خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » اینستاگرام » جلوگیری از هک شدن اینستاگرام از صفر تا صد (آپدیت 2020)

اینستاگرام امروزه یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی در ایران به حساب می آید که طرفداران بسیار زیادی دارد. متاسفانه یکی از مشکلاتی که افراد بسیاری با آن رو به رو هستند هک شدن اینستاگرام آنها می باشد. برای بسیاری از افراد پیش آمده است با اینکه همه چیز را رعایت می کنند اما باز اینستاگرام آنها هک می شود. در این مطلب می خواهیم به شما روش هایی را برای جلوگیری از هک شدن اینستاگرام بگوییم که دیگر از خطر هک شدن دور بمانید. بنابراین اگر پیجی دارید که برای تان مهم است و می خواهید هک نشود تا انتهای این مطلب با زر ممبر همراه باشید.

توجه کنید که بیشتر روش ها جهت بالا بردن امنیت اینستاگرام بسیار ساده است و شاید شما آنها را انجام ندهد اما بدانید که همین روش های ساده باعث می شود تا پیج شما مانند یک غول در برابر هکر ها شود. این روش ها مخصوص زمانی است که پیج خود را دارید اما وقتی که پیج شما هک شد دیگر کار از کار گذشته است و سخت می توان آن را برگرداند.

همچنین این نکته را بدانید که هک کردن پیج اینستاگرام به همین راحتی نیست و باید روی آن کار شود. اگر فرد معمولی باشد معمولا از یکسری ترفند ها استفاده می کند و پیج شما را هک می کند. اگر فرد هکر باشد همراه با یکسری چیز های دیگر و اشتباهات شما اقدام به هک پیج شما می کند. بنابراین هک کردن اینستاگرام به معنای واقعی چندان درست نیست و معمولا از یکسری ترفند ها برای هک کردن اینستاگرام شما استفاده می کنند.

جلوگیری از هک شدن اینستاگرام

روش های جلوگیری از هک شدن اینستاگرام

در ادامه به چندین روش برای جلوگیری از هک شدن اکانت اینستاگرام می پردازیم که با استفاده از آنها عملا هک شدن اینستاگرام شما بسیار سخت می شود و احتمال هک شدن بسیار کم می شود.

تایید دو مرحله ای

قوی ترین و بهترین روش برای جلوگیری از هک شدن اینستاگرام استفاده از تایید دو مرحله ای است. معمولا هکر ها وقتی به شما تلفن شما یا ایمیل شما دسترسی داشته باشند خیلی راحت می خوانند وارد اینستاگرام شما شوند. اما وقتی از تایید دو مرحله ای استفاده می کنید کار کمی سخت می شود و شما هم بلافاصله از هک شدن پیج خود خبردار می شوید.

جلوگیری از هک شدن اینستاگرام با رمز عبور های قوی

بسیاری از افراد برای اینکه کارشان ساده تر شود از رمز عبور های نه چندان قوی مانند تاریخ تولد، شماره تلفن، نام پیج و یک سری رمز عبور های بسیار ضعیف دیگر استفاده می کنند. که همین مورد باعث می شود تا هکر تا به راحتی پسورد شما را هک کنند.

رمز هایی مانند: 12345678، 1234589، 12344321 شاید از نظر شما راحت و خلاقانه به نظر بیایند ولی بد نیست بدانید که بیشتر هک اکانت های مختلف در سال های گذشته مربوط به انتخاب همین رمز های عبور ساده است.

برای اینکه بتوانید یک رمز عبور قوی انتخاب کنید باید از روش های مختلفی استفاده کنید. می توانید از برنامه های پسورد ساز مانند پسورد ساز خود گوگل استفاده کنید که عملا به شما پسوردی می دهد که امکان هک شدن اکانت شما را بسیار کاهش می دهد. اما معمولا این پسورد بسیار سخت است و حتما باید یک جایی آن را یادداشت کنید. برای راحتی کار می توانید خودتان یک پسورد قوی بسازید.

نیازی نیست که از کاراکتر های عجیب و غریب مانند: #، @ و … استفاده کنید هرچند که امنیت پیج را بسیار زیاد می کند. می توانید از یک حرف بزرگ انگلیسی، دو حرفه کوچک انگلیسی و 5 عدد کمک بگیرید. بهتر است حروف انگلیسی بین اعداد پخش باشند و همه آنها اول یا آخر رمز نباشند. برای مثال 4583T5a89po

نصب نکردن برنامه های جانبی

بسیاری از برنامه های جانبی مثل فالوور بگیر های اینستاگرام یا آنفالویاب های اینستاگرام جعلی هستند. شما باید برای استفاده از این نرم افزار ها اطلاعات اکانت خود را در اختیار این برنامه ها بگذارید و آنها خیلی راحت به اطلاعات شما دسترسی پیدا می کنند. حالا فرض کنید این برنامه ساخته شده توسط یک هکر باشد و شما هم نمی دانید دقیقا چی است و آن را نصب می کنید.

نصب نکردن برنامه های مشابه

برنامه های مشابه اینستاگرام بسیار است که مثلا چند تا قابلیت بیشتر به شما می دهند که شما از آنها استفاده کنید. اما توجه داشته باشید که امنیت این برنامه ها حتی به پای اینستاگرام اصلی هم نخواهد رسید.

نصب نرم افزار از مکان های معتبر

اگر از مکان های نام معتبر اقدام به نصب برنامه می کنید احتمال هک شدن گوشی و اکانت های شما بسیار زیاد است. سعی کنید از مراکز معتبری همچون گوگل پلی برنامه ها را دانلود کنید و سپر امنیتی گوگل پلی نیز همیشه روشن بگذارید. همچنین تحت هیچ شرایطی از کانال های تلگرامی برنامه دانلود نکنید.

بروز رسانی کردن برنامه اینستاگرام خود

همیشه و هر زمان که بروز رسانی های اینستاگرام آمد آنها را نصب نکنید چون بسیاری از باگ های امنیتی در آن برطرف می شود. آپدیت نکردن باعث می شود تا هکر ها راحت تر شما را هک کنند.

جلوگیری از هک شدن اینستاگرام با عوض کردن پسورد خود

اگر برای شما پیامی مبنی بر اینکه رمز عبور خود را فراموش کردید و آن را تغییر دهید آمد یعنی یک نفر درخواست آن را داده است. بهتر است در این زمان پیگیری کنید و اگر مورد مشکوکی دید رمز عبور را عوض کنید. در کل سعی کنید هر چند وقت یک بار رمز عبور خود را تغییر دهید.

آدرس اینستاگرام را برسی کنید.

اگر با کامپیوتر یا مرورگر خود گوشی وارد اینستاگرام می شوید حتما چک کنید که آدرس اینستاگرام همان آدرس رسمی یعنی https://www.instagram.com/ باشد.

 

کلام آخر

در این مطلب بهترین روش ها برای جلوگیری از هک شدن اینستاگرام را به شما گفتیم که با استفاده از آنها از شر هکر ها در امان خواهید ماند. امیدوارم این مطلب برای تان مفید بوده باشد.

زر ممبر مرکز خدمات خرید ممبر اد اجباری، خرید ممبر واقعی گروه و….