خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » آموزش » بهترین ربات افزایش بازدید تلگرام ارزان به همراه اعتبار هدیه رایگان

مفتخریم که امروز ربات اتوماتیک افزایش بازدید تلگرام مجموعه‌ی زر ممبر که «زر پلاس» نام دارد را معرفی کنیم. مجموعه‌ی زر ممبر پس از سال‌ها فعالیت مستمر در حوزه‌ی ارائه خدمات شبکه‌های اجتماعی، امروز ربات سین زن اتوماتیک تلگرام خود را راه‌اندازی کرده است، در همین ابتدای کار لازم است آی‌دی ربات سین فیک تلگرام‌مان که زر پلاس نام دارد را اعلام کنیم و در ادامه‌ی این پست به ویژگی‌های ربات می‌پردازیم. ربات زر پلاس به تازگی بروزرسانی شده است و امکانات جدیدی به آن اضافه شده است که در ادامه به آن‌ها پرداخته‌ایم.

برای ورود به ربات روی لینک زیر کلیک کنید:

ZarPlus_bot@

ربات افزایش بازدید تلگرام زر پلاس

ویژگی‌های استفاده از ربات افزایش بازدید زر پلاس

از مهم‌ترین ویژگی‌های ربات زر پلاس می‌توان به سرویس ویو خودکار یا همان بازدید خودکار اشاره کرد. عملکرد این سیستم به این شکل است که با ادمین کردن ربات زر پلاس در کانال تلگرامی‌تان، به صورت خودکار بازدید پست‌های‌تان افزایش پیدا می‌کند. یک ویدیوی آموزشی از نحوه‌ی ثبت سرویس ویوی خودکار در کانال تلگرامی زر پلاس آماده شده است که برای مشاهده‌ی آن اینجا کلیک کنید.

اگر بخواهیم جزئیات بیشتری از سرویس سین زن اتوماتیک زر پلاس به اطلاع‌تان برسانیم، می‌توان به ویژگی تنظیم سرعت بازدید زدن اشاره کرد. علاوه بر این که شما می‌توانید ویو خودکار به پست‌های کانال تلگرامی‌تان اضافه کنید، می‌توانید سرعت و زمان اضافه شدن بازدید را هم تنظیم و تعیین کنید.

در صورتی که اعضای کانال تلگرامی‌ زیاد است نگران ظرفیت ویو نباشید، با ربات زر پلاس می‌توانید از ۳۰۰ عدد بازدید تا ۲۰ هزار بازدید به پست‌های‌تان اضافه کنید، برای استفاده از ربات فقط کافیست در تلگرام‌تان نام ربات زر پلاس را سرچ کنید یا اینکه با کلیک روی آی‌دی آن، مستقیما وارد ربات شوید. آدرس ربات: ZarPlus_bot@

در کنار سرویس ویو خودکار، از سرویس ویو معمولی نیز می‌توانید استفاده کنید. در واقع سرویس بازدید معمولی نیز همانند سرویس بازدید خودکار است با این تفاوت که شما می‌توانید روی تعداد پست‌های دلخواه بازدید ثبت کنید یا اینکه برای پست‌های بخصوص ویو بزنید. ظرفیت بازدید برای این سرویس تا ۱۰ هزار بازدید است.

ربات ZarPlus علاوه بر سیستم بازدید، دارای پنل افزایش لایک و رای نظرسنجی نیز می‌باشد که آن هم به صورت خودکار و آنی است که در یک پست مجزا به آن خواهیم پرداخت.

 

بروزرسانی جدید در فروردین و اردیبهشت ۱۴۰۱:

ربات زر پلاس در فروردین و اردیبهشت ۱۴۰۱ بروز شده است و امکانات و سرویس‌های جدیدی به آن اضافه شده است که در ادامه به اختصار به توضیح آن‌ها می‌پردازیم:

  • ارسال پیام تبلیغاتی به پی‌وی کاربران یک گروه
  • ممبر گروه به گروه ایرانی
  • فالوور واقعی پاپ آپ اینستاگرام
  • بازدید تجمیعی (ویژه پست‌هایی که از جای دیگری فروارد شده‌اند)
  • ممبر گروه

امکانات جدیدی که به ربات زر پلاس اضافه شده است:

  • اضافه شدن درگاه نکست‌پی در کنار درگاه زرین‌پال
  • عودت هزینه‌ی سفارشات لغو شده به صورت خودکار
  • استارت خودکار تمامی سفارشات

 

بروزرسانی جدید در بهمن ۱۴۰۰:

سرویس‌های جدیدی از جمله ممبر تلگرام و فالوور اینستاگرام نیز به ربات اضافه شده‌اند که می‌توانید نسبت به خرید آن‌ها اقدام بفرمایید. بخشی از سرویس‌ها به اختصار در ذیل آمده است.

 

مزایای استفاده از ربات زر پلاس @ZarPlus_Bot در مقابل برنامه افزایش بازدید پست تلگرام:

  • سهولت در دسترسی
  • بدون نیاز به نصب برنامه
  • قیمت بسیار بسیار ارزان و رقابتی
  • آپ‌تایم بالا
  • قابل استفاده در همه‌ی دستگاه‌ها (تلگرام ویندوز، گوشی و…)
  • دارای سیستم بازدید خودکار
خدمات و ویژگی‌های ربات زر پلاس
🔥 سرویس‌های تحت پوششبازدید خودکار، ممبر تلگرام و فالوور اینستاگرام
🤩 کیفیت خدماتکیفیت A++
🕚 زمان انجام سفارشآنی، فوری
👥 خدمات پشتیبانیهمه روزه و همه ساعته
📌 نوع پنلپنل ربات
☎ راه‌های ارتباطیتلفن ثابت و پشتیبانی تلگرامی
منظور از ربات افزایش بازدید تلگرام چیست؟

مجموعه زر ممبر با فراهم کردن یک ربات تلگرامی به اسم زر پلاس، این امکان را برای کاربران محترم فراهم کرده است که می‌توانند به صورت آنی و ۲۴ ساعته بازدید کانال تلگرام‌شان و پست‌های تلگرامی‌شان را افزایش دهند.

بازدید خودکار چیست و چگونه فعال می‌شود؟

در این ربات یک ویژگی کاربردی و جالب گنجانده شده است که می‌توانید به صورت خودکار و کانلا اتوماتیک بازدید پست‌های تلگرامی‌تان را افزایش دهید، در واقع عملکرد ربات به این شکل است که هر پستی در کانال‌تان قرار می‌گیرد، به صورت اتوماتیک مقدار بازدیدی که از قبل تعیین کرده‌اید اضافه می‌شود.

ویدیوی آموزشی استفاده از بازدید خودکار ربات زر پلاس

حتما در کانال تلگرامی ربات زر پلاس نیز عضو شوید تا از محتوای آموزش افزایش بازدید پست تلگرام نیز بهره‌مند شوید و در صورتی که نیاز به پشتیبانی دارید می‌توانید به پشتیبانی ربات (آیدی اکانت پشتیبان در ربات موجود است) پیام ارسال کنید.

علاوه بر سرویس‌های ویو تلگرام می‌توانید از خدمات خرید ممبر واقعی تلگرام و خرید ممبر گروه زر ممبر نیز استفاده کنید.