خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » اینستاگرام » افزایش لایک در اینستاگرام به راحتی آب خوردن! ( خیلی سریع)

اینستاگرام امروزه یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی های حال حاضر در ایران می باشد که طرفداران بسیار زیادی دارد. همه ما چند ساعتی در طول روز را با این برنامه مشغول هستیم. یکی از مواردی که بسیاری از افراد به دنبال آن هستند روش های افزایش لایک در اینستاگرام است. وقتی شما پستی را آپلود می کنید دوست دارید که لایک بیشتری بگیرید اما معمولا آن طوری نمی شود که شما می خواهید. برای همین به دنبال روش های مختلف این کار می گردید. روش های بسیاری پولی، رایگان، سخت و راحت برای این کار وجود دارد که در ادامه می خواهیم به چند تا از بهترین ها بپردازیم. تا انتهای با زر ممبر- سایت افزایش ممبر تلگرام همراه باشید تا خیلی راحت لایک های اینستاگرام خود را افزایش دهید.

کل اینستاگرام و محبوبیت پیج شما در سه چیز: فالوور، لایک و کامنت خلاصه می شود. هر چقدر پستی که شما می گذارید لایکی بیشتری بخورد طبیعتا محبوبیت بیشتر شما را نشان می دهد. البته وقتی پست شما بیشتر لایک می خورد شما فالوور های بیشتری جذب می کند و خود اینستاگرام به صورت خودکار باعث افزایش فالوور شما می شود. اما اگر تعداد لایک پست های شما پایین باشد بدست آوردن فالوور نیز بسیار سخت است.

افزایش لایک اینستاگرام رایگان

بهترین روش های افزایش لایک در اینستاگرام

عکس های با کیفیت:

اینستاگرام عملا یک شبکه اجتماعی مرتبط با عکس است بنابراین باید عکس های بسیار بهتر و جذاب تر و با کیفیتی برای ایسنتاگرام خود آماده کنید و آن را منتشر کنید.

سعی کنید در مرحله اول تمام عکس هایی که آپلود می کنید با کیفیت باشد. زاویه درست داشته باشد، نور پردازی خوبی داشته باشد. اگر از اینترنت برای عکس ها استفاده می کنید از سایت های مخصوص این حوزه استفاده کنید.

همچنین در موبایل اپلیکیشن های ادیت عکس بسیاری وجود دارد که کارکردن با آنها بسیار راحت است.  عکس های خود را ویرایش کنید و جلوه های خاصی به آن دهید تا محبوب تر شود.

همین الان مطلب راهنمای استفاده از واتساپ وب (صفر تا صد + آپدیت) را بخوانید.

موضوعی جدید پیدا کنید:

دیگر در اینستاگرام بسیار موضوع تکراری باب شده است. سعی کنید پستی که می گذارید درباره یک موضوع محبوب و جدید باشد تا بیشتر لایک بگرید. طبیعتا هر حوزه ای که فعالیت می کنید یک سری بخش هایش بیشتر محبوب است. برای مثال اگر عکس از کتاب ها می گذارید پست اینکه کتاب های محبوب فعال بازیگر یا فعال فرد چیست؟ می تواند بسیار موضوعات جذابی در حوزه شما باشد. اگر فقط قصد دارید که کپی کنید چندان موفق نمی شوید. البته می توانید از پیج های خارجی هم حوزه خود کپی کنید و یا از شیوه کار آنها الگو برداری کنید.

استفاده از هشتگ های درست:

تقریبا بین 30 الی 60 درصد بازدید ها و لایک های شما از طریق هشتگ ها می آید. بنابراین به هشتگ ها اهمیت بالایی بدهید. مخصوصا اگر تازه اول کار هستید چون هشتگ ها برای شما بهترین مکان برای دیده شدن است. فقط کافی است در اینترنت هشتگ های محبوب حوزه خود را پیدا کنید تا ببینید که رقیبان و یا هم حوزه ای شما از چه هشتگ هایی استفاده می کند.

افزایش لایک در اینستاگرام با ویدیو بهترین مدیای ممکن:

درست است که اینستاگرام برنامه ای برای به اشتراک گذاری عکس است و بیشترین محتواهای موجود در آن عکس است اما امروزه دیگر محتواهای عکسی چندان جذابیت بالایی ندارند و مردم بیشتر از محتواهای ویدیو ای استقبال می کنند.

نیازی نیست که ویدیو های بسیار با کیفیت و عالی درست کنید. می توانید با استفاده از یک گوشی موبایل فیلم برداری کنید و با یک نرم افزار ادیت فیلم رایگان موبایل خیلی راحت و آسوده یک فیلم خود بسازید.

تفاوت بازخورد هایی یک محتوای ویدیو ای با یک محتوای عکسی چندین برابر است بنابراین حتما از ویدیو استفاده کنید.

برنامه ریزی داشته باشید:

یک برنامه ریزی درست داشته باشید که مثلا من هر روز در ساعت فلان پست می گذارم. ساعت هایی مانند 8 تا 11 بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام به حساب می آید. همچنین پست گذاشتن هر روز تا سه روز در میان بسته به نوع کارتان می تواند برنامه خوبی باشد.

کپشن خوب بنویسید:

کپشن نوشتن بسیار در گرفتن لایک تاثیر دارد. حتما کپشن های کوتاه بنویسید و در کپشن فرد را ترغیب کنید که لایک کند و یا کامنت بگذارد و احساسات و نظر خود را با شما به اشتراک بگذارد.

برای افزایش لایک در اینستاگرام پست های ویروسی تولید کنید:

پست هایی طراحی کنید که جنجالی تر باشد و مردم بیشتر تشنه آن باشند. محتوا هایی که افراد را زیاد می خنداند یا یک ترفند جدید به آنها یاد می دهد  باعث می شود تا افراد آن را برای یکدیگر بفرستند.

چالش طراحی کنید:

یک چالش طراحی کنید و به ازای یک سری کار ها یک جایزه به افراد دهید. برای مثال بخواهید که پست را لایک کنند و سه نفر را در کامنت ها  تگ کنند و شما هم از بین آنها به 3 نفرشان یک جایزه می دهید.

تگ کردن افراد مختلف:

از فالوور های خود بخواهید که افراد مختلفی که می شناسد را در زیر پست شما تگ کند. می توانید برای این کار یک جایزه نیز در نظر بگرید. برای مثال یک پیج کتاب هر بار که پست می گذاشت از بین افرادی که سه نفر از دوستان خود را در کامنت ها تگ می کردند به یک نفر آن کتاب را رایگان هدیه می داد.

 

کلام آخر

روش های افزایش لایک اینستاگرام بسیار زیاد است و ما سعی کردیم به بهترین و راحت ترین آنها در این مطلب بپردازیم. امیدوارم این مطلب برای تان مفید بوده باشد.