خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » آموزش » آمورش منتشر کردن پست در تردز مرحله به مرحله | آموزش تردز

تردز یک شبکه اجتماعی جدید از شرکت متا که به تازگی منتشر شده و سر و صدای زیاد به پا کرده است. این شبکه اجتماعی با پشتیبانی اینستاگرام و خود شرکت متا به سرعت در حال محبوب شدن است و افراد زیادی آن را به لیست اپلیکیشن های مهم گوشی خود اضافه کردند. در این مطلب قصد دارم تا به آموزش منتشر کردن پست در تردز بپردازم تا اگر قصد فعالیت و استفاده از این برنامه را دارید بیشتر با آن آشنا شوید.

دنیای شبکه های اجتماعی بسیاری پیچیده و پر رقابت است. با وجود غول های بزرگی که در این حوزه وجود دارند ما شاهد منتشر شدن شبکه های اجتماعی جدید بسیار کم هستیم چون همه می دانند که رقابت با این غول ها کار دشواری است. اما شرکت متا تقریبا بازی را عوض کرده و به نوعی با داشتن برنامه هایی نظیر فیسبوک و اینستاگرام و واتساپ در فضای مجازی پادشاهی می کند. این شرکت چندی پیش قابلیت ریلز را به اینستاگرام اضافه کرد تا به رقابت مستقیم با تیک تاک بپردازد و حالا در بهترین زمان ممکن تردز را منتشر کرد که به رقابت توییتر برود و همچنان پادشاهی خود را در این دنیا حفظ کند. تردز یک شبکه اجتماعی مبتنی بر متن که عملا رقیب اصلی توییتر به حساب می آید که با وجود شرکت متا به عنوان پشتیبان آن می توان همین الان آن را به عنوان یک شبکه اجتماعی موفق در نظر بگیریم.

ایجاد پست جدید در تردز

منتشر کردن پست در تردز

در تردز هم مانند همه شبکه های اجتماعی شما می توانید با ساخت اکانت در حساب کاربری خود پست های مختلف را منتشر کنید. فضای تردز کمی با اینستاگرام فرق دارد. در اینستاگرام بیشتر تمرکز بر روی انتشار عکس به عنوان پست است اما در تزرد بیشتر تمرکز بر روی انتشار متن است. با اینکه شما می توانید از ویدیو تصویر هم در پست های خود استفاده کنید اما فضای آن برای انتشار پست های متنی طراحی شده است.

ساخت اکانت تردز

برای اینکه بتوانید در تردز پست جدید منتشر کنید ابتدا باید یک اکانت داشته باشید. اگر اکانت دارید می توانید ادامه مراحل را با آن جلو ببرید اگر ندارید تنها کافیست تا مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. ابتدا برنامه تردز را دانلود و نصب کنید.
  2. سپس در صفحه ابتدایی برنامه اکانت اینستاگرام خود را انتخاب کنید.
  3. اطلاعات پروفایل خود وارد کنید.
  4. نوع اکانت خود را انتخاب کنید و در آخر وارد برنامه تردز بشوید.

قبلا در وبلاگ زرممبر مرکز خدمات خرید فالوور واقعی تردز و خرید لایک تردز به آموزش ساخت اکانت تردز به صورت خیلی کامل و جامع تر پرداختم بنابراین اگر می خواهید یک اکانت جدید بسازید می توانید از آن مطلب استفاده کنید.

نحوه عضویت و ساخت اکانت تردز | با اکانت اینستاگرام و بدون اینستاگرام

انتشار پست در تردز

بعد از اینکه اکانت ساختید حالا می توانید در تردز شروع به انتشار پست کنید. برای اینکار تنها کافیست تا برنامه خود را باز کنید. سپس در پایین صفحه اصلی بر روی گزینه سوم(همان گزینه وسط) یا انتشار پست کلیک کنید تا وارد فضای تولید یک thread جدید شوید.

حالا شما می توانید متنی که می خواهید را شروع به نوشتن کنید. دقت کنید که برخلاف فضای توییتر که دارای محدودیت تنها 280 حرف است شما در تردز می توانید در یک thread تا 500 حرف را بنویسید و منتشر کنید. اگر از این تعداد بیشتر بنویسید در بالا با رنگ قرمز عددی نوشته می شود که به معنی تعداد حرف های اضافه ای است که باید حذف کنید تا بتوانید پست خود را منتشر کنید.

انتشار پست در تردز

همچنین با کلیک بر روی عکس سنجاق در همان صفحه می توانید عکس یا فیلمی که برای آن پست می خواهید را انتخاب کنید.

بعد از اتمام کارتان بر روی گزینه post کلیک کنید تا thread جدید شما ایجاد شود. به همین راحتی شما توانستید یک پست جدید در تردز منتشر کنید.

آموزش دیلیت اکانت تردز مرحله به مرحله | بدون حذف اکانت اینستاگرام

تا چه تعداد عکس می توانم در پست تردز خود استفاده کنم؟

در یک پست تردز شما می توانید تا 10 عکس را انتخاب کنید که در پست شما قرار بگیرد.

ویدیو چند دقیقه ای می توانم در تردز پست کنم؟

شما می توانید در تردز ویدیوهایی تا 5 دقیقه را منتشر کنید.

تا چه تعداد کلمه می توانم در یک پست تردز استفاده کنم؟

همانطور که بالاتر اشاره کردم شما می توانید تا 500 حرف در یک پست تردز استفاده کنید و اگر بیشتر از این استفاده کنید برنامه اجازه انتشار پست را به شما نمی دهد.

در این مطلب از زرممبر مرکز خدمات شبکه های اجتماعی از جمله خرید لایک پست اینستاگرام و فالوور اینستاگرام به آموزش منتشر کردن پست در تردز پرداختم تا اگر با این شبکه اجتماعی جدید غریب و نا آشنا هستید بتوانید به راحتی با آن کار کنید. امیدوارم این مطلب برایتان مفید بوده باشد.