خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » آموزش » آموزش ساخت اکانت مایکروسافت مرحله به مرحله | آپدیت 2023

قطعا بعد از اکانت گوگل هر کسی در دنیای اینترنت نیاز به یک حساب کاربری مایکروسافت دارد تا بتوانید از ابزار ها و امکاناتی که توسط شرکت ها ایجاد شده به راحتی استفاده کند. در این مطلب قصد دارم تا به آموزش ساخت اکانت مایکروسافت خیلی ساده و به صورت مرحله به مرحله بپردازم بنابراین اگر تا به الان یک حساب کاربری مایکروسافت ندارید تا انتهای این مطلب را بخوانید.

چرا به اکانت مایکروسافت نیاز دارم؟

مگر می شود تا به حال اسم شرکت مایکروسافت به گوش کسی نخورده باشد. شرکتی که به عنوان یکی از امپراطوری های حال حاضر چه در فناوری و چه در دنیای مجازی شناخته می شود. اگر شما بخواهید از سرویس های شرکت برای ویندوز یا موبایل خود استفاده کنید طبیعتا نیاز به یک اکانت مایکروسافت دارید.

اگر از طرفداران سیستم عامل ویندوز هستید قطعا برای استفاده از تمامی امکانات آن و بسیاری از قابلیت های نیاز به ساخت یک حساب کاربری مایکروسافت دارید. به علاوه مجموعه برنامه آفیس برای ویندوز و موبایل، اسکایپ و… همگی نیاز به اکانت مایکروسافت دارند. همچنین سرویس های مانند xbox، onedrive و مایکروسافت استور همگی نیاز به اکانت مایکروسافت دارند.

بنابراین داشتن یک اکانت مایکروسافت برای استفاده از سرویس ها و امکاناتی که شرکت مایکروسافت در اختیار شما می گذارد کاملا ضروری است.

آموزش ساخت اکانت مایکروسافت

شما می توانید خیلی ساده از طریق وبسایت مایکروسافت اقدام به ساخت اکانت کنید. برای اینکار مراحل زیر را دنبال کنید.

ابتدا وارد وبسایت مایکروسافت به آدرس account.microsoft.com شوید.

سپس در صفحه اصلی بر روی گزینه sign in کلیک کنید تا فرایند ساخت اکانت شروع شود.

sign in در اکانت مایکروسافت

در صفحه ورود به اکانت در مقابل عبارت no account? بر روی گزینه create one! کلیک کنید.

ساخت اکانت مایکروسافت

حالا ایمیلی که می خواهید با آن اکانت مایکروسافت بسازید را وارد کنید. همچنین می توانید با کلیک بر روی Use a phone number instead از شماره موبایل برای ساخت اکانت مایکروسافت خود استفاده کنید. بعد وارد کردن ایمیل بر روی گزینه next کلیک کنید.

در مرحله بعد پسوری که می خواهد را برای اکانتتان وارد کنید. بهتر است این پسورد بیشتر از 8 کاراکتر باشد و شامل اعداد، حروف بزرگ، حروف کوچک و علامت ها باشد. سپس بر روی گزینه next کلیک کنید.

وارد کردن پسورد برای ساخت اکانت مایکروسافت

در آخر بر روی گزینه next کلیک کنید و پازلی که مایکروسافت به شما می دهد را حل کنید تا مشخص شود شما ربات نیستید.

به همین راحتی اکانت مایکروسافت شما ساخته شد و حالا می توانید از آن در مرورگر Edge، ویندوز، آفیس و… استفاده کنید.

4 تا از بهترین برنامه های پاورپوینت برای موبایل

آیا برای ساخت اکانت Microsoft نیاز به شماره تلفن دارم؟

شما می توانید اکانت مایکروسافت خود را با شماره تلفن و ایمیل بسازید. بنابراین اگر دوست ندارید شماره تلفن خود را وارد کنید می توانید از ایمیل خود استفاده کنید و با استفاده از آن و بدون نیاز به ایمیل حساب کاربری بسازید.

آیا برای ساخت اکانت Microsoft نیاز به ایمیل دارم؟

شما می توانید در مراحل ساخت اکانت انتخاب کنید که به جای ایمیل اکانت مایکروسافت خود را با ایمیل بسازید و بدون نیاز به ایمیل صاحب اکانت مایکروسافت شوید.

آیا ساختن اکانت مایکروسافت پیش نیازی دارد؟

شما برای ساخت اکانت مایکروسافت نیاز به پرداخت هزینه و یا انجام هیچ کاری ندارید و می توانید خیلی ساده و راحت یک اکانت برای خود بسازید.

8 تا از بهترین افزونه های ورد برای نوشتن مطلب بهتر

آیا محدودیت ساخت اکانت وجود دارد؟

شما می توانید با ایمیل ها و شماره تلفن های مختلف اکانت های متفاوتی بسازید و از انها استفاده کنید و محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.

در دنیای فناوری و آنلاین سرویس های مانند onedrive، xbox، windows، office، Skype بسیار معروف است و شما برای استفاده از تمامی خدمات آنها و دیگر سرویس ها شرکت مایکروسافت نیاز به یک اکانت این شرکت دارید. در این مطلب از زرممبر مرکز خدمات خرید ممبر ایرانی تلگرام و ممبر گروه به صورت مرحله به مرحله به آموزش ساخت اکانت مایکروسافت پرداختم تا بتوانید خیلی ساده یک اکانت برای خود بسازید. امیدوارم این مطلب برایتام مفید بوده باشد.