خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » آموزش » فعال کردن دارک مود تردز در ios و اندروید | آپدیت 2023

بسیاری از ما در اکثر برنامه ها از قابلیت دارک مود استفاده می کنیم به خصوص اگر هنگام شب باشد. در ادامه قصد دارم تا شما را با نحوه فعال کردن دارک مود در برنامه تردز اینستاگرام برای اندروید و ios آشنا کنم.

بسیاری از افراد وقتی برنامه تردز را نصب می کنند به دنبال قابلیت دارک مود در تنظیمات آن هستند اما چیزی پیدا نمی کنند به این دلیل که متا هنوز این قابلیت ساده را به برنامه خود اضافه نکرده است و معلوم نیست که دقیقا چه وقت قصد دارد آن را اضافه کند. اما ترفند هایی وجود دارد که همچنان به شما این اجازه را می دهد تا بتوانید حالت دارک مود تردز را فعال کنید.

فعال کردن دارک مود در تردز

در تنظیمات برنامه تردز گزینه ای برای قابلیت دارک مود وجود ندارد. این یعنی شما نمی توانید از طریق خود برنامه اقدام کنید و این حالت را فعال کنید. اما انتخاب threads برای تم پیش فرض برنامه خود به تنظیمات گوشی بستگی دارد. این یعنی اگر حالت دارک مود گوشی شما فعال باشد تردز به صورت تاریک نمایش داده می شود و اگر نباشد به صورت روشن نمایش داده می شود. در ادامه به آموزش فعال کردن حالت دارک مود گوشی در اندروید و ios می پردازم.

دارک مود threads در ios

برای اینکه بتوانید حالت دارک مود را در نسخه ios برنامه تردز فعال کنید حتما باید دارک مود گوشی خود را فعال کنید. برای انجام اینکار باید مراحل زیر را دنبال کنید:

ابتدا در گوشی خود برنامه settings یا همان تنظیمات را باز کنید.

کمی به پایین اسکرول کنید و بر روی گزینه Display & Brightness کلیک کنید.

فعال کردن دارک مود threads در ios

حالت در بخش Appearance شما دو گزینه برای انتخاب دارید، اولی light و دومی dark که اگر می خواهید قابلیت دارد مود گوشی خود را فعال کنید و با اینکار از برنامه تردز خود با حالت دارک مود استفاده کنید گزینه دوم یعنی dark را انتخاب کنید.

دارک مود تردز در ios

به همین راحتی شما توانستید تا دارک مود برنامه تردز را در ios خود فعال کنید و حالا می توانید وارد برنامه شوید و از استفاده آن لذت ببرید.

آموزش تغییر زبان تردز به فارسی در اندروید و ios

Dark mode تردز در اندروید

برای اینکه حالت دارد مود را در گوشی اندروید خود فعال کنید درست مانند آیفون باید حالت دارک مود گوشی خود را فعال کنید. شما این کار را می توانید از منوی تنظیمات سریع در بالای صفحه گوشی خود انجام دهید و یا اینکه به صورت مستقیم از بخش تنظیمات به فعال کردن دارک مود بپردازید. برای انجام اینکار مراحل زیر را دنبال کنید:

ابتدا برنامه settings یا همان تظیمات را در گوشی اندروید خود باز کنید.

سپس به دنبال بخش display بگردید و بر روی آن کلیک کنید.

سپس گزینه dark theme را پیدا و آن را فعال کنید(بعد فعال کردن اسکرول آن به رنگ آبی یا سبز در می آید)

Dark mode تردز در اندروید

همچنین اگر نتوانستید این بخش را پیدا کنید می توانید از همان ابتدا بعد از وارد شدن به برنامه تنظیمات گوشی خود از طریق بخش   search settings عبارت Dark theme را جستجو کنید و به راحتی این گزینه را در تنظیمات گوشی خود پیدا کنید.

بعد از اینکه شما گزینه dark theme یا Dark mode را در گوشی اندروید خود فعال کردید حالا می توانید وارد برنامه تردز شوید و مشاهده می کنید که این برنامه به رنگ تیره در آمده است.

آمورش منتشر کردن پست در تردز مرحله به مرحله | آموزش تردز

آیا می توانم حالت dark mode را در تردز فعال کنم؟

این گزینه به صورت رسمی در خود برنامه وجود ندارد و اگر می خواهید از این حالت استفاده کنید باید حتما از طریق تنظیمات گوشی خود حالت Dark theme را فعال کنید.

بعد از فعال کردن حالت دارک مود چه اتفاقی می افتد؟

مانند اگر برنامه ها بعد از فعال کردن حالت دارد مود تم اصلی برنامه به رنگ سیاه در می آید و اکثر نوشته ها در آن به رنگ سفید، طوسی و کم رنگ دیده می شوند که این موضوع باعث می شود تا اگر در محیط تاریک هستید چشمتان آسیب نبیند و به راحتی بتوانید از گوشی خود استفاده کنید.

در این مطلب از زرممبر مرکز خدمات خرید فالوور تردز و خرید لایک واقعی تردز به آموزش فعال کردن حالت دارک مود تردز در اندروید و ios پرداختم تا بتوانید با فعال کردن آن خیلی ساده تر و راحت تر از تردز استفاده کنید. امیدوارم این مطلب برایتان مفید بوده باشد.