خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » اینستاگرام » چگونه بین کامنت ها و لایک ها قرعه کشی کنیم؟ قرعه کشی در اینستاگرام

اینستاگرام شبکه اجتماعی که امروزه بسیاری از شما با آن آشنایی و در بین مردم جهان به خصوص ایرانیان بسیار محبوب شده است. اینستاگرام یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی در ایران به حساب می آید که رو به روز در حال رشد می باشد و افراد بیشتری به این شبکه اجتماعی می پیوندند. افراد در این برنامه سعی می کنند با روش ها و ترفند های مختلفی تعداد فالوور های خود را افزایش دهند. یکی از این روش ها قرعه کشی در اینستاگرام است. شاید قرعه کشی های مختلف که در پیج های مختلف انجام می شود را دیده باشید. در این مطلب می خواهیم به شما یاد بدهیم که چگونه می توانید یک قرعه کشی انجام دهید. تا انتها با ما همراه باشید.

در اینستاگرام روش های مختلفی برای جذب فالوور و عملا بازاریابی وجود دارد. یکی از بهترین روش ها تعامل با کاربران است. چون این تعامل باعث می شود تا افراد شما را به دیگران معرفی کنند و خود اینستاگرام نیز شما را به دیگران معرفی کند. برای تعامل در اینستاگرام هم افراد دست به ترفند ها و شیوه های مختلفی می زنند که تعامل مخاطبین پیج خود را افزایش دهند.

قرعه کشی در اینستاگرام

آموزش قرعه کشی در اینستاگرام

تعامل در اینستاگرام به دو روش لایک و کامنت می باشد. بنابراین شما هر چقدر لایک و کامنت های پست های خود را افزایش دهید بنابراین تعامل را بالاتر بردید. یکی از بهترین روش ها استفاده قرعه کشی می باشد که شما از بین لایک یا کامنت اینستاگرام قرعه کشی کنید. این یکی از ساده ترین و بهترین روش های ممکن برای افزایش تعامل می باشد. شاید فکر کنید که این کار بسیار سخت می باشد اما واقعیت این است که سایت هایی وجود دارند که خیلی راحت این کار را انجام می دهند.

بسیاری از سایت ها به ما خدمات نمی دهند و بسیاری دیگر نیز پولی هستند. برخی نیز سخت هستند و کار کردن با آنها مشکل است. اما در این بین سایت های راحت و خوب و رایگانی نیز پیدا می شود که در ادامه به تعدادی از آنها می پردازیم

namepicker.net

یکی از بهترین سایت های قرعه کشی در اینستاگرام همین سایت می باشد که پیج های بسیاری از همین سایت استفاده می کنند.  این سایت کاملا رایگان است و می توانید خیلی راحت با آن قرعه کشی خود را انجام دهید. قابلیت هایی مانند: انتخاب کردن برنده بر اساس یک متن، فیلتر کردن کامنت های تکراری توسط یک فرد و اجازه به شرکت ریپلای کامنت ها در قرعه کشی جز امکانات این سایت به حساب می آید.

البته توجه کنید که برای استفاده از این سایت حساب اینستاگرام شما حتما باید به فیسبوک متصل باشد و شما باید با اکانت فیسبوک خود در این سایت ورود کنید.

woobox.com

woobox.com یک سایت فوق العاده در این زمینه می باشد که استفاده از آن نیز بسیار راحت است. در این سایت تنها کافی است تا لینک پست مورد نظر خود را دهید و سپس برنده مشخص می شود به همین راحتی! برای قرعه کشی از بین کامنت ها نیز باید حتما اکانت شما به فیسبوک متصل باشد.

همین الان مطلب افزایش ممبر تلگرام به راحت ترین روش ممکن! ( 6 روش ) را بخوانید!

GetComBot

این سرویس کمی سریع تر شما را به انجام قرعه کشی و شخص کردن برنده می رساند. در این سرویس تنها کافی است تا ایمیل و لینک پست مربوط به اینستاگرام را وارد کنید. سپس این سایت کار خود را انجام می دهد و تمام کامنت ها را جمع آوری می کند. سپس شما تنها کفی است شرایط را انتخاب کنید و در نهایت برنده انتخاب می شود. اگر قصد دارید تا مسابقاتی مانند مشن کردن دوستان در کامنت را انجام دهید استفاده از این سرویس بسیار گزینه مناسبی می باشد. این سرویس نیز رایگان می باشد و شما می توانید خیلی راحت از خدمات آن استفاده کنید.

 Commentpicker

این سایت نیز در این زمینه بسیار مشهور به حساب می آید و بسیاری از پیج ها از این سایت برای قرعه کشی در اینستاگرام استفاده می کنند. تنها کافی است وارد این سایت شوید و سپس با اکانت فیس بوک خود وارد شوید. بعد از آن پست مورد نظر خود را انتخاب کنید و سپس شرایطی مانند یک متن مشخص یا کامنت تکراری را مشخص کنید و در انتها برنده نهایی به شما نمایش داده می شود.

استفاده از این سایت نیز راحت است و تنها کافی است چندین مرحله راحت را پشت سر بگذارید.

نکات مهم در قرعه کشی در اینستاگرام!

برای استفاده از بسیاری از سرویس ها شما باید اکانت اینستاگرام خود را به فیسبوک متصل کنید. برای همین پیشنهاد می کنم که حتما اکانت شما به فیسبوک متصل باشد.

بهتر است تا پیج خود را تجاری کنید و سپس به قرعه کشی بپردازید.

استفاده از قرعه کشی های منشین بسیار روش خوبی برای تعامل و فالوور جذب کردن است. سعی کنید حتی با مسابقات بسیار کوچک نیز افراد را به منشین کردن دوستان خود تشویق کنید.

 

کلام آخر

در این مطلب ما به معرفی بهترین سایت های قرعه کشی در اینستاگرام پرداختیم. امیدوارم این مطلب برای تان مفید بوده باشد.

زر ممبر مرکز خدمات خرید لایک و رای، بازدید خودکار تلگرام و….