خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » آموزش » چگونه افزونه های کروم را در مرورگر اندروید نصب کنیم؟ به صورت مرحله به مرحله

فرقی نمی کند که یک کاربر معمولی باشید یا یک برنامه نویسی و وبمستر، به هر حال افزونه هایی در مرورگر کروم وجود دارد که کاربرهای بسیار زیادی برای شما دارند. یکی از مشکلات که بسیاری از ما از جمله خود من دارم نبود امکان نصب افزونه های کروم در اندروید است. به همین دلیل تصمیم گرفتم تا در این مطلب به صورت خیلی سریع و کامل و جامع به آموزش نصب افزونه های کروم در اندروید بپردازم تا بتوانید از افزونه های بسیار پرکاربرد کروم در گوشی خود نیز استفاده کنید. تا انتهای این مطلب با من همراه باشید.

افزونه ها در واقع مانند برخی قابلیت ها و ویژگی های اضافه هستند که شما می توانید بنا به خواسته خودتان آنها را نصب کنید. برخی از این افزونه ها بسیار پرکاربرد هستند و قطعا شماهم می خواهید از آنها در گوشی خود استفاده کنید یا اینکه اصلا کامپیوتر ندارید و دوست دارید از این افزونه های پر کاربرد در گوشی خود استفاده کنید. اما وقتی اقدام به نصب افزونه های کروم می کنید تازه متوجه می شوید که موضوع به همین سادگی ها نیست و نمی توانید به همین راحتی ها یک افزونه کروم را در اندروید نصب کنید.

نصب افزونه های کروم بر روی مرورگر اندروید

آموزش نصب افزونه های کروم در اندروید

برای اینکه بتوانید افزونه های کروم را در اندروید نصب کنید و از آن استفاده کنید باید از مرورگر های خاصی استفاده کنید. مرورگر های بسیار زیادی وجود دارند که از این قابلیت پشتیبانی کنند اما مرورگر Kiwi یک مرورگر بسیار عالی برای این کار است که در کنار ویژگی های بسیار عالی امکان نصب افزونه های کروم بر روی مرورگر موبایل را برای شما فراهم می کند.

این مرورگر دارای ویژگی های دیگری از جمله:

  • پشتیبانی از افزونه های کروم
  • جلوگیری از تبلیغات مزاحم
  • مانع بالا آمدن پاپ آپ
  • امنیت
  • حفاظت از شما
  • و….

در واقع این مرورگر دقیقا مانند یک مرورگر کروم می ماند اما با قابلیت های بسیار بیشتر در زمینه امنیت و حریم خصوصی و البته پشتیبانی از افزونه های کروم که یکی از قابلیت های بسیار جالب آن به حساب می آید.

حالا به بحث اصلی این مطلب یعنی آموزش نصب افزونه های کروم در اندروید بپردازم. برای این کار ابتدا باید این مرورگر را دانلود کنید. شما می توانید با یک سرچ ساده همین الان این مرورگر را گوگل پلی خود پیدا کنید و آن را نصب کنید. بعد از نصب مرورگر را باز کنید و کمی با آن کار کنید تا به درستی متوجه نحوه کارکرد آن شوید. البته بسیاری ازبخش های آن شبیه به کروم می باشد و اگر قبلا کاربر این مرورگر بودید حتما بسیار برایتان آشنا است.

آموزش ساخت جیمیل مرحله به مرحله خیلی ساده و راحت

بعد از آن وارد مرورگر kiwi شوید. سپس از بالای بر روی گزینه سه نقطه کلیک کنید تا منوی این مرورگر برای شما باز شود. بعد از آن بر روی گزینه extensions یا همان افزونه ها کلیک کنید. سپس بر روی گزینه kiwi web store تا به صفحه فروشگاه افزونه های کروم هدایت شوید.

بعد از آن تنها کافیست تا افزونه موردنظر خود را سرچ و پیدا کنید. سپس بر روی گزینه add to chrome کلیک کنید تا افزونه برای شما دانلود و نصب شود. با کمی صبر افزونه نصب می شود و می توانید از آن خیلی راحت استفاده کنید.

آموزش حذف افزونه های مرورگر kiwi

برای اینکه بتوانید یک افزونه را حذف کنید تنها کافیست دوباره وارد این مرورگر شوید و سپس از بالا بر روی سه نقطه کلیک کنید و بر روی گزینه extensions کلیک کنید و سپس در اینجا لیستی از افزونه های خود را می بینید که می توانید آنها را مدیریت کنید. شما می توانید آنها را غیرفعال کنید یا اینکه با کلیک بر روی گزینه remove آن را حذف کنید تا دیگر در لیست افزونه های مرورگر kiwi شما نمایش داده نشود.

زر ممبر مرکز خدمات افزایش فالوور فیک اینستاگرام

مروگر های دیگر اندروید برای نصب افزونه های کروم

برای نصب افزونه های کروم در اندروید تنها مرورگر kiwi نیست که می توانید از آن استفاده کنید بلکه مرورگر های دیگری نیز وجود دارد که می توانید از آنها برای این کار استفاده کنید. در ادامه لیستی از این مرورگر ها را به شما نمایش می دهد تا در صورت نیاز آنها را دانلود و نصب کنید.

آموزش گرفتن پینگ داخلی و خارجی – آموزش تست پینگ با cmd

مرورگر Yandex که یکی از معروف ترین مرورگر بر روی موبایل می باشد که تا کنون بیش از 50 میلیون نصب دارد و از موتور جستجوی گوگل بهره می برد. این مرورگر امکانات بسیار کاملی دارد و محیط آن تقریبا شبیه به کروم می باشد البته با امکانات و ویژگی های جذاب تر.

مرورگر بعدی که شاید نام آن برایتان جذاب تر باشد مرورگر mozilla firefox است که قطعا تا الان نام آن به گوشتان خورده است. این مرورگر نیز بسیار محبوب می باشد و می توانید از آن برای نصب برخی افزونه ها در موبایل خود استفاده کنید.

در این مطلب به آموزش نصب افزونه های کروم در اندروید و موبایل پرداختم که امیدوارم برایتان مفید بوده باشد و توانسته باشید افزونه های مورد نیاز خود را بر روی گوشی دانلود کنید و از آنها استفاده کنید.