خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » آموزش » بهترین شرکت های ارائه دهنده اینترنت در ایران (در سال 1401)

قطعا اینترنت یکی از نیاز های اصلی و اساسی همه ما به حساب می آید که دیگر بخش زیادی از زندگی ما به آن وابسته شده است. در این مطلب قصد دارم تا به معرفی بهترین شرکت های ارائه دهنده اینترنت در ایران بپردازم. بنابراین اگر شماهم هم می خواهید بدانید بهتر است از کدام شرکت اینترنت بخرید و کدام یک گزینه بهتری برای شماست در ادامه این مطلب با من همراه باشید.

بهتر است بدانید که بسیاری در هنگام خرید اینترنت و انتخاب یک شرکت مناسب برای اینترنت خانگی به قیمت و سابقه یک شرکت نگاه می کنند در حالی که اینها بدترین معیار هایی هستند که در هنگام خرید می توانید به آنها توجه کنید.

بهترین شرکت های ارائه دهنده اینترنت در ایران

بهترین شرکت های ارائه دهنده اینترنت خانگی

در ادامه قصد دارم تا ابتدا بر اساس چندین معیار شرکت های مختلف را باهم مقایسه کنم و بعد از آن بهترین گزینه ممکن برای هر استفاده ای را به شما بگویم.

اول از همه باید مشخص کنید دقیقا چرا می خواهید اینترنت بخرید؟ آیا بیشتر بازی می کنید و یک گیمر هستید؟ یا اینکه به گشت و گذار در اینترنت می پردازید؟ یا اینکه بیشتر به تماشای فیلم و سریال می پردازید. اگر جز گیمر ها هستید بهتر است شرکتی را انتخاب کنید که پوشش دهی بهتری داشته باشد و کیفیت خدمات و سرویس دهی آن و  در نهایت پینگی که به شما در بازی ها ارائه می دهد بهتر باشد.

اما اگر جز افرادی هستید که بیشتر در اینترنت جستجو می کنید و مشغول اینستاگرام و تلگرام هستید شرکت هایی با کمترین قیمت و حجم متوسط و قطعی کم می توانند گزینه مناسبی برای شما باشند. اما اگر جز کاربرانی هستید که بیشتر به دانلود و دیدن فیلم و… علاقه دارید بهتر است شرکتی را انتخاب کنید که سرعت بالا در کنار حجم مناسب و قیمت خوب را به شما ارائه می دهد.

بهترین سایت های دانلود برنامه و بازی کامپیوتر (با ترافیک نیم بها و نهایت سرعت)

بهترین شرکت هایی اینترنتی بر اساس قیمت:

  • با سرعت 512 کیلوبیت بر ثانیه: مخابرات، پیشگامان، آسیاتک، شاتل، های وب، پارس آنلاین
  • با سرعت یک مگابیت بر ثانیه: مخابرات، آسیاتک، پیشگامان، شاتل، پارس آنلاین، های وب
  • با سرعت دو مگابیت بر ثانیه: مخابرات، های وب، پارس آنلاین، صبانت، آسیاتک، شاتل
  • با سرعت 3 مگابیت بر ثانیه: مخابرات، های وب، پارس آنلاین، شاتل، پیشگامان، آسیاتک
  • با سرعت چهار مگابیت بر ثانیه: پارس آنلاین، های وب، صبانت، آسیاتک، شاتل
  • با سرعت هشت مگابیت بر ثانیه: مخابرات، های وب، پارس آنلاین، آسیاتک، شاتل
  • با سرعت شانزده مگابیت بر ثانیه: پیشگامان، های وب، پارس آنلاین، آسیاتک، شاتل، صبانت

در واقع طبق این لیست هر چه سرعت افزایش پیدا می کند شرکت هایی مانند پارس انلاین و پیشگامان گزینه های بهتری هستند. شرکت مخابرات نیز در اکثر سرعت ها قیمت مناسبی را ارائه می دهد. اما شرکت شاتل و آسیاتک معمولا قیمت های بالاتری را ارائه می دهند.

مزایا و معایب هر یک از شرکت های ارائه دهنده اینترنت ایران:

  • آسیاتک: سرعت مناسب به همراه سرویس دهی متوسط به بالا- قیمت بالا و مشکلات در سرویس
  • شاتل: پشتیبانی عالی و کیفیت خدمات بالا- قیمت بالا
  • پارس آنلاین: قیمت مناسب و حجم مناسب- کیفیت خدمات متوسط
  • مخابرات: قیمت مناسب- کیفیت خدمات متوسط

بهترین شرکت اینترنت برای گیمرا:

اگر جز گیمر ها هستید بهتر است اصلا به قیمت توجه نکنید و به سمت شرکت هایی بروید که کیفیت خدمات بالاتری داشته باشند و بتوانند پینگ و سرعت خوبی را به شما ارائه دهند. شاتل برای افراد گیمر بهترین گزینه است. سرعت بالای آن خیال شما را راحت می کند و پینگ مناسب و کیفیت خدمات بالای آن دیگر باعث راحتی شما می شود. همچنین سرویس های مختلف و پشیتبانی قوی و خدمات گیمینگ همگی باعث شدند تا این شرکت به یکی از بهترین گزینه ها برای گیمرا تبدیل شود. بعد از آن شرکتی مثل آسیاتک می تواند گزینه خوبی باشد اما در صورتی که بتوانید سرویس مناسب و بدون مشکلی را تهیه کنید. برای افراد گیمر سرویس های مخابرات و دیگر شرکت ها پیشنهاد نمی شود.

افزایش ممبر واقعی کانال تلگرام به صورت ساده از صفر تا صد

بهترین شرکت اینترنت برای دانلود و تماشای فیلم:

اگر جز کاربران معمولی اینترنت هستید و داشتن یک سرعت مناسب و حجم بالا و قیمت مناسب برایتان مهم است شرکت هایی مانند پارس آنلاین، پیشگامان و مخابرات می تواند گزینه خوبی برای شما باشد. شرکت هایی مانند آسیاتک و شاتل قیمت بالاتری دارند و ممکن است در نهایت برایتان کمی گران در بیاید.

بهترین شرکت اینترنتی از لحاظ قیمت:

از لحاظ قیمت بهترین گزینه مخابرات می باشد که در صورتی که بتوانید سرویس بدون مشکلی را تهیه کنید می تواند گزینه بسیار خوبی باشد. بعد از آن نوبت به صبانت، پیشگامان و پارس آنلاین می رسد که پارس آنلاین نسبت به دو شرکت دیگر سابقه و محبوبیت بیشتری دارد. بعد از همه اینها هم نوبت به آسیاتک و شاتل می رسد که از نظر قیمتی در پایین لیست قرار می گیرند.

بهترین شرکت ارائه دهنده اینترنت vdsl:

اگر خواهان اینترنت نسل جدید یعنی وی دی اس ال هستید بهتر است ابتدا برسی کنید که کدام شرکت ها منطقه شما را پوشش می دهد. شرکت شاتل به صورت معمولا مناطق بیشتری را با کیفیت خدمات بالا پوشش می دهد که می تواند یک گزینه فوق العاده عالی برای باشد. بنابراین اگر خواهان این اینترنت هستید در حال حاضر بهترین گزینه ممکن شاتل می باشد.

در این مطلب سعی شد با توجه به کیفیت خدمات هر شرکت اینترنت و ویژگی های هر کدام به شما بهترین شرکت های ارائه دهنده اینترنت را معرفی کنم. امیدوارم این مطلب برایتان مفید بوده باشد.