید.